Topul celor mai urmărite talk-show-uri

Potrivit audiențelor, pentru a treia lună consecutiv, cel mai vizionat talk-show a fost, în martie cel al…

De (I.R.)
Topul celor mai urmărite talk-show-uri

Potrivit audiențelor, pentru a treia lună consecutiv, cel mai vizionat talk-show a fost, în martie cel al…

Pentru a treia lună consecutiv, cel mai vizionat talk-show a fost, în martie, România în 60 de minute, de la România TV, potrivit audiențelor prezentate de paginademedia.ro.

Emisiunea Adevăruri ascunse de la Antena 3, cu Dana Chera, fostă Grecu, ocupă locul doi, urmată pe locul trei de Sinteza zilei, emisiunea realizată de Mihai Gâdea. Conform sursei citate, pe publicul comercial, primele 20 de talk-show-uri ale lunii martie au, la un loc, cam cât serialul „Las Fierbinți singur.

Cele mai urmărite emisiuni talk-show în luna martie, la nivel NAȚIONAL:

NATIONAL Persoane Rtg%
1 Romania in 60 de minute Romania TV 738.000 4.1
2 Adevaruri ascunse Antena 3 473.000 2.6
3 Sinteza zilei Antena 3 443.000 2.5
4 Subiectiv Antena 3 413.000 2.3
5 Romania la raport Romania TV 411.000 2.3
6 Editia de seara Romania TV 403.000 2.3
7 Adevaruri de viata Antena 3 365.000 2
8 Ultima ora Romania TV 341.000 1.9
9 Punctul de intalnire Antena 3 322.000 1.8
10 Exces de putere Antena 3 320.000 1.8
11 Descoperiti Antena 3 287.000 1.6
12 Esential Antena 3 255.000 1.4
13 100 de minute Antena 3 246.000 1.4
14 Previziuni Antena 3 201.000 1.1
15 Ultima editie TVR 1 178.000 1
16 Credo TVR 2 170.000 1
17 Profesionistii TVR 1 170.000 1
18 Be EU Antena 3 168.000 0.9
19 Romania 9 TVR 1 165.000 0.9
20 Income Antena 3 148.000 0.8

Cele mai urmărite emisiuni talk-show în luna martie, la nivel URBAN:

URBAN Persoane Rtg%
1 Romania in 60 de minute Romania TV 394.000 4.1
2 Adevaruri ascunse Antena 3 326.000 3.4
3 Sinteza zilei Antena 3 299.000 3.1
4 Subiectiv Antena 3 256.000 2.7
5 Adevaruri de viata Antena 3 247.000 2.6
6 Romania la raport Romania TV 230.000 2.4
7 Punctul de intalnire Antena 3 211.000 2.2
8 Editia de seara Romania TV 209.000 2.2
9 Exces de putere Antena 3 196.000 2
10 Descoperiti Antena 3 187.000 1.9
11 Ultima ora Romania TV 173.000 1.8
12 100 de minute Antena 3 164.000 1.7
13 Esential Antena 3 159.000 1.6
14 Previziuni Antena 3 126.000 1.3
15 Be EU Antena 3 110.000 1.1
16 Income Antena 3 105.000 1.1
17 Credo TVR 2 102.000 1.1
18 Ultima editie TVR 1 96.000 1
19 Profesionistii TVR 1 87.000 0.9
20 Jocuri de putere Realitatea TV 87.000 0.9

Cele mai urmărite emisiuni talk-show în luna martie, pe segmentul COMERCIAL:

COMERCIAL Persoane Rtg%
1 Adevaruri ascunse Antena 3 53.000 1.2
2 Romania in 60 de minute Romania TV 50.000 1.1
3 Subiectiv Antena 3 39.000 0.9
4 Sinteza zilei Antena 3 36.000 0.8
5 Adevaruri de viata Antena 3 36.000 0.8
6 Romania la raport Romania TV 31.000 0.7
7 Punctul de intalnire Antena 3 31.000 0.7
8 Credo TVR 2 29.000 0.7
9 Editia de seara Romania TV 28.000 0.6
10 Jurnalul de seara Digi 24 27.000 0.6
11 Ultima editie TVR 1 25.000 0.6
12 Descoperiti Antena 3 24.000 0.5
13 Be EU Antena 3 24.000 0.5
14 100 de minute Antena 3 23.000 0.5
15 Previziuni Antena 3 23.000 0.5
16 Romania 9 TVR 1 23.000 0.5
17 Jocuri de putere Realitatea TV 23.000 0.5
18 Income Antena 3 21.000 0.5
19 Grila de start DigiSport 1 21.000 0.5
20 Ultima ora Romania TV 20.000 0.5

Sursa: Kantar Media. Copyright: ARMA

Distribuie articolul pe:

7 comentarii

  1. Ce fraieri si romanii astia!! Stau si isi belesc ochii toata seara la prostiile de la A3 sau RTV, in loc sa-l vizioneze pe fromosul, inteligentul, patriotul Rares Bogdan!! Nu se poate asa ceva…….

  2. S-a dus si mitul ca doar prostimea pune botul la mizeriile varan-tv si secu-tv…pun pariu ca-s la fel de multi cei ce si-au luat o mare … inainte de paste in loc de salarii precum asistatii rosii.In fond,aceeasi „pedagogi” il votau pe boculete cu gandul la marirea de 50% promisa…niste saraci …material si spiritual.
    Sa traim bine!

  3. Asta clar este o manipulare gen Coldea. Cum adica fosta Dana Grecu devenita peste noapte Chera (ce ti-e si cu amorul ghebos din ziua de astazi) a devenit numarul unu peste Gadea. Ceva nu e clar. Plus jongleriile numerologice ale lui Dalai Lamai din studio pentru care iti trebuie 7 facultati de matematicii speciale si algebre boole-elene sa le intelegi la care se uita baba Floarea din Vascauti sa fie number oane?

  4. Unitatile Militare Digi 24 Tv. si Muppets-Show Tv. recte realitatea Tv. pe unde se afla?!.Nu de alta dar sa stim si noi cam cati Sekuristi mai exista in aceasta tara blestemata! Stelu

    1. Dar bolsevicii de la haznale, dati un leu pentru LCK? Atat de josnici si de lacomi au ajuns propagandistii, ciuvecii, stoicestii, manipulatorii de destine ai ciumei rosii incat au ajuns sa transforme o cerseala de metrou cu vad intr-o vaicareala generala. Cati bani au strans din acea cerseala si propaganda pentru cersit a haznalei? Sa ne spuna si noua, au tinut capul de afis al emisiunilor mai mult de o saptamana si permanent se insinua ca trebuie sa contribuim fiecare, era dat ca exemplu abramburita, cu o donatie de 100 de lei, doar nu dadea din banii ei. Am mai vazut emisiuni regizate, de la donarea de sange a lui tonta si banicioiu, la documente false prezentate cu pompa si fast, la suta de lei data de realizatorii emisiunii pentru a face reclama donatiilor de abramburita.

  5. Daca emisiunea lui Chera, fosta Grecu, este in frunte, inseamna ca, de fapt, nu ai ce sa vezi la televiziunile romanesti!

    1. Lumi catre Steluta. Problema sta in manipularea facuta de gade, ciuma rosie varanista. Nu se exista zi in care propaganda ciumei rosii sa nu declare ca au audienta de mil. de telespectatori. La nivelul lunii martie ”Romania in 60 de minute” a lui guit a adunat 738 de mii de telespectatori, daca aduni toti telespectotorii tuturor emisiunilor si de la varan si de la guit si tot nu da 2 mil de telespectatori. Ei au un public captiv, usor de manipulat, dus cu pluta si zaharelul cu sondaje pielenistice mincinoase, cu intrebari insinuante. Tot dintre cei 738 de mii se uita si la celelalte emisiuni ale postului de propaganda guit si tot dintre cei 473 de mii de la adevaruri ascunse varaniste se uita si la celelalte emisiuni. Ei seteaza televizorul pe varan sau guit si au n-au treaba, televizorul merge continuu. Daca o retea de socializare aparent inofensiva poate manipula intentia de vot, ce impact are doua televiziuni de propaganda a ciumei rosii care zi de zi, ceas de ceas, iti perverteste gandirea, iti anihileaza ideea de libertate si de prosperitate, iti indica clar cu cine sa votezi, pe cine sa ponegresti, pe cine sa lauzi? Cele doua televiziuni au un impact devastator asupra publicului lor captiv, i-ar putea determina sa se arunce in gol de la etajul 4 si s-ar gasi destui care sa o faca. Cu toate ca sunt cei mai furati, mintiti si praduiti, pensionarii se trezesc la crapatul zilei si voteaza tot cu calaii lor.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Ziarul Cotidianul își propune să găzduiască informații și puncte de vedere diverse și contradictorii. Publicația roagă cititorii să evite atacurile la persoană, vulgaritățile, atitudinile extremiste, antisemite, rasiste sau discriminatorii. De asemenea, invită cititorii să comenteze subiectele articolelor sau să se exprime doar pe seama aspectelor importante din viața lor si a societății, folosind un limbaj îngrijit, într-un spațiu de o dimensiune rezonabilă. Am fi de-a dreptul bucuroși ca unii comentatori să semneze cu numele lor sau cu pseudonime decente. Pentru acuratețea spațiului afectat, redacția va modera comentariile, renunțînd la cele pe care le consideră nepotrivite.