Protest al angajaţilor STB

KONICA MINOLTA DIGITAL CAMERA

UPDATE Gabriela Firea a declarat că protestul angajaților STB a pornit de la 15 angajați „stimulați politic” de către adversarii săi pentru a crea atmosferă, subliniind că salariații nu vor avea de suferit prin relocarea autobazei Pipera.
„Să fiu oficială sau mai prietenoasă? Un coleg al dvs (din presă, n.r.) a spus că e un mare scandal acolo și că e grevă, e miting, e dezastru. Nu e nici grevă, nici miting, nici dezastru. Vrem să construim Spital Metropolitan sau nu? Eu vreau să construim. Iar autobaza Pipera, precum și celelalte autobaze nu sunt în proprietatea unui angajat, să ne înțelegem. Este proprietatea municipiului. Primarul general și Consiliul General au propus să se construiască acolo Spital Metropolitan, așa se va întâmpla. Directorul general STB a fost la această autobază, a discutat cu 100 din cei 500 de angajați. Aproape toți au înțeles necesitatea relocării”, a declarat Gabriela Firea.
Potrivit primarului Capitalei, angajații Societății de Transport București nu vor avea de suferit odată cu această relocare, deoarece salariile și sporurile rămân aceleași.
„Se relochează la celelate autobaze. 10 – 15 angajați stimulați politic de către adversarii mei au creat un pic de atmosferă. 10-15 din 500 de angajați – proporția spune totul. Eu îmi voi face birou acolo. Dacă vor să rămînă colegii de la STB, pot să rămână, dar în timpul lor”, a mai spus primarul.

Câteva zeci de angajați ai Societății de Transport București (STB) au ieşit în stradă nemulțumiți de faptul că Autobaza Pipera va fi relocată etapizat, în același loc urmând să fie construit Spitalul Metropolitan.

Angajații Societății de Transport au ieșit ieşit să protesteze, la baza Podului Pipera, din Capitală, după ce au primit o notă informativă, în care se arată că vor fi relocați. Conform documentului obținut de MEDIAFAX, relocarea va avea loc în trei etape, începând de luni și continuând în 22 și 27 ianuarie.

„Aici, la autobaza Pipera s-a luat decizia, în urmă cu aproximativ doi ani, să se mute această autobază. Nu s-a făcut nimic, nu s-au alocat fonduri pentru a se face altă locație unde să fim mutați. Acum, în cinci zile, s-a luat decizia că trebuie să plecăm, să ne ducă în Giurgiului, unde este o bază dezafectată, ca să parcăm. Ca nemulțumire, fluxul tehnologic, adică alimentat, spălat, control canal, să îl facem la autobazele de pe traseul de retragere”, a spus, pentru MEDIAFAX, liderul de nucleu la Autobaza Pipera, Vasile Ciută.

Transportul este afectat parțial, pentru că la fața locului sunt mulți șoferi care deja au ieșit din tură. Liniile care ar putea fi afectate de protestul angajaților STB sunt 301, 135, 104, 300 și cele care operează la periferia Capitalei.

„Noi am vrut să tragem un semnal de alarmă. Supărarea oamenilor este că cei din conducerea STB au venit și ne-au prezentat programul de relocare. Un domn din conducere i-a propus unui coleg că dacă nu-i convine nu are decât să plece la domnul Pandele, la Voluntari”, a mai spus Vasile Ciută.

Abonează-te acum la canalul nostru de Telegram cotidianul.RO, pentru a fi mereu la curent cu cele mai recente știri și informații de actualitate. Fii cu un pas înaintea tuturor, află primul despre evenimentele importante, analize și povești captivante.
Recomanda
Author

13 Comentarii

  1. multumitii lu’ Firea ca a aranjat totul, la fix. Ce conteaza conditiile si modul de lucru? vine campania si trebuie miscare sa vada prostimea ca face ceva….

  2. In locul hashtagistilor astora se vor gasi la orice ora sute de soferi care ar veni oricand sa lucreze pe cinci miare pe luna. Unde scrie ca serviciul trebuie sa fie in fata casei? Nu-ti convine, pa!

  3. Da in traficul care este cand pleci de acasa? cu 2 ore mai devreme și ajungi a doua zii cand mai te odihnești? și dacă ai de rezolvat si alte probleme personale? in timpul liber care de fapt il pierzi pe drum de la servici sau spre servici . Nu mai comentați aiurea sa facut o prostie și nu se asigura condiții normale de lucru .

  4. Cetățean.. interesează.te sa vezi câți șoferi au fost angajați în ultimul an și.. câți au rămas?

  5. Normal ca nu vor sa plece de acolo. Li se sparg gastile, li se iau de sub bot smanariile. Ma indoiesc ca toti cei 15 sunt numai soferi. Cred ca mai curand auxiliari. Si, da, daca sunt doar 15 din 500 de angajati, asta spune multe.
    Nemultumitii n-au decat sa se duca si sa lucreze in privat, n-o sa stea in loc spitalul ptr 15 berbeci.
    Foarte bine ca Firea urneste lucrarile ptr spitalul metropolitan.

  6. Se vede ca nu esti din Bucuresti si comentezi aiurea. La garaje se vine in jur de 4-5 dimineata cu autobuze de servici care ii aduna si-i aduc la lucru pe soferi. la ora aia in Bucuresti traficul este zero. Tot in acest fel ii duc noaptea acasa.

  7. Kity. Esti prost informată.Nu exista transport pentru angajatii Stb.Vin la lucru cu masinile personale. Si apropo liniile de noapte nu sunt pentru angajati ci pentru cei care se plimba gratuit in acest oras sclipitor al madamei Firea??.

  8. @cetatean. Hai sa te vad pe tine trezindu-te in fiecare zi la ora 2.30,,lucrând in fiecare zi cate 8 ore pe traseu,cu toti soferii indolenti din trafic si cu sute de călători care stau prin statii minute bune uitandu-se lung dupa Otokar(ca deh ale noastre Arad nu sunt fiabile) si isi varsa nervii tot pe soferi,ca deh madam Firea face campanie politică si nu stie cum sa prostească iar fraierii sa o voteze…Apropo ai idee câți soferi a angajat Stb in ultimul an si câți au rezistat????Sunt mișto condițiile de lucru,la fel si cheltuielile din buzunarul propriu.

  9. Ante postacii vorbesc aiurea nu au lucrat o zi in transportul public. Teren pentru spital a fost in Barbu Vacarescu dat pe spaga pentru mall-uri si noi blocuri. Autobaza Pipera deservea partea de nord si est a Capitalei caci si asa autobaza Floreasca au pus-o pe butuci. Toate terenurile bune sunt vanate pentru afaceri si nu pentru a creste calitatea vietii. Sectorul 2 are cei mai prosti primari care fac sluj la Firea.

  10. Din păcate, falsa asta este muuult mai ciorditoare și mai distrugătoare decât ceilalți dinaintea ei…nu doar ca ii doare în spate de români, ci ii interesează strict sa obțină bani nemunciți, nemaicontand ce rămâne în urma lor…in 30 de ani nu au făcut un spital nou, nu va stresați ca vor face ceva bun pentru bucureșteni, NIMENI nu va face nimic pentru oameni…

  11. Sigur nu vor mai fi bani ptr spital si ca sa nu ramana locul plin de boscheti va înflori un cartier rezidențial.facem pariu?

  12. Pur si simplu își bate joc de bieții oameni…cum e posibil…vii alimenteze la floreasca și apoi te duci să parchezi la Giurgiului..penibil..asta după 8,9 ore de stat in6trafic cu ochii cât cupele să fii atent să nu-l prinzi pe cutare în ușă, să fii atent să nu pui frâna prea bruscă să îți cadă nu știu ce babă în salon,să fii atent la toți nemernicii care îți taie fața la cei care nu te lăsă să ieși din stație la ăla care îți bate la geam să-i dai drumul că a încurcat autobuzul să continui?Câtă prostie???

  13. Să nu mai zic de autobuzele școlare…cum e posibil să bagi autobuz școlar care trebuie să intre pe o străduță îngustă unde sunt parcate mașini pe ambele părți să mai fie și cu sens UNIC…asta în cazul în care autobuzul are și el staționare nu?Sincer?Ii felicit pe cei care mai ciupesc și ei din timp pe retragere și pleacă mai devreme la garaj Asta merită…din ce în ce mai rău..bagi 30 de autobuze să se plimbe goale și să rămână blocate pe străzi în loc să suplimentezi unde e nevoie..De râs am ajuns…??☹☹☹??

Comentariile sunt închise.

Precizare:
Ziarul Cotidianul își propune să găzduiască informații și puncte de vedere diverse și contradictorii. Publicația roagă cititorii să evite atacurile la persoană, vulgaritățile, atitudinile extremiste, antisemite, rasiste sau discriminatorii. De asemenea, invită cititorii să comenteze subiectele articolelor sau să se exprime doar pe seama aspectelor importante din viața lor si a societății, folosind un limbaj îngrijit, într-un spațiu de o dimensiune rezonabilă. Am fi de-a dreptul bucuroși ca unii comentatori să semneze cu numele lor sau cu pseudonime decente. Pentru acuratețea spațiului afectat, redacția va modera comentariile, renunțînd la cele pe care le consideră nepotrivite.