Primim la redacție – Pericolul de pe linia ferată Craiova-Calafat

Traverse vechi de peste 40 de ani, putrezite, cu șuruburi de fixare lipsă, elemente de siguranță feroviară vitale care lipsesc ori sunt într-o stare de degradare extremă. Cam așa se prezintă situația pe linia ferată Craiova-Calafat, rută care face legătura și cu localitatea Vidin (Bulgaria). Lucrurile au fost aduse în atenția cititorilor cotidianul.ro de Mădălin Chipirlin – președintele Asociației Legal Drive.
Într-un mesaj trimis pe adresa redacției, Mădălin Chipirlin atrage atenția că  „nepăsarea și lipsa investițiilor pe aceasta ruta feroviară vor produce tragedii“.
El își susține afirmațiile legate de lipsa de investiții și de starea tragică a liniei ferate menționate cu o serie de fotografii edificatoare.
Precizare: Cotidianul.ro nu-și asumă răspunderea pentru cele afirmate sau scrise de cititori în scrisorile și apelurile trimise, însă prezintă starea de fapt așa cum e văzută de aceștia.
Abonează-te acum la canalul nostru de Telegram cotidianul.RO, pentru a fi mereu la curent cu cele mai recente știri și informații de actualitate. Fii cu un pas înaintea tuturor, află primul despre evenimentele importante, analize și povești captivante.
Recomanda 5
Author

17 Comentarii

  1. Iar eu dacă-mi fac gard neconform sau fără autorizație mă amendează îndată că pun în pericol…ce?
    Aceleași imagini cu buloane/șuruburi, ce țin șinele pe traverse, ieșind cu mâna și travese de lemn putrede le-am văzut acum cîțiva ani într-un documentar despre căile ferate franceze. Era vorba de linile secundare ce se-nchid, și acolo, pe capete. Ce era curios, ziceau în documentar, că peste noapte, ca ciupercile după ploaie, pe aceleași rute, au apărut linii de autobuze cu prețuri greu de bătut, bine organizate….oare unde-am mai văzut același lucru…?

  2. Noi circulam numai pe valea oltului!!..cu mașina of course!!..de 8 ani..

  3. Și centura capitalei e acel loc în care știi că nu mai e nevoie să ne cotropească rușii, ne rezolvă statul

  4. Păi, ca la români bre,.Las că merge ș-așa, chiar cu doar unul, sau poate niciunul,.Poate dă Domnul drăguțul și stă,.In rest puteau ungurii sau turcii șă le facă să nu ruginească și să nu putrezească,..

  5. Statu blanzi, peste tit in tara exista asemenea mostre! Va amintiti legea care prevede „daca faci tu ca cetatean, esti amendat” sau posibil arestat pentru ca daci fara sa primeasca parandaratul cine trebuie!

  6. Cotidianul e unul din foarte putinele ziarele libere….Respect dreptul oricarui jurnalist la opinie. Dar domnul Ilie Stoian nu e jurnalist, ca e analfabet. Nu cunoaste axiomele existentei si acceptarii lui Dumnezeu de Omenire. Dumnezeu este Omnipotent, Omnibenevolent, Omniscient. Prin urmare Dumnezeu stie ce face Putin, poate sa il pedepseasca pe Putin, dar il si intelege pe Putin si ii acorda clementa divina….Asa a facut Dumnezeu cu toti asa zisii Criminali din Istorie, Alexandru, Napoleon, Regii Spanioli sau englezi, Presedintii americani care au bombardat nuclear orase sau au ucis 1 milion de vietnamezi, Hitler…..Nu i – am numit pe Nero si Stalin pentruca acestia au fost supraextimati de Propaganda crestina mincinoasa sau Anticomunista si mai mincinoasa……Domnul Ilie Stoian a vrut sa pozeze in mare umanist si crestin luminat dar nu a reusit decat sa se faca de ras din precara cunoastere. Palaria de jurnalist fudul e prea mare pentru dansul.

  7. Sabotaj sau Neglijenta Criminala ?

    DNA si Parchetul General ce zjc ?
    Dar SRI – ul ce face ?

  8. ESTE FOARTE SIMPLU.NU SE FACE LINIA FERATA NOUA SI ELECTRIFICATA CARE ESTE SUBVENTIONATA APROAPE INTEGRAL DIN BANI EUROPENI CA BANII DE LA BUGET SA SE DUCA LA CACASVAR SA FACA LINIA ORADEA CACASVAR.TIMPUL LE REZOLVA PE TOATE.CAT TIMP CRED EI CA MAI AU LA DIPOZITIE SA FURE TARA ASTA?

  9. Ukraina mai putin distrusa dupa luni de razboi ca Romania dupa 32 de ani de pace si voie buna.

  10. Doar mamaie mai merge cu trenul noi astia din secolul xxi mergem cu bicicleta intre doua linii albe sa nu calcam sobolanii lui Clothilde ca ne-a adus sorosistii progresul bai nationalisti din caverne! Stiti cat carbon genereaza suruburile alea mai inapoiatilor primitivi?

  11. Asta-i rominia „lucrului bine facut”,”pas cu pas „si „(i)educata” .Schimbam sefi la penelepre ,punem maCiuci premieri,habarnisti ministri-era sa spun sinistri si grotescul ne invaluie.Pina apare moartea . Ea nu va mai fi groteasca ,va fi darul celor ce i-am ales si ne conduc. „Moartea vine pe banda de magnetofon „,parca asa suna o nuvela politista a lui Haralamb Zinca, acum „Moartea va veni pe calea ferata ” ,de Plavanniss&Co . Nu este singura zona in care calea ferata arata asa .

  12. Dragilor , asa arata o linie de cale ferata in Romania secolului 21 ! Este minunat ! Nu conteaza , ca se poate intampla orisice pe un tronson de cale ferata aflat intr-o stare tehnica cand , nici cu un carucior , nu are voie sa circule pe ea , pana la o eventuala reabilitare, adica , peste un secol ! De ce se mai circula pe ea ? Simplu ! Traim in Romania , tara unde orisice magarie este posibila , tara unde nimeni nu este vinovat de nimic, tara unde nimeni nu raspunde de nimic, in afara , desigur , de amarestenii de rand ! Dixit!

  13. a Propagandistul acum
    Vezi cumetrr, ca ai încălcat articolul! Revarsa-ti ura la comanda, anti-putin și anti-rusa la articolele de profil!

  14. Ministerul Transporturilor, cea mai neagra gaura financiara a Romaniei! Pai daca numai Vladescu a luat mita 2 milioane euro de la Switelski, pentru renovarea unor linii dee cale ferata, ailalti ministrii cit o fi mai luat? Dar alti responsabili din MT si CFR infrstructura?

  15. Nici in Africa nu mai au aaemenea capodopere , eu daca asi fi ziarist roman , asi trimite aceste monstre de rezultate datorate prieteniei romano-americana la Wasinton si la ambasada de la Bucuresti . Cred ca aceste mari realizari sunt datorate si interventiei de la referendumul anti Basescu . Din inimi sclavizate va multumim , s-au cum se mai zice in popor senkiu verimaci !
    Inainte de invazia din 90 , CFR era cu cei mai multi km de cale ferata /kmpatrat din Europa , dar reformele FMI au dat un caracter artistic CFR-ului , viitor Deucheban rumeinichsektion s-au OBB .

  16. Lasati ca Ciuca, Ciolacu si Citu sunt precupati de refacerea infrastructurii din Ucraina. De a Romaniei nu le pasa. De 30 de ani, Caile Ferate Romane au fost lasate balta. Desi nu avem autostrazi si sosele bune, s-a incurajat transportul rutier, chiar daca e mai poluant si a condus la cresterea numarului accidentelor. Nu dati vina pe conducatorii CFR, ci pe cei care i-au numit in functii, fara sa se asigure de competenta lor. Transportul pe calea ferata este mult subfinantat, iar privatizarile au fost doar jaf din banii publici.

Comentariile sunt închise.

Precizare:
Ziarul Cotidianul își propune să găzduiască informații și puncte de vedere diverse și contradictorii. Publicația roagă cititorii să evite atacurile la persoană, vulgaritățile, atitudinile extremiste, antisemite, rasiste sau discriminatorii. De asemenea, invită cititorii să comenteze subiectele articolelor sau să se exprime doar pe seama aspectelor importante din viața lor si a societății, folosind un limbaj îngrijit, într-un spațiu de o dimensiune rezonabilă. Am fi de-a dreptul bucuroși ca unii comentatori să semneze cu numele lor sau cu pseudonime decente. Pentru acuratețea spațiului afectat, redacția va modera comentariile, renunțînd la cele pe care le consideră nepotrivite.