Pregătiți-vă nervii, dacă aveți drum

Traficul rutier va fi restricţionat pe DN 1, în perioada 19 septembrie – 21 octombrie, pentru lucrări de reparaţii la podurile din apropierea localităţii Sinaia, potrivit Companiei Naţionale de Administrare a Infrastructurii Rutiere (CNAIR).

În prima etapă, în perioada 19 septembrie 2022 – 7 octombrie 2022, traficul rutier va fi restricţionat, circulaţia desfăşurându-se alternativ, pe câte un sens de circulaţie, pe DN 1, pe sectorul cuprins între km 118+271 şi km 119+420, pentru a permite executarea lucrărilor de reparaţii la dispozitivele de acoperire a rosturilor de dilataţie la podul situat la km 118+846.

În cea de-a doua etapă, traficul rutier se va desfăşura alternativ, pe câte un sens de circulaţie pe sectorul cuprins între km. 116+888 şi km. 117+963, în perioada 10 octombrie 2022 -21 octombrie 2022, pentru execuţia lucrărilor de înlocuire a rosturilor de dilataţie la podul situat la km 117+399 pe DN 1.

Abonează-te acum la canalul nostru de Telegram cotidianul.RO, pentru a fi mereu la curent cu cele mai recente știri și informații de actualitate. Fii cu un pas înaintea tuturor, află primul despre evenimentele importante, analize și povești captivante.
Recomanda 3
Author

4 Comentarii

  1. S-a dilatat si extins furaciunile de la constructia podurilor din Romania! Vai ce jale mare, sa vedem ce jelanie ca fi la podul de la braila, eu am fost pe acolo, am trecut pe sub pod, l-am privit de la nivelul soselei si, am mai scris, parca e o foaie de hartie care se poate balansa si cadea la trecerea tirurilor incarcate sau chiar a incarcaturilor militare care vor trece pe acel pod. Cati ani credeti ca rezista acea constructie, nu termenul dat de constructor care e un fals, rezistenta in ani a acelei constructii supuse liber la intemperii si orice zguduiri ale scoartei terestre.

  2. Am trecut la aruncarea podurilor în aer, se pare că asta a discutat guvernul meu cu mercenarii din ukraina!…urmează otravirea fântânilor!…

  3. Am avut in mana cele trei variante de proiect, Originale, ale Podului, realizate inainte de 1989 de profesionistii IPTANA, prezentate in aprile 1994 si consilierului economic al Ambasadei SUA in Romania , domnul John Atkyns. Erau de fata Prefectii de Braila, Galati, Tulcea si ministrul adjunct al Ministerului Economiei. Prefectul de Tulcea si ministrul adjunct, mai traiesc si pot sa confirme. Nici o varianta nu se aseamana cu traseul si locul podului lui tudose, ca asa se lauda ca e podul lui. Distanta uriasa dintre stalpii de baza, amplitudinea si inaltimea fata de senalul Dunarii il face extrem de vulnerabil la curentii de aer extrem de puternici din zona. Parca este o foaie de hartie…desi se aseamana cu podul de peste Bosfor?!

  4. Voi când anunțați prostimea că faceți reparatii la drumuri, trebuie sa faceți cunoscute localitățile unde se fac reparațiile, nu kilometri de șosea, voi înțelegeți ? Reperul cu kilometri îl folosiți voi în documentele voastre pentru identificarea locației, dar pentru avertizarea cetățenilor trebuie să indicați localitățile unde au loc lucrările, pentru că cetățenii au ca repere localitățile respective, nu kilometrajul șoselelor. Încercați și voi să gândiți puțin înainte de a face aceste comunicări de doi bani !

Comentariile sunt închise.

Precizare:
Ziarul Cotidianul își propune să găzduiască informații și puncte de vedere diverse și contradictorii. Publicația roagă cititorii să evite atacurile la persoană, vulgaritățile, atitudinile extremiste, antisemite, rasiste sau discriminatorii. De asemenea, invită cititorii să comenteze subiectele articolelor sau să se exprime doar pe seama aspectelor importante din viața lor si a societății, folosind un limbaj îngrijit, într-un spațiu de o dimensiune rezonabilă. Am fi de-a dreptul bucuroși ca unii comentatori să semneze cu numele lor sau cu pseudonime decente. Pentru acuratețea spațiului afectat, redacția va modera comentariile, renunțînd la cele pe care le consideră nepotrivite.