Incident pe calea ferată: Impact între locomotive

Un accident feroviar, în care au fost implicate două locomotive, a avut loc în noaptea de marţi spre miercuri, între localităţile Toporu şi Chiriacu din judeţul Giurgiu, doi bărbaţi, mecanici de locomotivă, fiind răniţi.

Unul dintre aceştia se afla sub influenţa băuturilor alcoolice.

Potrivit ISU Giurgiu, doi bărbaţi, în vârstă de 55, respectiv 58 de ani, au ajuns la spital.

Evenimentul a avut loc la aproximativ un kilometru de Gara Toporu, între două locomotive.

La caz s-au deplasat pompierii din cadrul ISU Giurgiu şi ISU Teleorman, cu două autospeciale de stingere, o descarcerare, două ambulanţe SMURD şi două ambulanţe ale Serviciului Judeţean de Ambulanţă Giurgiu.

Echipajele au constatat faptul că în locomotive se aflau trei bărbaţi, găsiţi conştienţi şi cooperanţi.

”Doi dintre aceştia au fost preluaţi de SAJ şi transportaţi la Unitatea de Primiri Urgenţe Giurgiu. Un alt bărbat, în vârstă de 57 de ani, a primit îngrijiri medicale la faţa locului, refuzând transportul la spital pentru investigaţii suplimentare”, arată sursa citată.

Nu au fost afectate liniile de cale ferată, fiind avariate doar cele două locomotive.

Potrivit IPJ Giurgiu, la data de 17 mai, ora 03,23, o femeie, în calitate de impiegat de mişcare în staţia CF Toporu, a sesizat, prin apel 112, o coliziune între 2 locomotive.

În baza sesizării, la faţa locului s-au deplasat poliţiştii Serviciului Judeţean de Transporturi Giurgiu, iar, din primele cercetări, a reieşit faptul că o locomotivă izolată, având direcţia de deplasare Giurgiu – Videle, ar fi intrat în coliziune frontală cu o altă locomotivă izolată, care se deplasa pe ruta Videle – Giurgiu, la km feroviar 31+100.

În urma producerii coliziunii, a rezultat rănirea celor doi mecanici de locomotivă, aceştia fiind transportaţi la spital, pentru acordarea de îngrijiri medicale.

Cei doi bărbaţi au fost testaţi cu aparatul drager, rezultatele fiind de 0,64 mg/l alcool pur în aerul expirat pentru unul dintre aceştia, iar pentru celălalt, rezultatul a fost negativ.

Cercetările sunt continuate, sub coordonarea unui procuror din cadrul Parchetului de pe lângă Judecătoria Giurgiu.

Cazul a rămas în atenţia autorităţilor competente pentru cercetări.

Abonează-te acum la canalul nostru de Telegram cotidianul.RO, pentru a fi mereu la curent cu cele mai recente știri și informații de actualitate. Fii cu un pas înaintea tuturor, află primul despre evenimentele importante, analize și povești captivante.
Recomanda
Author

3 Comentarii

  1. NU-I AȘA CĂ MINISTRUL GRINDEANU E DE VINĂ? PE EL FETELOR CĂ-I „FRUMOS”! –DOAMNE SUNT „BĂTRÂN” DA MECANIC DE LOCOMOTIVĂ -ÎN EXERCIȚIUL FUNCȚIUNI-SUB INFLUENȚA ALCOOLULUI- NU AM AUZIT! NU-I AȘA D-LE GRINDEANU CĂ DIN –„H”URĂ ” FAȚĂ DE SECTORUL PRIVAT CFR I-AI TURNAT PE GÂT TRĂSCĂUL-MECANICULUI PENSIONAT DE LA STAT PE LA VREO 50 ANI -DATORITĂ „GRELELOR CONDIȚII DE MUNCĂ”!

  2. Pentru ce mai sunt impegati si dispecerate feroviare ? Cine a dat drumul locomotivei din gara daca din sens opus venea alta locomotiva ? Ca doar garile nu-s la 2km distanta una de alta? Si tare aia cu alcolemia . Mai ales ca mecanicii pina urca in locomotiva participa la instructaj si sunt verificati ,inclusiv de psiholog( nu numai mecanicii ci toti care intra in tura )? Mare minune, cred ca o locomotiva era alambic ,de aia s-a „pilit” mecanicul….

Comentariile sunt închise.

Precizare:
Ziarul Cotidianul își propune să găzduiască informații și puncte de vedere diverse și contradictorii. Publicația roagă cititorii să evite atacurile la persoană, vulgaritățile, atitudinile extremiste, antisemite, rasiste sau discriminatorii. De asemenea, invită cititorii să comenteze subiectele articolelor sau să se exprime doar pe seama aspectelor importante din viața lor si a societății, folosind un limbaj îngrijit, într-un spațiu de o dimensiune rezonabilă. Am fi de-a dreptul bucuroși ca unii comentatori să semneze cu numele lor sau cu pseudonime decente. Pentru acuratețea spațiului afectat, redacția va modera comentariile, renunțînd la cele pe care le consideră nepotrivite.