A crescut în zece ani cât alții într-o sută. Într-o țară obișnuită mai degrabă cu dispariția brandurilor de dinainte de ’89, Dacia reprezintă povestea de succes a unei mărci care a cucerit Europa la 15 ani după ce a fost preluată de Renault, conform Digi24.
Cota de piață pe care o are în prezent Dacia a crescut de la 1,9 la sută la 2,4 la sută, volumul total al vânzărilor ajungând în primele 11 luni ale anului în curs la 260.000 de unități.
Ziarul Cotidianul își propune să găzduiască informații și puncte de vedere diverse și contradictorii. Publicația roagă cititorii să evite atacurile la persoană, vulgaritățile, atitudinile extremiste, antisemite, rasiste sau discriminatorii. De asemenea, invită cititorii să comenteze subiectele articolelor sau să se exprime doar pe seama aspectelor importante din viața lor si a societății, folosind un limbaj îngrijit, într-un spațiu de o dimensiune rezonabilă. Am fi de-a dreptul bucuroși ca unii comentatori să semneze cu numele lor sau cu pseudonime decente. Pentru acuratețea spațiului afectat, redacția va modera comentariile, renunțînd la cele pe care le consideră nepotrivite.