Cinci țări au retras de pe piață mașini VW

Spania, Elveția, Italia, Olanda și Belgia au retras de pe piață mașinile VW cu motoare diesel echipate cu softul care permitea manipularea testelor de emisie, în timp ce procurorii din Suedia iau în considerare deschiderea unei investigații legate de un potențial caz de corupție, potrivit Agerpres. Pentru vehiculele deja vândute, VW urmează să-i informeze curând […]

De (R.C.)
Cinci țări au retras de pe piață mașini VW

Spania, Elveția, Italia, Olanda și Belgia au retras de pe piață mașinile VW cu motoare diesel echipate cu softul care permitea manipularea testelor de emisie, în timp ce procurorii din Suedia iau în considerare deschiderea unei investigații legate de un potențial caz de corupție, potrivit Agerpres. Pentru vehiculele deja vândute, VW urmează să-i informeze curând […]

Spania, Elveția, Italia, Olanda și Belgia au retras de pe piață mașinile VW cu motoare diesel echipate cu softul care permitea manipularea testelor de emisie, în timp ce procurorii din Suedia iau în considerare deschiderea unei investigații legate de un potențial caz de corupție, potrivit Agerpres.

Pentru vehiculele deja vândute, VW urmează să-i informeze curând pe clienți cum vor fi reparate vehiculele.

‘Cota lor de piață va scădea o perioadă, poate până la unu — doi ani’, a avertizat analistul Richard Gane, de la Vendigital Ltd.

Marți, compania germană a anunțat că intenționează să repare până la 11 milioane de vehicule echipate cu motoare diesel echipate cu softul care permitea manipularea testelor de emisie, costurile fiind estimate de analiști la peste 6,5 miliarde de dolari. Vor fi cinci milioane de mașini ale brandului VW, 2,1 milioane mașini Audi, 1,2 milioane de mașini Skoda și 1,8 milioane de vehicule comerciale ușoare.

Distribuie articolul pe:

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Ziarul Cotidianul își propune să găzduiască informații și puncte de vedere diverse și contradictorii. Publicația roagă cititorii să evite atacurile la persoană, vulgaritățile, atitudinile extremiste, antisemite, rasiste sau discriminatorii. De asemenea, invită cititorii să comenteze subiectele articolelor sau să se exprime doar pe seama aspectelor importante din viața lor si a societății, folosind un limbaj îngrijit, într-un spațiu de o dimensiune rezonabilă. Am fi de-a dreptul bucuroși ca unii comentatori să semneze cu numele lor sau cu pseudonime decente. Pentru acuratețea spațiului afectat, redacția va modera comentariile, renunțînd la cele pe care le consideră nepotrivite.