CFR alocă 1,09 miliarde lei pentru reabilitarea liniei Coşlariu – Sighişoara

CFR organizează, pe 20 octombrie, o licitaţie deschisă în vederea atribuirii contractului pentru execuţia lucrărilor de construcţii şi instalaţii pe tronsonul Coşlariu – Sighişoara, între staţiile Sighişoara şi Aţel. Valoarea estimată a lucrării depăşeşte 1,09 miliarde de lei, fără TVA (257.265.999 euro, fără TVA), iar termenul de finalizare va fi de maximum 46 luni de […]

CFR alocă 1,09 miliarde lei pentru reabilitarea liniei Coşlariu – Sighişoara

CFR organizează, pe 20 octombrie, o licitaţie deschisă în vederea atribuirii contractului pentru execuţia lucrărilor de construcţii şi instalaţii pe tronsonul Coşlariu – Sighişoara, între staţiile Sighişoara şi Aţel. Valoarea estimată a lucrării depăşeşte 1,09 miliarde de lei, fără TVA (257.265.999 euro, fără TVA), iar termenul de finalizare va fi de maximum 46 luni de […]

CFR organizează, pe 20 octombrie, o licitaţie deschisă în vederea atribuirii contractului pentru execuţia lucrărilor de construcţii şi instalaţii pe tronsonul Coşlariu – Sighişoara, între staţiile Sighişoara şi Aţel.

Valoarea estimată a lucrării depăşeşte 1,09 miliarde de lei, fără TVA (257.265.999 euro, fără TVA), iar termenul de finalizare va fi de maximum 46 luni de la data atribuirii contractului, la care se adaugă perioada de garanţie de 24 de luni, de la terminarea lucrărilor. Criteriul de atribuire va fi oferta cea mai avantajoasă din punct de vedere economic cu o proporţie de 80% pentru componenta financiară şi 20% propunerea tehnică, informează compania.

Proiectul prevede lucrări de reabilitare/modernizare a infrastructurii feroviare, care să asigure viteze maxime de cel puţin 160 km/h pentru trenurile de călători şi 120 km/h pentru cele de marfă, lucrări executate pe linie dublă, în condiţiile asigurării derulării circulaţiei feroviare în zona lucrărilor pe întreaga perioadă de execuţie, cuprinzând următoarele domenii de specialitate: infrastructura şi suprastructură linii de cale ferată (km 299+399 – km 327+625) – lungime 28,226 km:variante de traseu cale ferată dublă – 8,982 km, lucrări de consolidare terasamente – 2.318 m, lucrări de protecţie albie şi terasamente – 411 m, poduri – 15 poduri noi, podeţe – 24 podeţe noi, lucrări pasaje denivelate proiectate – 3 pasaje superioare, lucrări de tuneluri – 2 tuneluri cu lungimea 1.370 m, lucrări de protecţia mediului – panouri fonoabsorbante 1.409 m.

Lucrările vor viza electrificare şi energoalimentare (inclusiv reabilitarea/modernizarea unei substaţii de tracţiune electrică, telecomunicaţii feroviare (exclusiv GSM-R).

De asemenea, vor fi executate lucrări de construcţii civile (reabilitare clădiri şi spaţii aferente instalaţiilor tehnologice şi publicului călător, peroane, copertine, amenajări pentru persoanele cu dizabilităţi).

Sursa de finanţare este asigurată din fonduri de coeziune nerambursabile de la Comisia Europeană în proporţie de 85% şi contribuţia de la bugetul de stat în proporţie de 15%.

Distribuie articolul pe:

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Ziarul Cotidianul își propune să găzduiască informații și puncte de vedere diverse și contradictorii. Publicația roagă cititorii să evite atacurile la persoană, vulgaritățile, atitudinile extremiste, antisemite, rasiste sau discriminatorii. De asemenea, invită cititorii să comenteze subiectele articolelor sau să se exprime doar pe seama aspectelor importante din viața lor si a societății, folosind un limbaj îngrijit, într-un spațiu de o dimensiune rezonabilă. Am fi de-a dreptul bucuroși ca unii comentatori să semneze cu numele lor sau cu pseudonime decente. Pentru acuratețea spațiului afectat, redacția va modera comentariile, renunțînd la cele pe care le consideră nepotrivite.