Ianțu: Hai, sictir, cum ar veni!

Prezentatorul Virgil Ianțu mai că a avut o ieșire nervoasă după a aflat că unul dintre concurenți lucrează într-o multinațională din domeniul pharma.

Ianțu: Hai, sictir, cum ar veni!

Prezentatorul Virgil Ianțu mai că a avut o ieșire nervoasă după a aflat că unul dintre concurenți lucrează într-o multinațională din domeniul pharma.

Surpriză neplăcută pentru mulți dintre telespectatorii care au urmărit ediția de joi, 28 ianuarie, a emisiunii concurs Câștigă România de la TVR 2. Prezentatorul Virgil Ianțu mai că a avut o ieșire nervoasă după a aflat că unul dintre concurenți lucrează într-o multinațională din domeniul pharma. În afară de faptul că a avut un punct de vedere deplasat, legat de numărul mare de români care ar luat medicamente fără să meargă la un cabinet, Ianțu s-a aruncat într-o tiradă despre suplimentele alimentare. Nu doar că l-a acuzat pe bietul concurent: „Voi manipulați piața! Voi faceți reclame la (…)“, Dar l-a și luat la bani mărunți, de parcă omul era în măsură să răspundă:

Spune-mi, te rog ceva! Că eu nu sunt de acord și cred că ar trebui interzis! Sunt foarte mulți români care merg foarte rar la doctor sau deloc! Și, atunci, se uită la televizor, și văd tot felul de între ghilimele suplimente alimentare. Medicamente care nu sunt prezentate cu indicația, dar mergeți, măi, întîi la doctor, și, după aia, dacă vă zice doctorul, luați pe asta! Nu sunt aceste indicații și foarte multă lume se îmbolnăvește luând prostii, înghițind chimicale fără să se consulte cu medicii. Una la mână, e vorba despre educația pe care o avem, nu se face educație în acest sens. Și, doi: Cum se permite vânzarea unor medicamente care pot face rău fără rețetă, fără indicațiile doctorului? Care sunt trecute ca suplimente alimentare. Hai, sictir, cum ar veni, așa în final“ își încheie Ianțu tirada sa. El a ținut să precizeze că educația se face și prin media, uitând că tocmai a avut un limbaj mai puțin academic pe TVR 2, la o emisiune de cultură generală.

Distribuie articolul pe:

21 comentarii

  1. @ Zmeu… Vorbesti aiurea! Via TV se propaga o cultură unilaterala care de fapt este o incultură. În acest context NU poți dobândi o cultură generală… Cultura generala o dobândești dacă apelezi la surse diverse… Nu doar la ceea ți se toarnă prin TV. Așadar, la ce bun aceste reclame? Cine vrea să capete cunostiinte in domeniul suplimentelor nutritive n-are decat să se aboneze la surse de specialitate.
    In concluzie, faptul că sunt țări in UE care nu au astfel de reclame la TV (ca de exemplu BENELUX-ul), ar trebui după afirmatiile dumitale să-i considerăm pe cetatenii acestor țări niște inculți lipsiti de „cultură generală” dobândită via TV…. Nu te doare Zmeule că acești confrati europeni sunt „privați” de „binefacerile culturale” ale reclamelor companiilor farma?

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Ziarul Cotidianul își propune să găzduiască informații și puncte de vedere diverse și contradictorii. Publicația roagă cititorii să evite atacurile la persoană, vulgaritățile, atitudinile extremiste, antisemite, rasiste sau discriminatorii. De asemenea, invită cititorii să comenteze subiectele articolelor sau să se exprime doar pe seama aspectelor importante din viața lor si a societății, folosind un limbaj îngrijit, într-un spațiu de o dimensiune rezonabilă. Am fi de-a dreptul bucuroși ca unii comentatori să semneze cu numele lor sau cu pseudonime decente. Pentru acuratețea spațiului afectat, redacția va modera comentariile, renunțînd la cele pe care le consideră nepotrivite.