Ministerul Economiei din Germania a propus o schemă pentru stimularea vânzărilor de automobile, în valoare de 5 miliarde de euro, anunță Reuters.
Vânzările de autoturisme au scăzut pe măsură ce liniile de producție și showroom-urile s-au închis, ca răspuns la pandemie. Un sondaj al institutului Ifo din această lună a arătat sectorul auto german este la cel mai scăzut nivel din 1991.
Șefii social-democraților (SPD) și creștin-democrații (CDU) sunt așteptați să prezinte marți pachetul general de stimulare, care ar putea însuma până la 80 de miliarde de euro, potrivit unui raport al mass-media.
Propunerea ministerului economiei este ca primele de cumpărare să fie plătite cumpărătorilor de vehicule electrice și de autovehicule convenționale cu valoare mai mică de 77.350 de euro, schema expirând la sfârșitul anului.
Propunerea are încă obstacole semnificative de șters.
Șeful SPD, Norbert Walter-Borjans, a declarat pentru Reuters că este în favoarea susținerii industriei auto, dar că stimularea achizițiilor de motoare convenționale a fost o cale greșită.
„Dacă statul subvenționează (mașini noi), atunci trebuie să mergem împreună cu o schimbare către soluțiile alternative. Dacă sunt reduceri, atunci asta trebuie să fie pentru mașinile electrice ”, a spus Walter-Borjans.
Planurile Ministerului Economiei prevăd o primă de bază de 2.500 de euro pe autoturism, care va fi majorată cu 500 de euro pentru vehiculele eficiente. Programele de stimulare existente ar fi majorate cu 1.500 de euro pentru mașinile electrice și cu 750 de euro pentru mașini hibride.
Mai Cris cu H, joaca mai putin poker si treci pe sah, fii atent aci si fa o sinteza.
Propunerile mele nu-s nebunesti (sau prostesti), ce spusei mai sus merge bine in doua directii, si pe intern si pe extern:
1.Incurajam politicile cretine si ECO ale UE (pe care nimeni nu le analizeaza in mod concret, preocuparea fiind politica sterila in general),si care vizeaza ZERO emisii de CO2, din 2030 inainte – asta insemnand IOC industrie si ferme de crestere porcine, somerii urmand calea exodului banuiesc, dar nu stim daca spre Germania;
2.Stopam o posibila plecare a unei intregi industrii, care aduce miliarde la buget, bani din care esti platit si tu, direct sau indirect;
3.Masinile produse in Romania merg/functioneaza fara probleme deosebite si 10 ani, daca nu alimentezi de la autobaza, intreaba si tu proprietarii de logan, esenta e sa mai schimbi bateria din cand in cand.Deci daca se opreste n-o vinde, ca nu masina e problema.
Daca esti internationalist/globalist trebuie sa-ti placa asta cu stoparea importurilor de SH, ca de e vorba de viitorul ECO al Europei pana la urma.Adicatelea se obtine reducerea emisiilor de azot si bioxid.
Si fii mai relaxat.