Conductorul trenului ar fi vorbit la telefon în momentul tragediei din Spania

Polițiștii investighează noi ipoteze în cazul acidentului feroviar care a avut loc în apropierea orașului spaniol Santiago de Compostela, soldat cu 78 de victime. Anchetatorii investighează acum ipoteza potrivit căreia mecanicul Francisco Jose Garzon, de 52 de ani, vorbea la telefon în momentul producerii tragediei. Mai mulți colegi ai bărbatului spun că șeful trenului a […]

Polițiștii investighează noi ipoteze în cazul acidentului feroviar care a avut loc în apropierea orașului spaniol Santiago de Compostela, soldat cu 78 de victime. Anchetatorii investighează acum ipoteza potrivit căreia mecanicul Francisco Jose Garzon, de 52 de ani, vorbea la telefon în momentul producerii tragediei. Mai mulți colegi ai bărbatului spun că șeful trenului a […]

Polițiștii investighează noi ipoteze în cazul acidentului feroviar care a avut loc în apropierea orașului spaniol Santiago de Compostela, soldat cu 78 de victime.

Anchetatorii investighează acum ipoteza potrivit căreia mecanicul Francisco Jose Garzon, de 52 de ani, vorbea la telefon în momentul producerii tragediei.

Mai mulți colegi ai bărbatului spun că șeful trenului a închis sistemul de siguranță care ar fi putut preveni tragedia,  potrivit B1TV.

Conductorul a fost reținut oficial de poliție, după externare. Acesta a recunoscut că trenul mergea cu 190 de kilometri la oră, adică peste dublul vitezei permise.
Mecanicul trenului, acuzat de omor din culpă va fi dus în fața judecătorilor, duminică, pentru că îi expiră perioada de arestare preventivă.

Iniţial, bărbatul fusese reţinut pentru suspiciune de neglijenţă. Acesta a fost externat din spital şi se află într-o secţie de poliţie.

Distribuie articolul pe:

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Ziarul Cotidianul își propune să găzduiască informații și puncte de vedere diverse și contradictorii. Publicația roagă cititorii să evite atacurile la persoană, vulgaritățile, atitudinile extremiste, antisemite, rasiste sau discriminatorii. De asemenea, invită cititorii să comenteze subiectele articolelor sau să se exprime doar pe seama aspectelor importante din viața lor si a societății, folosind un limbaj îngrijit, într-un spațiu de o dimensiune rezonabilă. Am fi de-a dreptul bucuroși ca unii comentatori să semneze cu numele lor sau cu pseudonime decente. Pentru acuratețea spațiului afectat, redacția va modera comentariile, renunțînd la cele pe care le consideră nepotrivite.