Puterea de cumpărare a salariaților români a crescut puternic în guvernarea PSD.
În premieră, salariul mediu net a depăsit 3000 de lei în luna martie a acestui an ( 3075 lei, potrivit INS), ceea ce asigură o putere de cumpărare mai mare cu 36,6%, față de acum trei ani!
Și mai consistente sunt evoluțiile privind salariul minim. În construcții, acesta a crescut la 3000 de lei brut, fapt care aduce mărirea puterii de cumpărare cu 36% DOAR într-un singur an, 2019, comparativ cu anul precedent. Similar, a crescut cu 41% și puterea de cumpărare a angajațiilor cu studii superioare, la început de carieră, pentru care salariul minim a ajuns la 2350 de lei brut.
La temelia aceastor evoluții benefice stă o remarcabilă productivitate a muncii. În termini nominali, lucrătorii români au ajuns să fie de zece ori mai productivi în 2018 față de 2010, de la 1,35 euro/oră la 13 euro/oră.
Iar Eurostat atestă că pentru fiecare euro plătit de angajator ca salariu, un român produce cu 33% mai mult decât este media europeană , respectiv 2,17 euro, față de 1,62 euro.
Prin politici inteligente și curajoase PSD a reușit să crească veniturile simultan cu eliminarea ori diminuarea unor taxe și impozite, precum TVA, care a scăzut de la 24 la 19%, ori impozitul pe venit, redus de la 16 la 10%. Astfel creșterea economică a țării s-a transferat firesc și în buzunarele oamenilor.
Bunăstarea românilor crește pe baze economice
Prin politici inteligente și curajoase PSD a reușit să crească veniturile simultan cu eliminarea ori diminuarea unor taxe și impozite.
Prin politici inteligente și curajoase PSD a reușit să crească veniturile simultan cu eliminarea ori diminuarea unor taxe și impozite.
Distribuie articolul pe:
Ziarul Cotidianul își propune să găzduiască informații și puncte de vedere diverse și contradictorii. Publicația roagă cititorii să evite atacurile la persoană, vulgaritățile, atitudinile extremiste, antisemite, rasiste sau discriminatorii. De asemenea, invită cititorii să comenteze subiectele articolelor sau să se exprime doar pe seama aspectelor importante din viața lor si a societății, folosind un limbaj îngrijit, într-un spațiu de o dimensiune rezonabilă. Am fi de-a dreptul bucuroși ca unii comentatori să semneze cu numele lor sau cu pseudonime decente. Pentru acuratețea spațiului afectat, redacția va modera comentariile, renunțînd la cele pe care le consideră nepotrivite.
2018. „Podul de cale ferată de la Budila, care a fost luat de ape, nu va fi reparat prea curând.
Podul de la Budila, judeţul Braşov, s-a rupt şi s-a prăbuşit în râul Târlung în după-amiaza zilei de sâmbătă, 30 iunie. Din fericire, în momentul prăbuşirii, pe pod nu e afla nicio garnitură de tren. Potrivit reprezentanţilor CFR, podul de piatră se află pe secţia de cale ferată Hărman-Întorsura Buzăului, o tură care nu mai este operată de ani buni de Compania Naţională de Cale Ferată. Linia era folosită de operatorul privat Regiotrans.
Reprezentanţii Consiliului Judeţean au discutat deja cu o firmă de transport persoane care să opereze pe ruta Budila după acelaşi program ca şi trenurile care acum nu mai pot ajunge în zonă.”
„Luni, la Prefectură, premierul Dăncilă şi miniştrii Carmen Dan, Lucian Şova şi Petru Daea, s-au adunat să povestească unul la altul ce rău e cu inundațiile în Brașov. Au promis bani și poduri noi.
Ministrul Transporturilor a declarat luni că refacerea podului de la Budila e o lucrare de anvergură. Noi înțelegem că NU se va mai reconstrui niciodată.
Miniştrii şi premierul au susţinut o conferinţă de presă la Braşov, în care au spus care sunt problemele identificate în urma inundaţiilor şi ce soluţii au pentru oameni, cerând, totodată, autorităţilor locale, o evaluare a pagubelor, pentru a putea fi alocate fonduri în următoare şedinţă de Guvern.”
Editat