Ministrul Fondurilor Europene, Marcel Boloș, a declarat că Autostrada Brașov-Comarnic, a cărei valoare va ajunge la un miliard de euro, va putea fi decontată din fonduri europene dacă se vor respecta procedurile de achiziție publică și implementare.
„Din 1968, de 52 de ani se discută despre realizarea acestui tronson autostradă care are 58 de kilometri și o valoare de aproximativ un miliard de euro. Discuția despre aceste parteneriate public-private sunt o poveste fără sfârșit. Comarnic-Brașov pentru orice studiază rețelele de transport trans-european este vede foarte ușor că este parte din rețeaua TNT Comprehensive. Din acest punct de vedere, ca și eligibilitate nu este o problemă pe fonduri europene. Dar chiar dacă ea până la urmă se va realiza din sursele bugetului de stat, nu are foarte mare relevanță sursa de finanțare, noi, ulterior, dacă respectăm regulile Uniunii Europene în ceea ce privește eligibilitatea, putem să o decontăm ulterior s-o decontăm ulterior din fonduri eruopene, atâta timp cât respectăm procedura de achiziție publică și procedura de implementare a proiectului”, a spus ministrul, într-o intervenție telefonică la Antena 3.
Acesta a mai punctat că succesul avansării proiectelor de infrastructură îl reprezintă stabilitatea politică și decizională, dar și realizarea corectă a documentației.
„Eu cred că urgent aceste documentații tehnico-economice care trebuie actualizate, fiindcă discutăm chiar din 1968 despre acest tronson de autostradă, trebuie actualizate aceste documentații, și ieșit din zona aceasta de instabilitate decizională, pentru că secretul altor state, care au proiecte mult mai avansate de infrastructură decât noi, acesta a fost: și-au făcut documentațiile tehnico-economice și au avut stabilitate atât în zona politicului, cât și în zona de specialiști care au implementat aceste proiecte”, a explicat Marcel Boloș.
Avem aici niste reactii fata de actzii…
Am citit despre teoria ca UE si altii la fel de patrunzatori cult si elitistic nu ne lasa sa ne dezvoltam ,sa trecem Carpatii sa ne unim terestru prin autostrazi cu Transilvania si Moldova si „fuga”este a Transilvaniei spre Budapestul doritor ,dar care si-a facut in mica sa tara in care colcaie de ura si alte umori contra Trianonului.Aceasta teorie pare ca este totusi valabila din moment ce toti intzarcatzii UE „evropeni” ai Clujului si Transilvaniei,in care tipa patriotismul local cand e vorba de mulsul bugetului ,ataca permanent pe miticii de aici din jos,din regat,pt.ca le pute cum sunt sunt ei „jecmaniti”,ei pe care Orbanul Victorios ii momeste cu vaca dubla.Miticii din sud, asasinat de specialistii juridici ai lui Boc si al Babes Bolyai, intre tovarasul ponta si amicul Coldea si cei din spate,trag ponoasele la fel Moldova ce va fi „rezolvata” repede de Iohannistul ,dar tovarasul Bolo-sul nu ne spune nimic despre cine a papat banii- nobilii de la Cluj, miticii de la Sud, papa Coldea de la Vest sau Chirica de la Est!Banii fie legati fie dezlegati de rutiera dezastruoasa pe care au navalit marfurile evropene sfintite de CSAT ca pres al lui Klaus ce nu face/spune nimic la nivelul de rutier-gunoi-urban „national!Adica cine a vazut semnalarea problemei de pe la Basescu-petrov descindere, imputatii,obligati la plata de prejudicii din fraude contractuale,acte „aditionale”,neglijenta sau pe fata inselaciune de miliarde,preluate,necercetate ?Se vrea 1 miliard pt.58 km.de autostrada si nu „avem proiecte”?A cercetat Bolos-oiul proiectele ,vreun proiect? L-a analizat, conspectat si a spus,uite ,domne,ala e bun?!A indraznit? Viermi nesimtiti !