„Ne dorim extinderea cooperării cu partenerii emiratezi pentru Portul Constanța! Acesta este mesajul pe care l-am avut astăzi în cadrul întrevederii, de la Abu Dhabi, cu cei din conducerea companiei DP World (Dubai Ports)“, scrie pe pagina de Fb a ministrului Sorin Grindeanu.
Aflat într-o vizită în Emiratele Arabe Unite alături de premierul Ciolacu și de alți membri ai Guvernului, Grindeanu mai afirmă că „Proiectul comun, cu o valoare de peste 82 de milioane de euro, dezvoltat deja cu Administrația Portului Constanța, în baza memorandumului semnat în iunie 2022, a căpătat contur, iar pe 15 mai, vom inaugura noul terminal RO-RO (roll-on/roll-off).
2023 a fost anul recordurilor absolute în ceea ce privește traficul de mărfuri în Portul Constanța, iar tendința de creștere se menține și în anii următori.
De aceea, suntem interesați de atragerea de finanțări pentru creșterea capacității portuare pentru reducerea timpilor de descărcare/încărcare a navelor, fluidizarea fluxului de nave în bazinele portului, extinderea capacităților de stocare și a rețelelor rutiere și feroviare din cadrul Portului“.
Abonează-te acum la canalul nostru de Telegram cotidianul.RO, pentru a fi mereu la curent cu cele mai recente știri și informații de actualitate. Fii cu un pas înaintea tuturor, află primul despre evenimentele importante, analize și povești captivante.
Dacă Grindeanu vrea să-și securizeze un job după alegeri, acum ar fi momentul să iasă și să spună, demn și curajos… […]
11 Comentarii
Hmmm, interesnt..Acu de fapt ai dat portul și la ukrani, și la americani și la mafiile locale, crezi o mai poți vinde odată ? Nu sunt convins că arabii chiar vor să deranjeze istambulul cu prezența lor in marea neagră..
chiparosul asta ii curg balele pe la coltul gurii!
Adică ați vândut şi Portul Constanța, şi TAROM şi cam tot ce mai aveam. A mai rămas Hidroelectrica, dar pe aia au pus ochii mai mulți, e promisă deja şi trebuie găsită o mânărie legală.
Oare ce fonduri financiare globale stau în spatele „prietenilor” de la Abu Dhabi?
Imobiliarele in Dubai e interesul acestui lătrau, vrea liniște și relaxare pentru viitorul propriu. In plus, daca e Olanda pe tot portul din Constanța, cum am crede că e vorba de extindere peste Olanda favorit Dubai? Emiratele Arabe Unite sunt cumva in shengen sau în Europa sa poată avea prioritate?
daca privatizeaza si ansamblul de dansuri cu dansatoare de sub 20 de ani…se baga tot Dubaiul…
Portul Constanta, unul dintre marile porturi europene este obiectiv strategic national. Trebuie sa ramana in administrarea statului roman. Grindeanu l-ar da imediat austriecilor ba chiar si ungurilor. Aia sunt experti in transporturi maritime pe Balaton.
Bravo! După ce l-au paradit pe românul Adrian Porumboiu ca să dea ce 50 Mii hectare din Balta Brăilei la un Șeic, le-au dat dreptul la alți arabi din golf să distrugă litoralul cu eoliene acum le dăm și portul Constanța. Inalt Prea Sfințitul Teodosie Arhiepiscopul Tomisului nu are nimic de spus de ce fac guvernanții în Dobrogea creștină de 2000 de ani?
Uite c-au ajuns militienii rupti in c…r si in Abu Dhabi ! :))
Si-au adus hârtie igienica de-acasa, sau vorba unuia, se sterg de peretzi ca casa ? :))))
Pentru necunoscatori, Dubaiul are cel mai mare port de tranzit de containere din acea parte a lumii. Aici exista o infrastructura ultramoderna ce sorteaza, urmareste si manipuleaza fiecare container, fara cusur.
Prin pozitia sa geografica, portul Dubai se afla pe ruta comerciala dintre Extremul Orient si estul Asiei, Africa si Europa. In Dubai nu se produce nimic dar portul din Dubai ofera acest serviciu de pregatire al containerelor pe rutele urmatoare, dupa ce acestea au plecat din zecile de porturi ale Asiei de sud est catre Dubai. De aici , imensele nave portcontainer preiau marfa deja sortata in Dubai catre marile porturi ale pietelor vestice.
Asa si portul Constanta, poate deveni un port in care sa ajunga zecile de mii de containere destinate UE, iar de aici sa plece rapid catre centrul si vestul european.
Ca de obicei, ai nostrii umbla cu jumatati de masura, caci transportul pe calea ferata romaneasca si auto sunt la nivelul Pakistanului.
Trageti singuri concluziile.
Pakistanul are scuze destule: geografie, istorie. Ai „nostri” au o singura scuza: au furat tot, pentru ei si generatiile urmatoare, tot ale lor desigur.
„Dobrogea creștină de 2000 de ani?”
Fix de 2000 de ani ? 🙂
Cu obiceiurile pagâne cum stai ? :))
Comentariile sunt închise.
Precizare:
Ziarul Cotidianul își propune să găzduiască informații și puncte de vedere diverse și contradictorii. Publicația roagă cititorii să evite atacurile la persoană, vulgaritățile, atitudinile extremiste, antisemite, rasiste sau discriminatorii. De asemenea, invită cititorii să comenteze subiectele articolelor sau să se exprime doar pe seama aspectelor importante din viața lor si a societății, folosind un limbaj îngrijit, într-un spațiu de o dimensiune rezonabilă. Am fi de-a dreptul bucuroși ca unii comentatori să semneze cu numele lor sau cu pseudonime decente. Pentru acuratețea spațiului afectat, redacția va modera comentariile, renunțînd la cele pe care le consideră nepotrivite.
Hmmm, interesnt..Acu de fapt ai dat portul și la ukrani, și la americani și la mafiile locale, crezi o mai poți vinde odată ? Nu sunt convins că arabii chiar vor să deranjeze istambulul cu prezența lor in marea neagră..
chiparosul asta ii curg balele pe la coltul gurii!
Adică ați vândut şi Portul Constanța, şi TAROM şi cam tot ce mai aveam. A mai rămas Hidroelectrica, dar pe aia au pus ochii mai mulți, e promisă deja şi trebuie găsită o mânărie legală.
Oare ce fonduri financiare globale stau în spatele „prietenilor” de la Abu Dhabi?
Imobiliarele in Dubai e interesul acestui lătrau, vrea liniște și relaxare pentru viitorul propriu. In plus, daca e Olanda pe tot portul din Constanța, cum am crede că e vorba de extindere peste Olanda favorit Dubai? Emiratele Arabe Unite sunt cumva in shengen sau în Europa sa poată avea prioritate?
daca privatizeaza si ansamblul de dansuri cu dansatoare de sub 20 de ani…se baga tot Dubaiul…
Portul Constanta, unul dintre marile porturi europene este obiectiv strategic national. Trebuie sa ramana in administrarea statului roman. Grindeanu l-ar da imediat austriecilor ba chiar si ungurilor. Aia sunt experti in transporturi maritime pe Balaton.
Bravo! După ce l-au paradit pe românul Adrian Porumboiu ca să dea ce 50 Mii hectare din Balta Brăilei la un Șeic, le-au dat dreptul la alți arabi din golf să distrugă litoralul cu eoliene acum le dăm și portul Constanța. Inalt Prea Sfințitul Teodosie Arhiepiscopul Tomisului nu are nimic de spus de ce fac guvernanții în Dobrogea creștină de 2000 de ani?
Uite c-au ajuns militienii rupti in c…r si in Abu Dhabi ! :))
Si-au adus hârtie igienica de-acasa, sau vorba unuia, se sterg de peretzi ca casa ? :))))
Pentru necunoscatori, Dubaiul are cel mai mare port de tranzit de containere din acea parte a lumii. Aici exista o infrastructura ultramoderna ce sorteaza, urmareste si manipuleaza fiecare container, fara cusur.
Prin pozitia sa geografica, portul Dubai se afla pe ruta comerciala dintre Extremul Orient si estul Asiei, Africa si Europa. In Dubai nu se produce nimic dar portul din Dubai ofera acest serviciu de pregatire al containerelor pe rutele urmatoare, dupa ce acestea au plecat din zecile de porturi ale Asiei de sud est catre Dubai. De aici , imensele nave portcontainer preiau marfa deja sortata in Dubai catre marile porturi ale pietelor vestice.
Asa si portul Constanta, poate deveni un port in care sa ajunga zecile de mii de containere destinate UE, iar de aici sa plece rapid catre centrul si vestul european.
Ca de obicei, ai nostrii umbla cu jumatati de masura, caci transportul pe calea ferata romaneasca si auto sunt la nivelul Pakistanului.
Trageti singuri concluziile.
Pakistanul are scuze destule: geografie, istorie. Ai „nostri” au o singura scuza: au furat tot, pentru ei si generatiile urmatoare, tot ale lor desigur.
„Dobrogea creștină de 2000 de ani?”
Fix de 2000 de ani ? 🙂
Cu obiceiurile pagâne cum stai ? :))