Secretul Campion-ului din lumea aprigă a asigurărilor

Grupul Campion este unul dintre cele mai puternice grupuri financiare ce există pe piața asigurărilor din România, de mai bine de 12 ani. Campion Broker este componenta principală a Grupului, activând atât pe segmentul retail, cât și pe segmentele de Corporate și IMM.

Clienții corporate ai brokerului beneficiază de expertiză tehnică, consultanță specializată și de soluții financiare. Dacă la doi ani de la funcționare, compania ocupa locul 27 în piața asigurărilor din România, astăzi a ajuns în poziția a șaptea.

Campion Broker a luat naștere, în Ploiești, ca o firma de retail, deoarece, în primii ani după 2000, exista o forță de vânzare cu contract de mandat, iar fiecare cetățean ce dorea să lucreze în domeniul asigurărilor, semna un contract cu compania, iar în baza unui certificat obținut în urma unor cursuri și a unui examen dat cu Institutul de management în asigurări, putea lucra în domeniu. Primii trei ani (2007-2010), Grupul Campion a activat ca un broker de rețea, apoi a adaptat stilul de lucru la noile cerințe ce începuseră să se implementeze în piața asigurărilor.

Diferența dintre a fi în vârful piramidei sau la baza ei o fac oamenii

Deoarece, ca în orice activitate, unul dintre ingredientele principale reușitei îl reprezintă pregătirea profesională, directorul general Campion Broker, Octavian Tatomirescu, pune bazele unui departament care să asigure performanță și alinierea permanentă la cerințele pieții de asigurări. Astfel, Campion Expert Training începe să asigure cadrul necesar pregătirii profesionale a asistenților în brokeraj fiind autorizat de Comisia de Monitorizare a Calității Pregătirii Profesionale din cadrul Institutului de Studii Financiare.

« Când  depinzi de client trebuie să știi ce să ai oferi și cum să îl abordezi, mai exact, clientul trebuie să primească ceea ce are nevoie și nu ceea ce vrea brokerul să vândă », afirmă Tatomirescu.

Pentru Octavian Tatomirescu activitatea desfășurată în lumea asigurărilor este o pasiune născută din dorința de comunicare cu oamenii, ceea ce a generat modul de dezvoltare, cultura organizațională și filozofia de lucru în echipa.

« Avem în piața de asigurări un nume și un renume. Acest sector este în continuă mișcare și știm că atunci când ajungi în top cel mai greu lucru este să te menții. În acest domeniu lupta este aprigă și diferența o fac oamenii din interior, experiența și expertiza de care dau dovadă cât și politicile de dezvoltare», precizează brokerul.

«  Multe companii aduc oameni în echipa, îi pregătesc, dar dacă nu îi motivează, nu îi ascultă , nu le sunt recunoscute valorile, aceștia migrează foarte ușor », conchide antreprenorul.

Criza economică, fără efecte negative asupra brokerului de asigurări Campion

În perioada crizei, domeniul asigurărilor devenise un « refugiu » al oamenilor care își pierdeau sau nu găseau un loc de muncă, deoarece, fără o pregătire în lumea financiară, ei beneficiau de pregătire și consultanță în echipa companiilor de asigurări, reușind astfel, să înceapă o nouă activitate.

« Am oferit o alternativă societății civile, o oportunitate oamenilor de a își întregi veniturile, de a-și plăti datoriile către bănci și de a-și continua proiectele pe care le-au început în perioada 2009-2010 », spune Tatomirescu.

1500 de reprezentanți în 60 de orașe românești

Astazi, Campion Broker de Asigurare și Reasigurare are peste 1500 de reprezentanți la nivel național, localizați în fiecare din cele peste 60 de orașe pe tot teritoriul României.  Acestia se ocupă de o analiză comparativă care conține informații despre societatati de asigurări, riscurile acoperite și condițiile de asigurare adaptate contextului de piață.

 

Abonează-te acum la canalul nostru de Telegram cotidianul.RO, pentru a fi mereu la curent cu cele mai recente știri și informații de actualitate. Fii cu un pas înaintea tuturor, află primul despre evenimentele importante, analize și povești captivante.
Recomanda 1
Rona Rita David 19 Articole
Author

Precizare:
Ziarul Cotidianul își propune să găzduiască informații și puncte de vedere diverse și contradictorii. Publicația roagă cititorii să evite atacurile la persoană, vulgaritățile, atitudinile extremiste, antisemite, rasiste sau discriminatorii. De asemenea, invită cititorii să comenteze subiectele articolelor sau să se exprime doar pe seama aspectelor importante din viața lor si a societății, folosind un limbaj îngrijit, într-un spațiu de o dimensiune rezonabilă. Am fi de-a dreptul bucuroși ca unii comentatori să semneze cu numele lor sau cu pseudonime decente. Pentru acuratețea spațiului afectat, redacția va modera comentariile, renunțînd la cele pe care le consideră nepotrivite.