Turcii vor construi lotul 3 al autostrăzii Ploiești-Buzău

Lungimea acestui tronson de autostradă este de 13,9 km, si include construcția a 8 poduri și a unui pasaj de o complexitate tehnică ridicată, în lungime de 1260 m.

Turcii vor construi lotul 3 al autostrăzii Ploiești-Buzău

Lungimea acestui tronson de autostradă este de 13,9 km, si include construcția a 8 poduri și a unui pasaj de o complexitate tehnică ridicată, în lungime de 1260 m.

CNAIR a anunțat joi că asocierea Nurol Inşaat ve Ticaret Anonim Şirketi – Makyol Insaat Sanayi Turizm Ve Ticaret A.S., din Turcia, va construi lotul 3 al Autostrăzii Ploiești – Buzău, în cazul în care nu vor exista contestații.

”Decizia a fost luată de CNAIR după finalizarea procesului de reevaluare a ofertelor, în conformitate cu dispozițiile CNSC și ale Curții de Apel București. Dacă nu vor exista contestații CNAIR va putea semna contractul pentru execuția lucrărilor cu Asocierea de constructori turci după 10 zile.
Lotul 3 al Autostrăzii Ploiești – Buzău (Pietroasele-Municipiul Buzău) are o lungime de 13,9 km și trebuie finalizat în 20 de luni.
Pe acest lot urmează să fie construite inclusiv 8 poduri și un pasaj cu lungimea de 1,26 km. Construcția acestui lot al A7, are o valoare de 1,09 miliarde de lei (fără TVA) și este finanțată prin PNRR”, a anunțat ministrul Transporturilor, Sorin Grindeanu.

Durata de execuție a contractului este de 20 de luni.

Perioada de garanție a lucrărilor este de 10 ani.

Lungimea acestui tronson de autostradă este de 13,9 km, si include construcția a 8 poduri și a unui pasaj de o complexitate tehnică ridicată, în lungime de 1260 m.

Semnarea contractului de achiziție publică va fi posibilă după expirarea perioadei de depunere a eventualelor contestații și respectiv, după soluționarea contestaților/plângerilor formulate în cadrul procedurii de atribuire.

Distribuie articolul pe:

4 comentarii

  1. Interesant e cum in ”proiecte”, in viziunea cuiva care a făcut pictura, există pomi, există vegetație, de altfel indispensabile pe marginile autostrăzii, căci reduc noxele, zgomutul și eventual fac umbră nelăsând asfaltul la topit in vara toridă./Insă ce vezi in realitate,. NIMIC bre,.Nici firișor de pomuleț,.dar vegetație abundentă..Nu ar fi cazul de puși le treabă constructorii,.doar nu e in regulă așa, neterminat treaba,..fără pădure pe ambele părți..

  2. Ma intreb cu ce vin turcii. Cu ingineri? Cu sute de muncitori? Cu utilaje? Adica ce au turcii si nu avem noi in 2022 la 32 ani de la caderea comunismului de nu putem face cativa km de strada. Este autostrada asta o inventie de acum un an doi si nu avem inca asa tehnologie avansata?

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Ziarul Cotidianul își propune să găzduiască informații și puncte de vedere diverse și contradictorii. Publicația roagă cititorii să evite atacurile la persoană, vulgaritățile, atitudinile extremiste, antisemite, rasiste sau discriminatorii. De asemenea, invită cititorii să comenteze subiectele articolelor sau să se exprime doar pe seama aspectelor importante din viața lor si a societății, folosind un limbaj îngrijit, într-un spațiu de o dimensiune rezonabilă. Am fi de-a dreptul bucuroși ca unii comentatori să semneze cu numele lor sau cu pseudonime decente. Pentru acuratețea spațiului afectat, redacția va modera comentariile, renunțînd la cele pe care le consideră nepotrivite.