O nouă autostradă se iveşte la orizont

Compania Națională de Administrare a Infrastructurii Rutiere, în calitate de beneficiar al finanțării, și Ministerul Transporturilor, în calitate de organism intermediar pentru transport, au convenit încheierea Contractului de Finanțare nr.46 pentru proiectul „Revizuire Studiu de Fezabilitate pentru Autostrada Sibiu-Făgăraș” în vederea acordării finanțarii nerambursabile alocată prin Programul Operațional Infrastructura Mare 2014-2020, în cadrul Axei Prioritare 2-Dezvoltarea unui sistem de transport multimodal, de calitate, durabil și eficient, Obiectiv Specific 2.1-Apel de proiecte pentru Dezvoltarea Infrastructurii Rutiere-sprijin pregătire proiecte de investiții, Operațiunea- Creșterea mobilității pe rețeaua rutieră TEN-T globală. Despre autostrada Sibiu-Făgăraș s-a vorbit foarte puțin până în acest moment.

Obiectivul general al proiectului este imbunatatirea competitivitatii economice a României prin dezvoltarea infrastructurii de transport care faciliteaza integrarea economica in UE, contribuind astfel la dezvoltarea pietii interne cu scopul de a creea conditiile pentru cresterea volumului investitiilor, promovarea transportului durabil si a coeziunii in reteaua de drumuri europene.

Valoarea totală a proiectului este de 19.907.426,58 lei și va fi finanțat prin Programul Operațional Infrastructura Mare 2014-2020 astfel: 85% contribuția Uniunii Europene din Fondul European de Dezvoltare Regională-14.280.164,94 lei, 15% contribuția proprie-2.520.029,10 lei, restul de 3.107.232,54 lei reprezentând cheltuieli neeligibile inclusiv TVA.

Perioada de implementare a proiectului este de 62 luni, respectiv între data de 01.05.2015 și 30.06.2020 la care se adaugă, dacă este cazul, și perioada de desfășurare a activităților proiectului înainte de semnarea Contractului de Finanțare, conform regulilor de eligibilitate a cheltuielilor.

Abonează-te acum la canalul nostru de Telegram cotidianul.RO, pentru a fi mereu la curent cu cele mai recente știri și informații de actualitate. Fii cu un pas înaintea tuturor, află primul despre evenimentele importante, analize și povești captivante.
Recomanda
Cosmin Pam Matei 4562 Articole
Author

8 Comentarii

  1. Apare dac cand se finalizeaza, concret, termenul real fara nicio reziliere?

  2. La orizontul lui 2040, cumva?!
    E cuprinsa cumva in celebra Strategie Romania 2040, aia prezentata la Congresul PSD din martie 2018, cu mare tam-tam, in aplauzele delirante ale PSdeilor, de catre liderul suprem, azi incarcerat la Rahova, inegalabilul PSDist, Liviu Dragnea?!
    Strategie deja uitata de PSD si Veorica, azi nimeni din PSD nu o mai aminteste macar!!!!
    Poate ca Dragnea lucreaza in continuare la ea, linistit, in celula de la Rahova!!!!!!!!

  3. Inca nu se vede,din cauza curburii Pamantului!
    Legatura ai de metrou din Drumul taberei,cu finalizare in 2015, se va mai termina vreodata?Numai…

  4. Sa fie o stire de rahat, dar nu turcesc ?. Iata ce ne spune finalul articolului ” Perioada de implementare a proiectului este de 62 luni, respectiv între data de 01.05.2015 și 30.06.2020 ” Daca ne luam dupa aceste date, stirea trebuia sa ne vorbeasca despre stadiul realizarii obiectivului, si era si stire bomba daca ne anunta ca aceasta autostrada este terminata inainte de termen. Asa ca……..?.

  5. Fiti atenti ! Este vorba de un nou studiu de fezabilitate ! Asta-i smecheria , pe care o stim toti ! Oare al cate-lea o fi ? Cine sa le mai numere ? Asa o fi si-n alte tari ? Ploua cu studii de fezabilitate de milioane de euro, pe nimic ? Nu prea cred , da’ in Romania este un lucru normal ! Asta-i legea ! Romanul plateste !

  6. Trebuie sa ne explice Nonu Rus cum sta chestia, ala cu hartzile si drumurile rapide care epe harta prezenata de el, erau mai dese de cat la nemtzi, nu-l stitzi?…ala care ne facea nevestele curve si pe copiii nostri derbedei, iar acum a venit altul, dar nu la minister, la ziar, care ne spune ca se face un alt studiu, „Revizuirea Studiului de Fezabilitate”…”; iar daca am aduna cati bani s-au shmenuit pe „studii de fezabilitate”, am constata ca sunt mult mai multi de cat valoarea autostrazilor construite!

  7. Un drum mult prea drept ca să nu meargă strâmb! Atenție! Când va fi gata, 2 benzi pe sens vor fi absolut insuficiente, mai ales că e mult mai ușor de trecut Carpații prin Brașov (viitoarea Capitală) în toate direcțiile, în special spre Moldova, Litoral, actuala Capitală, decât prin Sibiu-Râmnicu Vâlcea!

  8. Oare cîte studii de fezabilitate mai are nevoia țara aceasta?????Ăștia din din aparatul de jegmanit și-au făcut studiu la minciuni??????

Comentariile sunt închise.

Precizare:
Ziarul Cotidianul își propune să găzduiască informații și puncte de vedere diverse și contradictorii. Publicația roagă cititorii să evite atacurile la persoană, vulgaritățile, atitudinile extremiste, antisemite, rasiste sau discriminatorii. De asemenea, invită cititorii să comenteze subiectele articolelor sau să se exprime doar pe seama aspectelor importante din viața lor si a societății, folosind un limbaj îngrijit, într-un spațiu de o dimensiune rezonabilă. Am fi de-a dreptul bucuroși ca unii comentatori să semneze cu numele lor sau cu pseudonime decente. Pentru acuratețea spațiului afectat, redacția va modera comentariile, renunțînd la cele pe care le consideră nepotrivite.