S-a redeschis o gară după 15 ani

SRCF Cluj a redeschis marți, 15 noiembrie, punctul feroviar de frontieră Câmpulung la Tisa, pentru reluarea circulației feroviare la granița cu Ucraina, pe relația Teresva (UZ) – Câmpulung la Tisa (CFR)! În anul 2007 a circulat ultimul tren de călători între Ucraina și România, prin cele două puncte de frontieră Teresva (UZ), respectiv Câmpulung la Tisa (CFR).

Pe 12 octombrie, SRCF CLUJ a redeschis punctul feroviar de frontieră Valea Vișeului, care permite reluarea circulației trenurilor de călători la granița cu Ucraina, pe linia cu ecartament larg Berlibas (UZ) – Valea Vișeului (CFR)!

SRCF Cluj continuă programul de reparații la infrastructura feroviară, lucrări care au drept scop fluidizarea traficului feroviar transfrontalier pe relația direct Teresva (UZ) – Câmpulung la Tisa (CFR) – Sighetu Marmației – Bocicoi – Valea Vișeului (CFR) – Berlibas (UZ), în prezent fiind în derulare reparațiile pe linia cu ecartament larg Câmpulung la Tisa – Sighetu Marmației, respectiv Sighetu Marmației – Valea Vișeului (ecartament mixt), lucrări estimate a se finaliza până la finalul anului.

De la începutul anului, odată cu izbucnirea conflictului din Ucraina, CFR SA a depus eforturi susținute pentru a face față creșterii capacității transportului feroviar de călători și de marfă, înregistrat atât în punctele de frontieră de la granița cu Ucraina (Valea Vișeului, Halmeu și Vicșani), dar și cele de la granița cu Republica Moldova (Cristești Jijia, Socola, Fălciu și Galați Largă), prin lucrările executate în regie proprie, lucrări care au avut drept scop atât reluarea traficului feroviar pe linii CF (ecartament larg/ecartament normal) închise cu ani în urmă, dar și îmbunătățirea condițiilor de tranzitare și de manevră pe liniile din stațiile de cale ferată.

Recomanda
Cosmin Pam Matei 5178 Articole
Author

6 Comentarii

  1. Nu înțeleg de ce considerați că deschiderea frontierelor cu Ucraina nu este benefica ? Nici ungurii nu ne pupa in frunte dar daca ei ar închide granita cu noi ne-am duce cu 50 de ani in urma. Deci din contra va fi un mare câștig de ambele parti

  2. Da…
    Acum pot trece mai multe vagoane încărcate cu haimarzuri amerloce, cătră frontu’ dă pă Dniepr…..[Rumburak]

  3. Nu vad ce castig are Romania din treaba asta. Afara de scarpinatul pe burta al ucrainienilor, care nu ne iubesc, n-avem niciun avantaj.

  4. Actiunea e foarte buna! Ajuta enorm de mult la transportul cerealelor si tot ce exporta pe trafic pe sosele sau trenuri. Soseaua tecuci spre nordul moldovei sau albita are trafic intens, cozi uriase de masini romanesti si din moldova de peste prut, cateva dar rar masini ukrainiene, dar toruti, cisterne, platforme cu masini noi exportate spre vanzare in republica moldova ca in ukraina live pe youtube, aud scartaituri de rable incat reactioneaza live-ul pe camere, exact ca in egipt.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată.


*


Precizare:
Ziarul Cotidianul își propune să găzduiască informații și puncte de vedere diverse și contradictorii. Publicația roagă cititorii să evite atacurile la persoană, vulgaritățile, atitudinile extremiste, antisemite, rasiste sau discriminatorii. De asemenea, invită cititorii să comenteze subiectele articolelor sau să se exprime doar pe seama aspectelor importante din viața lor si a societății, folosind un limbaj îngrijit, într-un spațiu de o dimensiune rezonabilă. Am fi de-a dreptul bucuroși ca unii comentatori să semneze cu numele lor sau cu pseudonime decente. Pentru acuratețea spațiului afectat, redacția va modera comentariile, renunțînd la cele pe care le consideră nepotrivite.