Reclamații false. Masă gratuită la restaurant, obicei pentru unii clienți

A apărut o categorie de clienți. Merg la restaurant, mânâncă o parte din ce au

Reclamații false. Masă gratuită la restaurant, obicei pentru unii clienți

A apărut o categorie de clienți. Merg la restaurant, mânâncă o parte din ce au

A apărut o categorie de clienți. Merg la restaurant, mânâncă o parte din ce au comandat și apoi pun în farfurie unghii, păr sau muște pentru a avea motive să facă reclamații, arată Protecția Consumatorilor Buzău. 

O parte dintre consumatori şi-au făcut un obicei din a mânca din restaurante gratuit, inserând diverse obiecte în produse comandate pentru ca ulterior să reclame la instituţiile competente, a spus conducerea Comisariatului Judeţean pentru Protecţia Consumatorilor (CJPC)

Cornelia Galer, Comisar şef adjunct al CJPC Buzău a spus, cu privire la reclamaţiile primite, că deşi de cele mai multe ori sunt întemeiate, există persoane care folosesc acest instrument pentru a beneficia gratuit spre exemplu de o masă la restaurant.

„De regulă se dovedesc întemeiate aceste reclamaţii. Sunt şi unele neîntemeiate. Ca să înţelegem aşa cam ce se întâmplă în piaţă, s-a format deja o clasă de consumatori care trăiesc neplătind”, a declarat ea.

„Asta am constatat-o noi pe parcursul ultimilor ani de cercetări a reclamaţiilor, adică de regulă sunt persoane tinere care au asupra lor pliculeţe cu fir de păr, unghie, muscă, vierme sau mai ştiu eu ce, se duc în restaurante sau pe terase, comandă, mănâncă jumătate sau trei sferturi, pune acolo din pliculeţ ce trebuie, face poză, face reclamaţie”, a mai precizat Cornelia Galer.

Distribuie articolul pe:

10 comentarii

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Ziarul Cotidianul își propune să găzduiască informații și puncte de vedere diverse și contradictorii. Publicația roagă cititorii să evite atacurile la persoană, vulgaritățile, atitudinile extremiste, antisemite, rasiste sau discriminatorii. De asemenea, invită cititorii să comenteze subiectele articolelor sau să se exprime doar pe seama aspectelor importante din viața lor si a societății, folosind un limbaj îngrijit, într-un spațiu de o dimensiune rezonabilă. Am fi de-a dreptul bucuroși ca unii comentatori să semneze cu numele lor sau cu pseudonime decente. Pentru acuratețea spațiului afectat, redacția va modera comentariile, renunțînd la cele pe care le consideră nepotrivite.