Locomotive retrase din circulație, ca măsură de siguranță

Ca măsură suplimentară de siguranţă a circulaţiei trenurilor, CFR Călători va proceda, prin intermediul unei entităţi independente abilitate, la

De (R.C.)
Locomotive retrase din circulație, ca măsură de siguranță

Ca măsură suplimentară de siguranţă a circulaţiei trenurilor, CFR Călători va proceda, prin intermediul unei entităţi independente abilitate, la

CFR Călători a retras temporar din circulaţie locomotivele electrice dotate cu echipamente tehnice similare cu cele ale locomotivei implicate în accidentul feroviar care a avut loc la Galaţi, în data de 25 martie 2023, a anunţat vineri CFR.

În prezent, nu sunt trenuri anulate generate de această retragere.

„Toate locomotivele operaţionale apte să remorce tren de călători şi care aveau aparatură de comandă similară cu a celei implicată în accidentul feroviar de la Galaţi au fost retrase temporar din circulaţie. Ca măsură suplimentară de siguranţă a circulaţiei trenurilor, CFR Călători va proceda, prin intermediul unei entităţi independente abilitate, la expertizarea soluţiei tehnice existentă în dotarea locomotivelor din parcul CFR Călători, similare celei implicate în accidentul feroviar care a avut loc la Galaţi, retrase temporar”, se arată în comunicatul CFR.

Pentru CFR Călători este prioritară siguranţa circulaţiei trenurilor, asigurarea securităţii pasagerilor şi a salariaţilor săi, precizează CFR.

În data de 25 martie 2023, în jurul orei 19:19, la Gara CFR Galaţi, a avut loc un accident feroviar, după ce la o locomotivă s-ar fi defectat sistemul de frânare şi a lovit un vagon de călători, la trenul care se forma cu destinaţia Galaţi – Buzău. În urma impactului, conductorul trenului implicat, o femeie în vârstă de 53 ani şi cu o vechime în conducerea trenurilor de călători de peste 15 ani, a decedat la spital, iar alte trei persoane au fost rănite. Totodată au fost avariate locomotiva şi vagonul.

Distribuie articolul pe:

5 comentarii

  1. @ viki.Cand au distrus uzina din Craiova de locomotive electrice…nu s-a pus problema tehnica…mai conducatorii lui peste prajit…ce facem noi ?Distrugem toata industria ?Piese de schimb,locomotive noi electrice sau diesel electrice de unde ?Din Elvetia …care cumpara de la noi ce produceam ? Multumim …din inima …PARTIDULUI…ca petre roman cu ilievici au decretat…industria romaneasca este …fier vechi…la topit cu ea.Puneti-l pe petrica romanul sa traga trenurile impreuna cu ilievici.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Ziarul Cotidianul își propune să găzduiască informații și puncte de vedere diverse și contradictorii. Publicația roagă cititorii să evite atacurile la persoană, vulgaritățile, atitudinile extremiste, antisemite, rasiste sau discriminatorii. De asemenea, invită cititorii să comenteze subiectele articolelor sau să se exprime doar pe seama aspectelor importante din viața lor si a societății, folosind un limbaj îngrijit, într-un spațiu de o dimensiune rezonabilă. Am fi de-a dreptul bucuroși ca unii comentatori să semneze cu numele lor sau cu pseudonime decente. Pentru acuratețea spațiului afectat, redacția va modera comentariile, renunțînd la cele pe care le consideră nepotrivite.