Are cineva mailul lui Molière?

Are cineva mailul lui Molière? Este întrebarea pe care ar fi adresat-o un consultant artistic al Teatrului German din Timișoara.

De (R.C.)
Are cineva mailul lui Molière?

sursa foto https://www.facebook.com/ion.ieremia?

Are cineva mailul lui Molière? Este întrebarea pe care ar fi adresat-o un consultant artistic al Teatrului German din Timișoara.

Are cineva mailul lui Molière? Este întrebarea pe care ar fi adresat-o un consultant artistic al Teatrului German din Timișoara. Elisa Covaci ar fi căutat adresa de email a scriitorului și poetului francez Molière, pentru a discuta cu acesta despre drepturile de autor, scrie pe Facebook Ion Ardeal Irimia, secretat de stat în Ministerul Culturii.

El susține într-o postare pe pagina sa de Facebook că Elisa Covaci ar fi cerut adresa de email a scriitorului pentru a discuta despre drepturile de autor și pune la îndoială modul în care aceasta a fost angajată pe postul de consultant artistic

„Domnule primar Robu, cu fiecare zi care trece fără să organizați un concurs pentru un management profesionist la Teatrul German, ne facem de mirul lumii!!! distinsa din imagine, pe numele ei de intelectual Elisa Covaci, consultant artistic (Dumnezeule Mare!!!) acolo, cerea adresa de mail a lui <Molier> pentru o corespondență pe tema dreptului de autor… sau, ma rog, dați-i-o dumneavoastră, dacă o aveți!”, a arătat Ion Ardeal Irimia în postarea sa de pe Facebook.

Ion Ardeal Irimia a declarat, corespondentului Mediafax, că prima dată a auzit despre existența acestui consultant artistic când i-a fost relatată această întâmplare.

„Eu sunt om de teatru, lucrez de 20 de ani în clădirea respectivă, nu am auzit-o niciodată, nu am văzut-o niciodată, nu știu cine e. A apărut de nicăieri pe funcția de consultant artistic, ceea ce presupune că excelezi în consultanță artistică, ești supracalificat, la mintea mea. Conform fișei postului ești cineva care îl consiliezi pe director, pe managerul instituției să ia cea mai bună decizie din punct de vedere cultural”, a declarat Ion Ardeal Irimia.

Potrivit acestuia, Elisa Covaci ar fi fost angajată acum câteva luni.

„Problema nu e când a fost angajată, ci cum a fost angajată, doar în baza unui concurs, cine a fost comisia? Comisia a fost probabil formată din oameni din teatrul respectiv, oameni cu experiență în teatru, cred, teoretic”, a explicat Ion Ardeal Irimia.

(Update)

Conducerea Teatrului German din Timișoara susține că informația potrivit căreia un consultant artistic al teatrului a căutat adresa de email a scriitorului și poetului francez Molière, pentru a discuta cu acesta despre drepturile de autor, nu este reală.

„Eroarea imputată angajatei Elisa Covaci este nu doar neadevărată, ci și utilizată ca pretext pentru un nou atac împotriva instituției noastre și a Primăriei municipiului Timișoara. Alegația domnului Ieremia conform căreia Teatrul German <s-a umplut de oameni incompetenți, fără calificare și are proiecte proaste în lipsa unui manager competent> este neadevărată și frizează calomnia, în condițiile în care anul acesta producțiile teatrului german s-au bucurat de numeroase aprecieri nu doar în țară, ci și în străinătate”, scrie într-un comunicat directorul delegat al Teatrului German din Timișoara, Ioan Boldureanu.

Acesta adaugă că nu este de acord cu „angrenarea Teatrului German în dispute externe care nu fac altceva decât să anuleze eforturile instituției de a oferi publicului produse culturale de calitate”.

Distribuie articolul pe:

20 comentarii

  1. ION nume de sluga,nu stie ca drepturile de autor trebuie cautate nu musai la HAUTOR ci la nepotul,avocatul sau metresa ce-i incalzeste ciorba. DREPTUL DE PROPRIETATE in schimb nu e la mintea lui ion.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Ziarul Cotidianul își propune să găzduiască informații și puncte de vedere diverse și contradictorii. Publicația roagă cititorii să evite atacurile la persoană, vulgaritățile, atitudinile extremiste, antisemite, rasiste sau discriminatorii. De asemenea, invită cititorii să comenteze subiectele articolelor sau să se exprime doar pe seama aspectelor importante din viața lor si a societății, folosind un limbaj îngrijit, într-un spațiu de o dimensiune rezonabilă. Am fi de-a dreptul bucuroși ca unii comentatori să semneze cu numele lor sau cu pseudonime decente. Pentru acuratețea spațiului afectat, redacția va modera comentariile, renunțînd la cele pe care le consideră nepotrivite.