Avem încă un ciot de autostradă

Contractul pentru cei 4,5 kilometri de autostradă şi alţi 4,7 drum de legătură la 4 benzi a fost semnat în mai 2020 cu…

Avem încă un ciot de autostradă

Contractul pentru cei 4,5 kilometri de autostradă şi alţi 4,7 drum de legătură la 4 benzi a fost semnat în mai 2020 cu…

Luni, la prânz, se deschide un segment de 4,5 kilometri de autostradă dintre Târgu Mureș și Ungheni, cu patru luni înainte de ultimul termen contractual, dar cu aproape 18 ani de la primele lucrări pe şantierul Autostrăzii Transilvania. Contractul pentru cei 4,5 kilometri de autostradă şi alţi 4,7 drum de legătură la 4 benzi a fost semnat în mai 2020 cu Strabag din Austria pentru 190 de milioane lei. Acest lot din Autostrada Transilvania a fost unul dintre cele mai disputate proiecte de infrastructură rutieră. Pentru atribuirea contractului, Compania de Drumuri a primit în total 12 oferte.

România termină anul acesta cu o rețea de 942 de kilometri, după ce recent s-a dat în funcțiune lotul 2 de pe Sebeș-Turda.

Deocamdat, între Târgu Mureş şi Cluj Napoca nu se poate circula pe autostradă completă pentru că mai lipsesc încă 16 kilometri, tronsonul dintre Cheţani şi Câmpia Turziii, acum cu licitaţie reluată după rezilierea contractului.

Distribuie articolul pe:

8 comentarii

  1. Exact ce spuneam,nu conteaza marimea localitatii sau pib-ul. Conteaza oamenii(politicienii)Daca in Transilvania politicienii sau „agenturile straine” au fost mai tenaci,sau inteligenti sau cum vrei tu sa zici ,trageti-va la rost reprezentantii.De pus vina pe altii suntem experti.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Ziarul Cotidianul își propune să găzduiască informații și puncte de vedere diverse și contradictorii. Publicația roagă cititorii să evite atacurile la persoană, vulgaritățile, atitudinile extremiste, antisemite, rasiste sau discriminatorii. De asemenea, invită cititorii să comenteze subiectele articolelor sau să se exprime doar pe seama aspectelor importante din viața lor si a societății, folosind un limbaj îngrijit, într-un spațiu de o dimensiune rezonabilă. Am fi de-a dreptul bucuroși ca unii comentatori să semneze cu numele lor sau cu pseudonime decente. Pentru acuratețea spațiului afectat, redacția va modera comentariile, renunțînd la cele pe care le consideră nepotrivite.