Lady Gaga a dominat copertele revistelor de lifestyle americane din 2010

Lady Gaga a dominat copertele revistelor de lifestyle americane din 2010, potrivit datelor de vânzări ale ediţiilor care au avut-o ca subiect pe neconvenţionala artistă, informează Media Guardian. Revista Rolling Stone din iulie 2010, cu Lady Gaga pe copertă, a fost al treilea cel mai bine vândut număr al publicaţiei de anul trecut. La fel […]

Lady Gaga a dominat copertele revistelor de lifestyle americane din 2010

Lady Gaga a dominat copertele revistelor de lifestyle americane din 2010, potrivit datelor de vânzări ale ediţiilor care au avut-o ca subiect pe neconvenţionala artistă, informează Media Guardian. Revista Rolling Stone din iulie 2010, cu Lady Gaga pe copertă, a fost al treilea cel mai bine vândut număr al publicaţiei de anul trecut. La fel […]

Lady Gaga a dominat copertele revistelor de lifestyle americane din 2010, potrivit datelor de vânzări ale ediţiilor care au avut-o ca subiect pe neconvenţionala artistă, informează Media Guardian.

Revista Rolling Stone din iulie 2010, cu Lady Gaga pe copertă, a fost al treilea cel mai bine vândut număr al publicaţiei de anul trecut. La fel s-a întâmplat şi cu Cosmopolitan din aprilie 2010, care a avut al treilea cel mai bine vândut număr al anului trecut, datorită copertei cu Lady Gaga.

Lady Gaga a mai apărut şi pe coperta numărului din septembrie al revistei Vanity Fair, care a fost al doilea cel mai bine vândut număr al anului, după cel care a avut-o pe copertă pe Angelina Jolie.

În ianuarie 2010, Lady Gaga a pozat şi pentru coperta Elle. Respectivul număr al revistei a fost al treilea cel mai bine vândut în 2010.

Potrivit unor informaţii apărute online, Lady Gaga va poza pentru coperta numărului din martie al Vogue.

Distribuie articolul pe:

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Ziarul Cotidianul își propune să găzduiască informații și puncte de vedere diverse și contradictorii. Publicația roagă cititorii să evite atacurile la persoană, vulgaritățile, atitudinile extremiste, antisemite, rasiste sau discriminatorii. De asemenea, invită cititorii să comenteze subiectele articolelor sau să se exprime doar pe seama aspectelor importante din viața lor si a societății, folosind un limbaj îngrijit, într-un spațiu de o dimensiune rezonabilă. Am fi de-a dreptul bucuroși ca unii comentatori să semneze cu numele lor sau cu pseudonime decente. Pentru acuratețea spațiului afectat, redacția va modera comentariile, renunțînd la cele pe care le consideră nepotrivite.