Despre Arădeanca se mai pot scrie doar povești. Și, ca orice poveste, începe cu a fost odată… De Arădeanca știa toată lumea, era vândută peste tot. Ce fetiță nu și-a dorit o păpușă Arădeanca…
Când a apărut Barbie, Arădeanca avea 10 ani. Și Barbie nici măcar nu era așa frumoasă ca ea.
La 64 de ani, în 2013, fabrica arădeană intra în faliment. Fusese înființată în 1949. Barbie e acum pe val, povestea ei merge mai departe. Arădeanca s-a oprit. Nimeni nu o mai scoate din cutie.
Lipsă de viziune, nepăsare, indiferență? Toate la un loc! Și încă ceva. Frica de a visa… falimentul prematur ne-a făcut mai săraci. Era un brand și ne simțeam mândri. Era cunoscut în toată lumea. Papușa Barbie strălucește și acum, iar profitul ei roz e de milioane…
Barbie a fost unul dintre cele mai aşteptate filme ale deceniului, iar fenomenul s-a răspândit cu viteza luminii. Nu a ocolit lumea businessului şi a investiţiilor, nu avea cum, bineînțeles.
Povestea Barbie începea în anii `60, dar pentru că aspectul său era unul nerealist, iar produsele firmei mult prea monotone, compania a intrat în declin. În 2016 au scos o linie de păpuşi ceva mai atractive, chestie de gust, iar doi ani mai târziu a fost numit un nou CEO. Ynon Kreiz este cel care a venit cu strategia de a produce jucării ce pot fi translatate și în film. Pelicula cu Barbie a atras, după lansare, un val imens de atenție. A generat un fenomen, reacţii, articole, un adevărat tsunami, dar și un început marcat de încasări de peste 337 de milioane de dolari în toată lumea.
Euforia din jurul filmului s-a propagat. Ca un seism a cuprins tot mai multe companii avide de câștig. Companii fie din industrie, fie care au fost implicate în producţia filmului, cum ar fi Warner Bros. Discovery, părintele CNN.
În magazinele Zara, Primark şi GAP se găsesc linii dedicate produselor Barbie. Chiar şi Google încearcă să profite de succes prin strategia sa de publicitate de pe urma filmului.
În ultimii doi ani, valoarea brandului Barbie s-a dublat. Estimată la aproape 700 de milioane de dolari înainte de lansarea filmului, suma ar putea ajunge în curând la 1 miliard de dolari. Compania pare de neoprit și plănuieşte să lanseze încă și mai multe produse.
Momentul de vârf este așteptat în perioada sărbătorilor? Atunci să te ții!
Vad ca nu ati remarcat aceleasi lozinci, indiferent de articol si din partea lingailor rusilor si ai lui Putin. Probabil ca acelea nu deranjeaza, nu mai dilueaza si nu mai sunt contraproductive.