Practic, se luptă cu propriul PNRR. Tudose își critică partenerii

Mihai Tudose își critică partenerii de la PNL și spune că aceștia „se luptă cu propriul lor PNRR. L-au prezentat acum trei ani ca fiind cel mai bun proiect, ca fiind cel mai bun PNRR care există pe planeta asta”, a spus Tudose la un post Tv.

Vicepreședinte PSD  a vorbit și despre reformele guvernului miercuri și a apreciat că de mult trebuia să fi fost făcute.

”Reformele trebuiau făcute de mult. Anumite lucruri s-au tot adăugat și la un moment dat au ajuns la un nivel insuportabil – vorbim și de acele sporuri, și de tot felul de scutiri (…), excepții. Plecăm cu o excepție, după aia altcineva țipă efectiv că, domne`, de ce ăia să fie exceptați și noi nu? (…)o să avem un proiect de lege de 10 pagini și niște anexe de 100 de pagini cu asteriscuri, cu excepții și portițe, și alte situații care nu fac obiectul legii ș.a. La un moment dat, toată lumea se regăsește într-o excepție”.

„Și atunci, da, la un moment dat, PSD – și mai ales domnul prim-ministru Ciolacu – și-a asumat să facă curat, să aprindă lumina, le punem pe toate pe masă și facem curat.

Aici este atitudinea partenerilor noștri de coaliție pe care, nu știu, eu personal nu prea o înțeleg sau îmi vine foarte greu să o înțeleg, fiindcă ei practic se luptă cu propriul lor PNRR, pe care ni l-au prezentat acum trei ani ca fiind cel mai bun proiect, ca fiind cel mai bun PNRR care există pe planeta asta”, a adăugat Tudose.

„Lucruri pe care ei le-au scris acolo că trebuie eliminate, excepțiile fiscale, ei acum nu sunt de acord ș.a. Deci noi am luat din PNRR, dăm sute de milioane de lei pe piste de biciclete între localități care hai să spunem că numărul de biciclete de acolo nu este impresionant, ca să nu spunem că oamenii aceia nu prea au bani de biciclete. Dar noi facem sute de kilometri de piste de biciclete, că aici aveam o problemă de buget, știți, cu pistele astea de biciclete ne va fi mult mai bine. Nu mai spun de bani de consultanță, nu mai spun de tot felul de studii ș.a.”, a mai spus eurodeputatul.

Recomanda 4

14 Comentarii

1. Lui Tudose nu-i este încă clar că liberalii decrepiți și bugetofagi au avut nevoie de PSD ca să persiste cancerigen la guvernare, dar și ca să-și apere devastările economice aduse țării în deplină impunitate!

2. Nene Tudose mergi si vorbeste la Braila ta! Acum cauti exceptiile, dar sunt inca din primul msndat al lui Klaus W.I. Dar era vorba de 8 regiuni ori 15 judete, doar de prefecturi si nu cons.judetene, de mai putine ministere si agentii guv. Taiati facilitatile dar si pensiile speciale, cele de serviciu la 2000 lei. Cu taxe si impozite nu astupati gaura bugetului ci doar aia de la pantaloni.

3. asta cu bicicletele e la fel ca si cea cu energai verde si masinile electrice…utopii pentru unii si facatorii de bani entru altzii…
    apropos…cu banii de tesla elon arunca satelitzi in spatziu…
    sau cumpara bit-Xoaie
    mai scytu-ti-ne cu escrocherii de tip neobolshevic..
    si comunismul a fost luat pe nemestecate de idealisti needucatzi…

4. Place sau nu, Tudose a punctat impecabil. PNNR-ul a fost conceput si asumat cu surle si trambite de PNL in coalitie cu USR, purtand amprenta fatala a lui Catu si Ghinea, cu largul concurs al tartorului de la Cotroceni. Acum se intelege pe deplin de ce a fost secretizat si ascuns romanilor. Birocratilor, politrucilor din fruntea UE, le convine de minune. Asta este drama romanilor si a Romaniei : inflatie de cozi de topor si tradatori.

5. Ăsta nu e insul ăla ce era prim ministru și l-a trimis pe prim ministrul japonez să viziteze Muzeul Satului, pentru că el la beție și-a depus mandatul? Ce dracu mă presă! Uitați așa ușor? Așa cum ați uitat de Ponta ce ne-a prezentat lista lui Barosso ca un nou decalog? Sau Grindeanu care s-a legat de scaunul de PM, susținut de același Ponta? Uitați așa repede? În câteva idei v-am prezentat trei oameni care nu ar mai avea ce căuta în politică. Desigur, ar trebui vorbit cu forestierii să își schimbe atitudinea în favoarea noastră a plebei. Există legenda că printre eu sunt și patrioți. Vă garantez că e o legendă. Nu sunt. S-ar vedea ușor.

6. ti-a dat ordin sa-ti dai demisia, aceasta-i singura intrebare la care trebuie sa raspunzi!
    Vad ca prea te bagi in seama!

7. Are dreptate. pnl-usr au făcut rahatul ăla de pnrr. și iohanis le-a tutelat imbecilitățile trimie la brussel.

8. Ghebosule, Tudose nu avea ce discuta cu japonezu’. L-a lasat sa ia lectii de ‘relansare’ de la Johanis. Japonia deja o luase pe aratura, dovada ca si acum se duce la vale dand tot mai multe rateuri. In America, electronica cea mai vanduta este acum cea sud-coreana si chinezeasca. Astia mici nici nu au mai auzit de sony, panasonic si altele pentru care se statea la coada o noapte in ‘vinerea neagra’. La fel cu automobilele, toti vor Hyunday sau Kia, ieftine si cu garantia fabricantului pe 9 ani. Toyota retrage anual pentru remedieri sute de milioane de modele. Fomistul ala japonez a venit in Romania cu speranta de a ciuguli ceva pentru el, de oferit nu mai avea mare lucru. Dar ce sa stie un ghebos untoldist!

9. Daca Pesedeaua (acum a lui Ciolacu) vrea sa revina in atentia romanilor este obligatoriu ca partidul sa fie preluat de Tudose sau altul la fel de curajos.Tudose nu a stat niciodata drepti in fata lui Johanis. A avut cu acesta doar relatii atat cat impunea protocolul dar niciodata nu a dat vreun semn ca este subordonatul neamtului SH ca mai toti premierii din epoca Johanis. Tudose ramane singurul premier postdecembrist care lasa o ctitorie Romaniei: marele pod peste Dunare de la Braila. Daca nu era el premier si acum Dunarea se traversa in acel loc cu bacul. Daca Tudose revine premier atunci securistii tradatori din PDL-ul lui Johanis pleaca singuri de la guvernare. IIncolonati spre puscarie!

10. Pnnr ul e al PSDnl, l-ați votat toți, noi nu am știut ce conține , a fost secret. Din 70 mild de euro cat a zis Klaus că vom lua , cat a fost tras până acum? Pistele de biciclete sunt o prostie așa e dar și banii aruncați la primării din celebrul Anghel Saligny. Cât costă un km de autostradă în Romania?

11. @@james…Stia Tudose chestiile astea? Daca era vorba de Stalinskaia,Finlandia,Saniuta, mai discutam.

12. o paiatza gretzoasa si tupeista. sa-ti bagi re-for-mele in cur-cu-bou b-o-oo-uuu-le! O SINGURA REFORMA ESTE NECESARA IN ROMANIA: SA CURATAM TARA DE OTREPE : TU SI TOATE GASTILE SECURIMII DIN SPATELE VOSTRU, TOTI GHERTZOII SI GRUPURILE DE „INTERESE”, IMPOTRIVA ROMANILOR SI AI ROMANIEI

13. Mă,. eu cred că politicul românesc are probleme de urmași, de următoarea generație, care este educată după școala românească și modelul inaintașilor, adică cumpără diplome de orice fel, doar cu neamurile potrivite din SRI, SIE, sau mafia cu eopleti cu pensii nerușinate..Insă să scoți iar la inaintare borfașii bătrâni expirați, compromiși, cum e și acest pielelungă tudose, sau altu mizer eugenia teodorovici, sau chiar moaca sfântă ex de externe diaconescu,.. e chiar jignire a intelectului, a celora care mai au.. E demonstrația vorbei cun că românu prinde greu și uită repede,. De altfel și revenirea lui firea e ceva de felu.. Ai uitat bre ce face și a făcut,..

14. Don Terente de Braila loveste la fix: punct ochit, punc lovit! Vreau o discutie la tv intre don Tudose si Rares Geobbels Bogdan, cred ca ar iesi scantei multe, cu foc violent..