Războiul contra Astra Arad nu a ajuns la cap de linie

Ieșirea pe traseu în București  a tramvaielor Astra pare că nu pune capăt războiului contra fabricii din Arad. Chiar dacă primul drum s-a desfășurat fără incidente, au fost ziariști care au relatat altceva. 

La câteva ore după ce au fost scoase în circulație, unul dintre cele 15 tramvaie Imperio achiziționate de Primăria Capitalei de la Astra Arad s-a defectat la ora 19.29, la capătul liniei 41 – Casa Presei“, scria, spre exemplu, G4 Media.

Lucrurile nu stau însă deloc așa. Marele defect invocat a fost de fapt o greșeală a vatmanului care nu și-a „învățat bine lecția“ și a apăsat pe butonul greșit.

Și ca să fie treaba-treabă, au anunțat Primăria, nu echipa de intervenție așa cum ar fi trebuit.

Știrea cu defecțiunea a apărut în toată presa românească. „Un tramvai Imperio s-a defectat la câteva ore după ce a fost pus în circulație în București“, scria Digi24, în timp Buletin de București nota de asemenea: „Un tramvai Imperio s-a defectat după doar câteva ore de mers“.

Cum le-au pus în circulație, cum s-au stricat! Primul tramvai Imperio de la Astra Arad s-a defectat la câteva ore de la inaugurare, nota și  www.dailybusiness.ro.

Aceleași site-uri sau publicații nu s-au înghesuit insă să scrie și că un tramvai Astra a fost deja vandalizat, și că un geam va trebui schimbat după ce a fost spart cu o piatră.

Abonează-te acum la canalul nostru de Telegram cotidianul.RO, pentru a fi mereu la curent cu cele mai recente știri și informații de actualitate. Fii cu un pas înaintea tuturor, află primul despre evenimentele importante, analize și povești captivante.
Recomanda 13
Author

26 de Comentarii

  1. Suntem singura țară din fostul lagăr socialist care merge pe deficit, de 32 de ani. Răspunsul e simplu: clasa politică+acoliții importă orice pentru a colecta un comision.

  2. Și voi vreți în schengen?…nu vă e rușine mămăligarilor, oraș de kkt,…civilizație pe pâine!…
    Dacă după o zi ati distrus un tramvai ce-o fi după o lună?…nu meritați bă nenorociților decât căruțe trase de măgari!…
    Oraș de provincie, oraș mahala, oraș colorat în negrii…

  3. E tipic pentru media romana sa trateze capra straina cu respect si paie, in timp ce capra romaneasca nu are ce manca
    Am remarcat si eu bucuria copilareasca a DIGI24,Aktual 24 si altor userisme care strigau de rasuna valea ca s-a defectat un tramvai ..si unde …la capat de linie
    Plus bosorogul plantat de Firea in tramvaiul cu care se proba Nicusor Dan,si care-l intreba ,vorba lui Alzheimer: de ce nu avem apa calda? ca si cum e o problema doar in ultimii doi ani ,in rest timp de 31 de ani ,au avut
    Traiască produsele turcesti,unguresti ,benzina de la austrieci si jos cu produsele romanesti!
    Slugarnicie fara margini,coruptie fara margini,plus porcimea politica vanduta strainatatii
    Ostmark esse delendam !

  4. G4 Media,DIGI 2 se asteapta in urma relatarilor la niste reclame platite de Ministerul Famigliei,plus niste pachete consistente de Craciun,ca Nicusor e prea avar cu banii publici; Firea Sarmancur era incomparabila,isi aprindea luleaua cu banii bucurestenilor iar la minister e dolce farniente pe banii publici

  5. Au fost cel puțin patru fabrici de tramvaie și vreo șase de motoare electrice în țară, la Craiova,București,Arad și Timișoara.IPRS producea electronica de comandă și putere.În teorie, cel puțin, tipul ăsta de tramvai putea fi produs acum 30 de ani, Timișoara producând din inerție unul numit de timișoreni”papagalul” cu suspensie pe pernă de aer, silențios, supercomfortabil și cu choppere(variatoare electronice) pe motoare, prin ’95.Evident, toate au dispărut, pradă lăcomiei nemăsurate a ciortanilor partidului comunist reciclat în „democrație”.Ultima demantelare majoră a fost Mintia, dinamul Banatului ,Crișanei și a unei părți din Oltenia și Ardeal.Acum, până și francizele europene le stau în gât.Nu e manglă, nu se poate, devin nervoase slugile noastre care se rățoies zilnic la noi și ne țin logos despre ce trebuieNOIsă facem ca să fie ei mulțumiți.Noi ăia care-i plătim mult prea bine dar nu prea știm pentru ce.

  6. Daca motoarele sunt Siemans, inseamna ca tot sistemul de comanda-propulsie e Siemens. Ce o fi romanesc la tramvaiul asta? Geamurile, scaunele, barile? Volanu’? Suruburile de asamblare? Da’ Siemensu’ ala o fi si proiectat si produs in Germania sau e produs in China? Sau poate in Romania? Intreb pentru un prieten! Ca sa stiu si eu cat e de romanesc tramcaru’.

  7. Iti sta mintea in loc:benzina romaneasca, vanduta prin benzinarii austriece,automobilistilor romani sa manance si gura austriecilor
    Romanii nu erau capabili de benzinarii romanesti, au uitat de statiile PECO a dreaku de Lovitura de Stat ce usor uitam

  8. Cib, e românesc în măsura în care Dacia e românească.O fi comenzile, forța și motoarele de la Siemens dar șasiul, boghiurile, interiorul, montajul, transportul finisajul,tabla, or fi românești.E tot ce a rămas din ceea ce a fost industria românească, odată,înainte de a intra pe mâna bișnițarilor din nomenklatura.2-3.În plus, Turcia amușină pe termen lung la estul Bulgariei și Dobrogea, până la Găgăuzia, populație turcofonă. Visul de aur al khalifatului otoman cuprinde Crimeea și populațiile turce,tătare, cercheze și găgăuze care ar transforma Marea Neagră într-un lac otoman.Dacă vrei să le dai bani, măcar sa știi de ce.În plus, tramvaiele turcești, n-or fi echipate chiar de nemți.

  9. Presă de doi bani,aservită și plătită de cei care vor moartea clinică a României ! Tot acest presă este cea care vreme de 18 ani a pupat și lins regimurile inepte și înrobitoare conduse de Băsecu și WKI! Tot ce este românesc le pute,pentru ca nu aduce comision și capital politic european ! In plus sunt și o samă de ONG care câștigă bani buni din denigrarea și umilirea României

  10. CA SA INTELEAGA TOTI PROSTII.FIRMA ASTRA NU ESTE ROMANEASCA.CINE SPUNE ALTFEL ORI ESTE PROST ORI ARE INTERESE. IN CAIETUL DE SARCINI APARE UN TIP DE MOTOR PE TEREN ALT TIP DE MOTOR.DECI NU S-A RESPECTAT CAIETUL DE SARCINI SI DOI MOTORUL FIIND MAI MIC ESTE O DIFERENTA SEMNIFICATIVA DE PRET PE CARE FIRMA O INCASEAZA IN PLUS.ACCEPTAREA TRAMVAIULUI IN ACESTE CONDITII ESTE CAZ PENAL PE BANI PUBLICI.RESTUL ESTE VRAJEALA – CA NU II PLACE LU X SI LUI Y NU ARE RELEVANTA.DAR CUM TRAMVALELE SUNT PROIECTATE DE O FIRMA GERMANA CUNOSCUTA CA CEA MAI MARE SPAGARA DE PE MAPAMOND TOTUL ESTE OK EXACT CUM A CASTIGAT CLATITA ALEGERILE LA SECTORUL UNU.CINE MAI SUSTINE INTERESELE ACESTEI FIRME ESTE FOARTE INTERESAT.

  11. Nici un cui nu este romanesc la acest tramvai. Doar munca. Strainii cu profiturile iar romanii cu munca!

  12. aia mica, numele obraznic ”imperio” sa te zgârie pe ochi doar la tine acolo, in zona aia fara identitate unde sunteti tot slugi, nu in Capitala. Fraiere.

  13. – firaoglu turcita
    – spaga pentru grupuri organizat riminal esede

  14. G4MEDIA…..niste traficanti de informatii …cele mai multe manipulari !

  15. Totul este bine dar cine si-a batut joc de bucuresteni cu aceasta culoare verde (simbol pur unguresc) cu care sunt feshtite tramvaiele? Este un afront grav adus capitalei romanilor.

  16. Problema noastra, a romanilor, e ca punem toti NECALIFICATII sa faca treaba cu chestii diferite fata ce ceea ce stiu. Faceti educatie cu acestia. Sunt nuli! La fel si cu astia de la birouri ce NU stiu cum sa foloseasca computerele alea noi. Suntem slabi in mai toate. La noi, in Romania,”e” numai cu aratatul.Lucratorii sa citeasca si sa-se autoeduce…mai lasa-ne nene! Avem prea multi DOREL in tara asta. „E” multila sta…p[oate noua generatie, c-astia noi NU le au cu lopata si casmaua!

  17. Totul,,,înseamnă că și pădurile sunt ungurești, după logica ta.Oricjm când încep să-l friștilească cu reclame, n-o să mai știe nimeni ce culoare a avut.Asta cu verde-unguresc seamă nă cu bancul cu Luna pe care rușii au vopsit-o roșie, ca săvfie a lor iar americanii au așteptat până când au terminat ca să trimită pe unu cu vopsea albă să scrie C…cola pe ea.

  18. Afrontul este numele imperio, scris mare si venind de la o firma straina (astra) din ardeal. Referire foarte stravezie la imperiul austro ungar.

  19. Ungure cu ce cravata te afisezi la mitingurile tale ardelenesti? Esti un diversionist ieftin. PS: Gogu, ai mare dreptate! Puteau pastra vechiul nume al fabricii. Dar nu stim ce adeneu au.

  20. sunt cei mai buni carcotasi. Facem parte din UE, colaboram cu toți.
    Asa spuneați și de Dacia Pitești iar acum asigura 10% din PIB. Măcar de am mai avea 50 de fabrici Astra Arad!
    Mai bine spuneți stimați postați „romani”, ca halvita servita de turci a fost duuulce.
    Zilele trecute am fost în Sibiu, în zona industriala, un adevărat oraș de fabrici! Acolo lucrează 70 000 de angajați. Cam cât toți angajații din sudul Munteniei și Olteniei…

  21. Nu am nimic cu tramvauiul Astra, e ansamblat in Romania, fiind in realitate nemtesc! Ma supara culoarea verde si numele „Imperio”, cu rezonante istorice! Dl Blidar trebuia sa consulte un specialist in „onomastica”!!! Restul e barfa..

  22. Bai „prostii”, Sibiul nu avea 70000 de muncitori nici in epoca „hulita”! Cred ca pe judet…, s-ar putea sa aiba!!

  23. Sibiul cu totul e poate jumate din sectorul 3 din Bucuresti. Vezi cum numeri zerourile alea data vitoare. Ca se investeste si face infrastructura pe cat posibil numai in transilvania asta e clar. Dar mai aveti mult. Intrebarea e de ce numai acolo, oamenii daca ma uit la Iohannes bode coldea grindeanu maior rus etc etc etc nu sunt niste intelighente.. Imi aduce aminte ce mi zicea un sarb, ca sa ruoa iugoslavia au investit excesiv in unele parti si nimic in altele…

  24. Asa este, dar toti lucreaza la stanele de telemea imbunatatita.

Comentariile sunt închise.

Precizare:
Ziarul Cotidianul își propune să găzduiască informații și puncte de vedere diverse și contradictorii. Publicația roagă cititorii să evite atacurile la persoană, vulgaritățile, atitudinile extremiste, antisemite, rasiste sau discriminatorii. De asemenea, invită cititorii să comenteze subiectele articolelor sau să se exprime doar pe seama aspectelor importante din viața lor si a societății, folosind un limbaj îngrijit, într-un spațiu de o dimensiune rezonabilă. Am fi de-a dreptul bucuroși ca unii comentatori să semneze cu numele lor sau cu pseudonime decente. Pentru acuratețea spațiului afectat, redacția va modera comentariile, renunțînd la cele pe care le consideră nepotrivite.