Să spună ei cât s-a greșit?!

Autoritatea Națională pentru Protecția Consumatorilor (ANPC) a expediat către toate companiile care furnizează energie electrică și gaze naturale…

De (I.R.)
Să spună ei cât s-a greșit?!

Autoritatea Națională pentru Protecția Consumatorilor (ANPC) a expediat către toate companiile care furnizează energie electrică și gaze naturale…

Autoritatea Națională pentru Protecția Consumatorilor (ANPC) a expediat prin e-mail, către toate companiile care furnizează energie electrică și gaze naturale operatorilor casnici din România, un chestionar care conține o rubricație detaliată în urma completării căruia va fi posibilă o centralizare exactă a numărului de facturi greșit întocmite, în raport cu prevederile Ordonanțelor 118/2021 și 3/2022, anunță instituția.

”Așa cum am spus la începutul săptămânii, dorim să avem date certe, ASUMATE, pentru a putea cuantifica dimensiunea EXACTĂ a facturării eronate în domeniul energiei electrice și gazelor naturale, în România. Ne-am ținut de cuvânt și, imediat am construit un chestionar care să ne permită radiografierea precisă a fenomenului și, în raport cu acest lucru, să putem aborda concret și rapid controlul remedierii eventualelor greșeli. Imediat cum centralizăm toate datele, le vom da publicității”, a declarat Horia Constantinescu, președintele ANPC.

Formularul expediat de ANPC către furnizorii de energie poate fi găsit la linkul

https://forms.gle/ZczGfVbZTkew3Nh69

Conducerea ANPC a avut o întâlnire cu operatorii economici din domeniul energiei electrice și gazelor naturale, în ultima zi a lunii ianuarie, pentru a se asigura că aceștia sunt pregătiți să aplice prevederile Ordonanței de Urgență a Guvernului nr. 3/2022.

Secretarul de stat în Ministerul Energiei Dan Dragoş Drăgan a declarat, miercuri, în şedinţa de Guvern, că  în urma controalelor realizate la toţi furnizorii de energie electrică şi gaze naturale, la nivel săptămânii trecute, a fost identificat un număr 89.195 de facturi greşite la gaze, iar la energie electrică, au fost identificate peste 450.000 de facturi greşite.

Distribuie articolul pe:

9 comentarii

  1. Asa, mergeti toti dupa fenta. Problema preturilor marite nu vine de la furnizori, ci de la modalitatea prin care energia electrica si gazele naturale trec printr-o piata asa zis libera (de un liberalism salbatic) unde preturile producatorilor cresc de cateva ori, aceasta crestere regasindu-se in buzunarele baietilor destepti si ale statului. Statul incearca sa ne imbrobodeasca aratand cu degetul catre furnizori, adica catre cei care cumpara la randul lor energia electrica si gazele la preturi de cateva ori mai mari decat ar fi normal, asa ca oare la ce pret le pot vinde catre clientii finali? Asta e conspiratie pentru a arunca lumea in haos.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Ziarul Cotidianul își propune să găzduiască informații și puncte de vedere diverse și contradictorii. Publicația roagă cititorii să evite atacurile la persoană, vulgaritățile, atitudinile extremiste, antisemite, rasiste sau discriminatorii. De asemenea, invită cititorii să comenteze subiectele articolelor sau să se exprime doar pe seama aspectelor importante din viața lor si a societății, folosind un limbaj îngrijit, într-un spațiu de o dimensiune rezonabilă. Am fi de-a dreptul bucuroși ca unii comentatori să semneze cu numele lor sau cu pseudonime decente. Pentru acuratețea spațiului afectat, redacția va modera comentariile, renunțînd la cele pe care le consideră nepotrivite.