Bernard Arnault, președinte și CEO al LVMH, a sosit în China pentru prima sa călătorie în țara asiatică de la sfârșitul restricțiilor stricte legate de Covid. Vizita sa are legătură cu faptul că gigantul LVMH a înregistrat o creștere a vânzărilor determinată de o revenire rapidă a cheltuielilor de lux ale Chinei.
Antreprenorul francez este cel mai recent dintr-un șir de lideri de afaceri proeminenți care au vizitat China, după Elon Musk, CEO-ul Tesla, și Jamie Dimon, CEO-ul JP Morgan, luna trecută. Beijingul a curtat directorii generali mondiali într-un efort atât de a opri scăderea încrederii în afaceri, cât și de a diviza întreprinderile occidentale de guverne în ceea ce privește politica lor față de China.
Antreprenorul francez a inspectat mai multe magazine de marcă deținute de LVMH, inclusiv Christian Dior și Bulgari, în mall-urile WF Central și SKP, după cum arată o serie de fotografii făcute de localnici.
Grupul LVMH deține printre altele brandurile Louis Vuitton, Moet et Chandon, Hennessy, Hublot, Fendi, Donna Karan, Kenzo, Bulgari, Sephora etc
„o creștere a vânzărilor determinată de o revenire rapidă a cheltuielilor de lux ale Chinei”.„„BIATA CHINĂ”,„COMUNISTA CHINĂ”,„SĂRACII CHINEZI”