Președintelui CEC Bank, Bogdan Neacșu, a efectuat o vizită la Astra Vagoane Călători S.A. Arad, pentru a se convinge la fața locului de eficiența sprijinului acordat firmei arădene pentru obținerea și derularea contractului încheiat cu Primăria Municipiului București pentru livrarea a 100 de tramvaie cu o lungime de 36m și o capacitate de transport de 322 pasageri.
CEC Bank a fost singura bancă din România care a acordat producătorului arădean Scrisorile de Garanție, fără de care contractul cu Bucureștiul ar fi fost imposibil de încheiat, deși așa cum se poate constata (azi este pe drum spre București tramvaiul cu numărul 60) Astra Vagoane Călători avea capacitatea de realizare a contractului.
Până la această dată Astra a livrat 5 tramvaie în avans față de graficul de livrare stabilit prin contract.
„Un pasager care așteapta cu fiul său într-o stație STB spunea că tramvaiele fabricate la Arad au schimbat fața Bucureștiului. Este o dovadă că se poate, dar nu suntem sprijiniți”, a spus un reprezentant al productătorului arădean.
Okeeee! Dar scaunele, scaunele sisisa spatarele sa fie mai late de 0,30 metri, sa poti sta pe scaun lejer, nu cum se intampla cu astea care sunt, esti obligat sa te faci ghem, tu un individ de 50-60 kg si dimensiurnea 42 cm la spate. Cosuri de gunoi si prize functionale pentru laptopuri, nu ca la microbuze si autocare, sunt dar stricate sau de loc.
Tramvaiele Astra sunt incomode, prea lungi, nu au loc în stație. În interior sunt înguste, scaune incomode, muuult mai bune erau cele făcute de fostul RATB . Sunt curioasă la iarnă, dacă va fi zăpadă și gheta cum va urca Dealul Mitropoliei!
Cum poți sa spui asemenea inepții, cum ca aceste tramvaie sunt prea lungi? Pai lungimea asta a fost comandata de primăria capitalei! Erau mai bune alea din anii 70, nu?