Recepție doar pe standarde. Câte șuruburi spune CNAIR că a verificat

Echipele constructorului italian Webuild au verificat miercuri  35.000 din cele 100.000 de şuruburi ale parapetului montat

Recepție doar pe standarde. Câte șuruburi spune CNAIR că a verificat

Echipele constructorului italian Webuild au verificat miercuri  35.000 din cele 100.000 de şuruburi ale parapetului montat

Echipele constructorului italian Webuild au verificat miercuri  35.000 din cele 100.000 de şuruburi ale parapetului montat pe Podul Suspendat peste Dunăre de la Brăila. Podul va fi recepţionat doar dacă respectă standardele de calitate.

Au fost găsite 70 de şuruburi slăbite, iar verificările vor continua. Directorul general al CNAIR, Cristian Pistol, le-a cerut constructorilor ca lucrările să fie executate profesionist.

Citeste si Demersul lui Botos  Europarlamentarul REPER Vlad Botoş a transmis, miercuri, o scrisoare deschisă către comisarul european pentru coeziune şi reformă Elisa Ferreira, privind respectarea standardelor de siguranţă în construcţii în privinţa Podului de la Brăila.

”Echipele constructorului italian Webuild au verificat astăzi 35.000 din cele 100.000 de şuruburi ale parapetului montat pe Podul Suspendat peste Dunăre de la Brăila. Dintre acestea au fost identificate aproximativ 70 de suruburi slăbite. Mâine va continua verificarea celorlalte şuruburi pentru a ne asigura că toate sunt strânse conform normativelor tehnice”, au precizat, miercuri, reprezentanţii CNAIR, într-o postare pe Facebook.

Pistol a cerut constructorilor ia în serios contractul 

”Directorul general al CNAIR, Cristian Pistol, le-a cerut din nou constructorilor Podului Suspendat peste Dunăre de la Brăila să ia în serios contractul şi să se asigure că lucrările sunt executate profesionist. El le-a atras atenţia că podul va fi recepţionat doar dacă va respecta standardele de calitate prevăzute în contractul încheiat cu CNAIR. Directorul general al CNAIR a precizat că acele lucrări care nu respectă standardele de calitate trebuie să fie remediate pe cheltuiala constructorului”, a arătat CNAIR.

 

Distribuie articolul pe:

20 comentarii

  1. Da, mare rusine/escrocherie/viciu tehnic la proiect caci nu doar că erau nestrânse, dar nici nu aveau în ce se prinde si ghiventul mergea în gol de puteau fi scoase cu mâna goală. Cine a făcut recepția sa intre in pușcărie, la fel si CTC, cu dirigintele de santier. PS: Încă o treaba românească și dacă pierdea cineva controlul si se oprea în balustrade, venea Arafat sa-l scoată din Dunarea !

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Ziarul Cotidianul își propune să găzduiască informații și puncte de vedere diverse și contradictorii. Publicația roagă cititorii să evite atacurile la persoană, vulgaritățile, atitudinile extremiste, antisemite, rasiste sau discriminatorii. De asemenea, invită cititorii să comenteze subiectele articolelor sau să se exprime doar pe seama aspectelor importante din viața lor si a societății, folosind un limbaj îngrijit, într-un spațiu de o dimensiune rezonabilă. Am fi de-a dreptul bucuroși ca unii comentatori să semneze cu numele lor sau cu pseudonime decente. Pentru acuratețea spațiului afectat, redacția va modera comentariile, renunțînd la cele pe care le consideră nepotrivite.