România, promovată la postul BBC. Detaliul observat

 România va fi promovată ca destinație turistică pe BBC în perioada 15 octombrie – 15 noiembrie, a anunțat secretarul de stat Lucian Ioan Rus într-o conferință de presă la sediul instituției. Ministerul Economiei, Antreprenoriatului și Turismului arată  în ce constă această promovare, fără a vorbi despre costuri.
„Destinația turistică România va fi promovată, timp de o lună, pe postul de televiziune BBC!
Anunțul a fost făcut astăzi (vineri – nr.) de către secretarul de stat Lucian Ioan Rus, în cadrul unei conferințe de presă. Campania, demarată de #MEAT, este realizată în colaborare cu producătorul și realizatorul Charlie Ottley, prezent și el la eveniment.
Mai exact, #MEAT și-a unit forțele cu Charlie Ottley, cunoscut pentru documentarele sale despre România, precum „Wild Carpathia” și „Flavours of Romania”, pentru a crea o serie de videoclipuri care să prezinte frumusețea și diversitatea țării noastre.
Au fost realizate 8 clipuri de prezentare:
▪️4 videoclipuri cu o durată de 1 minut, care surprind România în toată splendoarea ei, în fiecare anotimp, de la peisajele înghețate ale iernii la culorile vii ale primăverii,
▪️și alte 4 videoclipuri, de 30 de secunde fiecare, care evidențiază 4 forme de turism specifice României: cultural, ecoturistic, city break și natură, cu rolul de a sublinia diversitatea ofertei turistice a țării noastre.
 Videoclipurile vor fi difuzate în cadrul emisiunilor BBC, pe întreaga durată a zilei, timp de o lună, începând cu data de 15 octombrie. #MEAT va beneficia de 80 de difuzări, respectiv 30 de difuzări ale spoturilor cu o durată de 1 minut și 50 de difuzări ale spoturilor cu o durată de 30 de secunde„, explică ministerul.
Abonează-te acum la canalul nostru de Telegram cotidianul.RO, pentru a fi mereu la curent cu cele mai recente știri și informații de actualitate. Fii cu un pas înaintea tuturor, află primul despre evenimentele importante, analize și povești captivante.
Recomanda 1
Ioana Radu 8538 Articole
Author

12 Comentarii

  1. Noi nu stim sa ne pretuim valorile si oamenii nostrii. Nu am gasit un tanar roman vorbitor de engleza sa faca promovare. Nu spun ca C.O nu a facut nimic pentru tara noastra. Dar am mers prea departe. Cred ca Polonia, Croatia, Cehia, Bulgaria, Turcia nu faceau asa ceva. Lipsa de patriotism si dragoste de neam.

  2. Dragos Cismasu (Jimmy Cornell), a promovat cel mai bine Romania la BBC (radio), in fiecare Sambata, timp de vreo 6 ani.
    „Am crescut intr-o tara si intr-un regim in care totul depindea de altcineva. Nu puteai sa hotarasti tu viata ta si mi-am dat seama ca nu exista nimic mai presus decat libertatea”, a declarat el. Numele lui Jimmy Cornell a devenit legenda, iar aventurile lui premiere mondiale si recorduri care au intrat in Guiness Book. Este considerat a fi unul dintre cei mai mari navigatori ai ultimului secol, singrul care a facut de 3 ori inconjurul lumii intr-un vas cu panze, singurul care a dus numele Romaniei in locuri rupte de civilizatie.
    Ce se face acum este pistol cu apa !

  3. Hai s-o lăsăm mai moale cu promovatul.Vremurile reclamă, mai degrabă, o mișcare în sens invers.

  4. Se chinuie acest realizator Charlie Ottley sa promoveze Romania turistic de cel putin 5 ani, din cate stiu fara finantare de la bugetul statului! Munca asidua pe teren, la fel cum au muncit cetatenii romani din strainatate prin convingeri, practici si baza lor educativa, dar jefuitorii si vanzatorii.ro politicieni si lipitori pitic prin santaj sau fara, acopera si distrug munca acestor cetateni prin absolut tot ce practica! In ultima perioada, se vad semnele autodistrugerii fiecarui tantalau din politica pentru ca, munca asidua pentru imaginea Romaniei si a cetatenilor care traiesc in tara, incepe sa scoata la vedere prin convingere aproape total, ca politicienii sunt distrugatorii si escrocii mincinosi sunt cah pentru si in Romania. Sper ca toti sa munceasca pentru imaginea reala a rarii, sa poata fi marginalizata si anihilata toata gloata politica imbibata de escroci, mincinosi si infractori reali. Sa ramana Romania tara pe care o stiu din totdeauna, onorabila, respectata si demna, nu cea de dupa anul 2.000 distrusa in primul rand ca imagine!

  5. „nu exista nimic mai presus decat libertatea”, daca se intelege. Daca nu, atunci ceausism si legionarism, intr-un cuvant AUR (Asociatia pentru Unitatea Rromilor).

  6. Emisiunile de promovare vor avea audienta maxima in tarile africane, Pakistan, Bangladesh, Sri Lanka etc. Fluxul de „turisti” va scoate tara din haosul actual.

  7. Charlie asta nu e fraier. A tras niste cadre prin colonie, o nisa subtire de interes in occident dar magulitoare pentru romanasi. Oau, ne baga britishu in seama, isi zisera pelikanii si facura podu’ de emotie. Si subito, smecherii de la BBC au pus-o repede de o afacere platita bine-nteles de fraierii de romani. Bai, aici vin sa faca turism doar englezoii care considera ca berea si fetitele la noi sunt mai ieftine decat la ei si merita deranjul. In Ibiza s-a cam scumpit.

  8. Promovarea ca promovarea dar tot frunza Udrei? Păi cum aşa? Udrea la puşcărie şi voi faceţi promovare cu frunza ei? Mamnă-mamă ce scandal a fost cu frunza asta dar văd că-i bună……

  9. Nu trebuie reclama lasai atat.
    Vrei si altceva?
    Intra pe net.
    Vezi documentarele
    WILD CARPATHIA!
    restul face regele…

  10. Sintagma Tara Lucrului Bine Facut ,inseamna Ca fiecare dintre noi sa faca lucruri utile de calitate si cu stil.Nu trebuie sa asteptam sa vina altii ,trebuie sa facem noi pentru noi.

  11. Azi sunt de aceashi parere cu ce ceea ce a scris Mosul Vanga. Propotipul atunci parca a costat vreo 180 de mii de€ platitzi unui spaniol. Un roman sau romanca folosea poate o frunza de gorun, sau cerulete!

  12. Pe BBC alte tari au parte de reportaje si de reclama mascata gratuita. Insularii sunt foarte xenofobi cand e vorba de Ro.

Comentariile sunt închise.

Precizare:
Ziarul Cotidianul își propune să găzduiască informații și puncte de vedere diverse și contradictorii. Publicația roagă cititorii să evite atacurile la persoană, vulgaritățile, atitudinile extremiste, antisemite, rasiste sau discriminatorii. De asemenea, invită cititorii să comenteze subiectele articolelor sau să se exprime doar pe seama aspectelor importante din viața lor si a societății, folosind un limbaj îngrijit, într-un spațiu de o dimensiune rezonabilă. Am fi de-a dreptul bucuroși ca unii comentatori să semneze cu numele lor sau cu pseudonime decente. Pentru acuratețea spațiului afectat, redacția va modera comentariile, renunțînd la cele pe care le consideră nepotrivite.