Prigoană îi aşteaptă pe mogulii de presă la cotitură

Deputatul Silviu Prigoană (ex-PDL), care a creat mai multe televiziuni şi încă are afaceri în zona media, prevede falimentul marilor trusturi de presă actuale până în primăvara viitoare. Potrivit MONEY.ro, Prigoană încearcă să profite de vidul creat pe piaţă pentru a face ceea ce ştie mai bine: să inventeze noi produse media, cu bani puţini, […]

Prigoană îi aşteaptă pe mogulii de presă la cotitură

Deputatul Silviu Prigoană (ex-PDL), care a creat mai multe televiziuni şi încă are afaceri în zona media, prevede falimentul marilor trusturi de presă actuale până în primăvara viitoare. Potrivit MONEY.ro, Prigoană încearcă să profite de vidul creat pe piaţă pentru a face ceea ce ştie mai bine: să inventeze noi produse media, cu bani puţini, […]

Deputatul Silviu Prigoană (ex-PDL), care a creat mai multe televiziuni şi încă are afaceri în zona media, prevede falimentul marilor trusturi de presă actuale până în primăvara viitoare. Potrivit MONEY.ro, Prigoană încearcă să profite de vidul creat pe piaţă pentru a face ceea ce ştie mai bine: să inventeze noi produse media, cu bani puţini, pe care să le crească şi apoi să le vândă cu profit.

„În martie – aprilie trusturile vor veni în cap. Semnele există de pe acum şi le vedeţi şi voi: restructurări masive şi întârzieri mari la salarii. Aşa începe prăbuşirea. Iar în primăvară se vor şi închide multe. Aşa mi s-ar face mie loc pe piaţă. Îi aştept la cotitură pe mogulii de presă care nu au înţeles că trusturile de presă nu pot să cheltuiască între 600 şi 800 de milioane de euro pe an şi să facă profit în România”, a declarat omul de afaceri. Acesta nu a nominalizat vreun trust aflat în dificultate.

În schimb, omul de afaceri a ţinut să precizeze că nu i-a trecut vreodată prin cap să facă vreo ofertă financiară pentru vreun brand actual pentru că se consideră un creator de branduri, şi nu cumpărător al lor. „Să cumpăr ceva? Exclus. Eu creez brandul. Hai să ne gândim la Realitatea TV, Sport.ro, Telesport, Taraf TV şi altele”, a spus Prigoană. Omul de afaceri ar fi interesat să deschidă inclusiv o televiziune de ştiri, „dar nu în formatul existent acum”. El crede că, în momentul de faţă, se pune prea mult accent pe dezbateri prelungite în locul unui flux continuu de ştiri.

Silviu Prigoană este cunoscut, mai ales, ca proprietarul grupului de firme Rosal cu activităţi în domeniul salubrităţii şi reciclării. Mai puţin cunoscut este faptul că Prigoană a creat, de-a lungul timpului mai multe televiziuni precum Realitatea TV, înfiinţată cu două milioane de dolari şi apoi vândută omului de afaceri Sorin Ovidiu Vântu pentru o sumă necunoscută, dar şi TV Sport vândută către Media Pro. În prezent, el deţine televiziunile de nişă Taraf TV şi Etno TV.

În luna aprilie a acestui an, Prigoană a înregistrat la OSIM numele a 100 de mărci de televiziune de tipul NumeOraş TV precum Bucureşti TV, Timişoara TV, Iaşi TV pentru a le folosi ulterior sau a le vinde.

Distribuie articolul pe:

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Ziarul Cotidianul își propune să găzduiască informații și puncte de vedere diverse și contradictorii. Publicația roagă cititorii să evite atacurile la persoană, vulgaritățile, atitudinile extremiste, antisemite, rasiste sau discriminatorii. De asemenea, invită cititorii să comenteze subiectele articolelor sau să se exprime doar pe seama aspectelor importante din viața lor si a societății, folosind un limbaj îngrijit, într-un spațiu de o dimensiune rezonabilă. Am fi de-a dreptul bucuroși ca unii comentatori să semneze cu numele lor sau cu pseudonime decente. Pentru acuratețea spațiului afectat, redacția va modera comentariile, renunțînd la cele pe care le consideră nepotrivite.