Verva Thaliei

“Magic Naţional”, un extraordinar spectacol-concert de sărbători, pe scena mare a TNB!

Un minunat prilej de sărbătoare şi de petrecere a clipelor atât de speciale care preced Crăciunul şi Noul An, într-un spectacol-concert avându-l „la pupitru” pe Ion Caramitru, amfitrion şi regizor. I se alătură, cu talent măiastru, cunoscuţi actori şi Orchestra Emy Drăgoi & 3D Pro’ect. Supranumit Regele jazzului la acordeon, în Franţa, unde a studiat pianul la Academia pariziană Bill Evans şi, după o serie de concerte alături de faimoşi jazzmeni ai lumii, la TNB, capul familiei Drăgoi se va dovedi şi un adevărat Rege al şansonetei, la acordeon.

Acompaniaţi cu virtuozitate, în acest spectacol actorii cântă! Chiar şi cei pe care-i auziţi mai rar (Ion Caramitru, Anca Sigartău), sau pe care, poate, nici nu i-aţi văzut vreodată atingând clapele pianului (Medeea Marinescu), dezmierdând sonorităţi de suflet slav (Tania Popa), smulgând lacrimi de râs muzicale (Emilian Mârnea, Petre Ancuţa şi Florin Călbăjos), sau uimindu-ne cu vocea ei (Aylin Cadîr). În acest concert învăluit în magia sărbătorii, actorii dansează, bat step şi interpretează pagini din marea carte a lumii… (Marius Manole, Lari Giorgescu, Istvan Teglas, Eduard Adam), în scenografia rafinat „acordată”, aleasă de Florilena Popescu Fărcăşanu.

Un Concert spectacol de Crăciun

De la Nichita Stănescu la Caragiale, de la Blaga şi Ana Blandiana până la versul popular, geneza, iubirea, minciuna, vraja, luna… se întâlnesc pe scenă, pe cele mai diverse ritmuri şi tonalităţi.

Momente artistice de clasă înaltă, într-o seară de neuitat, în care toată lumea cântă şi dansează, chiar şi… surprinzătoarea scenă a Teatrului Naţional!

Magic Naţional – un spectacol unic, de care să vă bucuraţi la sfârşit de an!

Spectacolul este programat în 19 şi 29 decembrie, la ora 20.00, în Sala Mare a Teatrului Naţional din Bucureşti!

“Dineu cu proşti”, un spectacol spumos

Ion Caramiru şi Horaţiu Mălăele în Dineu cu proşti

Vreţi să vă distraţi, să uitaţi de griji, să vă amuzaţi, vreţi să râdeţi, şi iar să râdeţi? Atunci mergeţi să vedeţi această comedie savuroasă, bine construită, vie, alertă, eficace, cu o distribuţie perfectă, în regia lui Ion Caramitru.

O piesă de neuitat…

Dincolo de situaţiile ce provoacă râsul, de dialogurile explozive şi de mişcările comice, piesei nu-i lipseşte consistenţa psihologică…

Un spectacol pe gustul tuturor…

Titlul piesei lui Francis Veber e limpede ca „bună ziua”, dialogul nu intră în zone întunecate, scriitura e extrem de naturală. Tot respectul pentru mecanica râsului pusă-n funcţiune de Francis Veber. Piesa e o construcţie care „merge ca unsă”, gagul îşi regăseşte adevărata condiţie, apare exact în clipa în care-l aştepţi…

În distribuţie: Horaţiu Mălăele, Ion Caramitru, Medeea Marinescu, Alexandru Bindea, Costina Ciuciulică/ Teodora Mareş, Dorin Andone/ Tomi Cristin, Alexandru Georgescu.

Francis Veber are marele talent de a scrie nişte fabule bine împănate cu lovituri de teatru. Râsul provocat de acest vodevil este imposibil de oprit.

Regizor, dramaturg şi scenarist francez, a debutat cu comedii de genul farsă în anii ’70. Fiu al unui cuplu de scriitori, în a cărui „filieră” îi regăsim pe celebrii Tristan Bernard şi Pierre-Gilles Veber (autorul filmului Fanfan La Tulipe), şi pe Catherine Veber, Francis Veber a lucrat ca jurnalist, dedicându-se apoi cu pasiune scenariilor pentru comedii. Primul succes important, filmul cunoscut şi de publicul nostru, Le Grand Blond Avec Une Chaussure Noire / Marele blond, cu Pierre Richard (1972).

A colaborat cu regizorul Edouard Molinaro, pentru L’Emmerdeur (1973), în care i-am văzut pe Jacques Brel şi Lino Ventura. Cu acelaşi succes i se joacă, în acelaşi an, Le Magnifique, cu Jean Paul Belmondo.

I se datorează marele succes al filmului La Cage Aux Folles (cu Ugo Tognazzi şi Michel Serrault), care i-a adus o nominalizare la Oscar pentru Cel mai bun scenariu.

Debutul lui ca regizor s-a consemnat în 1976 cu comedia-dramă Le Jouet, pentru care a scris şi scenariul. Filmul despre un băiat care îi dă tatălui său o lecţie de viaţă cumpărându-şi o jucărie-om a fost adaptat în Statele Unite sub numele The Toy.

Un alt film, Les Fugitifs, a fost de asemenea adaptat în America, dar, de această dată, Francis Veber l-a regizat el însuşi.

Veber a lucrat pe ambele ţărmuri ale Atlanticului ca scenarist şi regizor. În 1998 aavut un mare succes internaţional cu Le Diner de Cons / The Dinner Game / Dineu cu proşti. Pentru acest film, vizionat de peste nouă milioane de francezi, realizat după comedia scrisă de el în 1993, Veber a fost nominalizat la Premiul César pentru cel mai bun regizor şi a primit acest prestigios premiu pentru categoria cel mai bun scenariu. Jacques Villeret (interpretul lui François Pignon) a primit Premiul pentru cel mai bun actor, iar Daniel Prévost, Premiul pentru cel mai bun actor în rol secundar.

Creaţiile lui, în care cruzimea se împleteşte cu blândeţea, se bucură de un mare succes de public. Veber stăpâneşte arta de a dibui personaje simple, dar pline de contradicţii, care ne seamănă atât de bine când el le adaugă acea tuşă de candoare, de naivitate, de stângăcie, pe care le face să evolueze în situaţii dificile, creând astfel comicul de situaţie de care spectatorii nu se mai satură…

Spectacolul poate fi vizionat astăzi şi mâine, la ora 20.00, la Sala Mare a TNB.

“Ultimul Crăciun la Paris”

Scenă din Ultimul Crăciun la Paris

Vineri, 11 decembrie, la ora 19.30, la Teatrul de pe Lipscani (fosta”Rapsodia”, o clădire solidă şi redecorată de curând ca un teatru de pe Broadway!) se joacă Ultimul Crăciun la Paris, care, în ciuda titlului, e o comedie! Şi încă una neagră (gen de mare actualitate azi, din păcate şi în „viaţa noastră de zi cu zi”)!

Textul a fost mai întâi un spectacol parizian de succes, apoi un film francez de succes, apoi şi un remake american de succes. Şi la noi sunt mari şanse să facă succes, mai ales că – în regia tânarului regizor Alexandru Lustig – joacă un buchet de actori iubiţi de public: Valentin Teodosiu, Magda Catone, Mihai Călin, Lucian Iancu, Antoaneta Zaharia, George Ivaşcu, Marius Damian.

“Lecţia de violoncel”

Radu Beligan şi Lamia Beligan în Lecţia de violoncel

Teatrul Metropolis vă invită astăzi şi joi 10 decembrie, la ora 19.00, la spectacolul cu piesa Lecţia de violoncel, de Mona Radu.

La o vârstă la care cei mai mulţi dintre noi nici nu îndrăznesc să viseze, cel mai mare şi mai iubit actor român regizează, Radu Beligan conferenţiază, publică, acordă interviuri şi, mai ales, joacă. Performanţă demnă de Cartea Recordurilor!

Maestrul Radu Beligan va urca pe scenă în Lecţia de violoncel, o piesă scrisă special pentru el, în regia lui Felix Alexa.

După 20 de ani de căsnicie, Eva (Lamia Beligan), o fostă vedetă de film, trăieşte suspiciunea că soţul ei, politicianul George Popa (Radu Beligan), îi este infidel. Rănită profund, participă la un casting unde obţine un rol într-un film american, dar pentru interpretarea lui, ea trebuie să înveţe să cânte la violoncel doar în trei luni. În felul acesta, îl cunoaşte pe tânărul profesor Radu Manoliu (Marius Manole), care este însurat cu Gabi (Tania Popa/Rodica Ionescu) şi au doi copii.

Dacă la început profesorul de violoncel i se pare Evei dezagreabil, treptat se îndrăgosteşte de el şi, fără scrupule, îl seduce, negândindu-se la consecinţele care nu întârzie să apară. Despre alegerea Evei, între rolul pe care şi-l doreşte cu disperare, bărbatul de care s-a îndrăgostit şi soţ, veţi afla în această comedie, un spectacol pe care nu trebuie să-l rataţi.

“Teribil de contemporan, plin de replici inteligente, scris special pentru maestrul Beligan. Este o poveste despre corupţia amoroasă şi politică, despre vieţi tulburate. În această piesă sunt încă trei personaje şi i-am luat pe Marius Manole, pe Lamia Beligan, iar Rodica Ionescu şi Tania Popa vor juca alternativ acelaşi rol. Sunt oameni tineri şi domnul Beligan, privindu-i, se simte încărcat de energia lor. La repetiţie are mult farmec şi mult aplomb, ne uităm cu toţii fascinaţi la modul lui de a face teatru la această vârstă. E genial şi unic cum poate da sensuri neaşteptate unor replici. Este inimitabil”, mărturisea regizorul Felix Alexa.

Scenografia: Nina Brumuşilă.

Spectacolul “Suflet vagabond”, în premieră la ArCuB

Simona Măicănescu şi Alex Simu, autorii şi interpreţii spectacolului Suflet vagabond

Luna decembrie aduce un proiect teatral cu totul inedit în noua sală de spectacole din ArCuB Gabroveni: Suflet vagabond, spectacol conceput şi realizat de Simona Măicănescu şi Alex Simu, care se va juca în premieră sâmbătă, 12 decembrie, de la ora 20.00.

O călătorie spre spaţii negândite, fără limite sau prejudecăţi

Suflet vagabond este o poveste neterminată despre viaţa celor mereu pe drum – imaginată de o actriţă şi un muzician: Simona Măicănescu şi Alex Simu. Ideea acestui spectacol s-a născut în 2014 pe scena celei de-a 15 ediţii a Festivalului Cultural European din Alger, când cei doi artişti s-au hotărât să construiască împreună o poveste, a lor şi a altor mii de oameni: povestea celor care călătoresc, umblă, aleargă întruna pentru că nu ştiu altfel să asculte lumea de azi.

Vorbind cu sufletul despre acest spectacol, Simona Măicănescu spune: „Beckett, Brâncuşi, Hannah Arendt şi Etel Adnan, George Enescu şi Gibran, Nina Cassian, Cioran şi Saint-Exupéry, Victor Segalen, Marina Tsvetaeva şi Rilke, Sebastiao Salgado, Rimbaud, Mozart, Doris Lessing, dar şi alte suflete anonime… ne-au dat smerenia şi curajul să vă împărtăşim crâmpeie de lume văzută dinspre partea celor care nu iubesc graniţele.

Migraţie, imigraţie, exil… Depinde dincotro te uiţi: unii se exilează în propria lor ţară, alţii sunt mai aproape de propriile rădăcini cu cât străbat mai multe meridiane. Dar, prin ochii lor, lumea se vede mai vastă, mai paşnică, devine mai luminoasă când se lasă cucerită înţelept de metisajul culturilor.

Povestea noastră vă invită, deci, să porniţi cu noi la drum către spaţii negândite, fără limite sau prejudecăţi. Totul va fi atât de simplu: dumneavoastră şi noi.

Pe scenă, câteva valize – martorii călătoriilor trecute şi viitoare – cărţi, instrumente de muzică, fotografii… Orice amprentă de cuvânt, de sunet sau privire, va rămâne, ca-ntotdeauna, un pretext pentru emoţii, pentru o nouă cugetare, sau doar un pas înainte spre senzaţii necunoscute.

Pe ţărmul unde ne vom întâlni, vă rugăm doar să daţi frâu liber sufletului. Lăsaţi-l să se îmbrace cu noi culori nebănuite, să danseze dacă vrea, să uite o clipă de vechi tradiţii şi culturi”.

Simona Măicănescu, Alex Simu – Alger, Amsterdam, Bucureşti, Havana, Istanbul, Luxembourg, Paris, Stockholm, New York…

„Antisocial”. Manifestul pentru dialog revine la Bucureşti

Antisocial, o pledoarie pentu dialog. Foto Adi Bulboacă

Criza sistemului educaţional şi conflictul dintre generaţii au luat amploare în mediul online şi, odată cu spectacolul Antisocial, au câştigat un nou spaţiu de dezbatere: sala de teatru. Antisocial este inspirat dintr-un caz real, petrecut la Cluj-Napoca, în primăvara anului 2015. Spectacolul semnat de Bogdan Georgescu redă din triplă perspectivă – elevi, părinţi, profesori – debusolarea şi tensiunea din învăţământul românesc al ultimilor ani.

Sunteţi invitaţi la ultima reprezentaţie a spectacolului Antisocial din cadrul turneului naţional prezentat de BRD Scena9 pentru a discuta faţă în faţă despre aceste subiecte prea mult evitate, alături de nume importante din domeniul educaţiei şi culturii. Fără încrâncenare, fără furie, fără vorbe mari. Reprezentaţia va avea loc luni, 14 decembrie, la ora 19.00, la ArCuB, Hanul Gabroveni.

Antisocial este produs de Teatrul Naţional „Radu Stanca“ Sibiu şi de Departamentul de Artă Teatrală al Universităţii „Lucian Blaga“ din Sibiu, iar turneul Manifest pentru Dialog este susţinut de platforma Scena9 – un hotpost cultural al BRD.

Actorii din distribuţie, masteranzi ai Departamentului de Artă Teatrală al Universităţii „Lucian Blaga“ din Sibiu, sunt: Cristina Blaga, Paul Bondane, Anton Balint, Călin Mihail Roajdă, Alexandra Şerban, Cristian Timbuş şi Maria Tomoiagă. Managerul proiectului este Luminiţa Puiuleţ, iar echipa este completată de asistentul de regie Vlad Bacalu şi de consultantul artistic Claudia Domnicar.

Dezbaterile de după spectacol vor fi moderate de Constantin Chiriac, directorul Teatrului Naţional „Radu Stanca“ Sibiu.

Subiectul piesei Antisocial vă este, probabil, familiar. Într-un liceu din România anului 2015, elevii creează un grup secret pe o platformă de socializare. Profesorii află, se infiltrează şi îi demască. Cu ajutorul unor elevi. Bogdan Georgescu, autorul spectacolului, a folosit acest punct de plecare pentru a construi o poveste complexă şi provocatoare, care îmbină biografiile reale ale actorilor cu teme actuale. Pentru a duce mai departe întrebările ridicate de spectacol, acesta este urmat de o dezbatere liberă cu publicul.

Turneul Manifest pentru Dialog s-a desfăşurat în 21 de oraşe ale ţării, în perioada noiembrie – decembrie 2015: Constanţa, Tulcea, Brăila, Galaţi, Iaşi, Botoşani, Suceava, Deva, Bistriţa, Târgu Mureş, Alba Iulia, Ploieşti, Piteşti, Râmnicu Vâlcea, Craiova, Timişoara, Oradea, Baia Mare, Cluj-Napoca, Sibiu, Bucureşti şi a adunat în sălile de spectacole peste 3.500 de părinţi, profesori şi elevi.

„Aducem laolaltă, în sala de spectacol, atât elevii şi profesorii, cât şi părinţii, astfel încât, împreună, să identificăm tarele care sabotează în acest moment căile de dezvoltare pentru copii, căile de exprimare pentru profesori, căile de rezolvare a problemelor pentru părinţi. Doar împreună putem ajunge la un dialog care, în primul rând, să nască întrebări şi abia apoi, să aducă posibile soluţii. Nu întâmplător s-a referit preşedintele Klaus Iohannis în faţa Guvernului, în faţa Parlamentului, la nevoia uriaşă de a porni o dezbatere reală la nivel naţional despre ceea ce înseamnă educaţia. Noi am prefigurat acest fapt şi am abordat subiectul prin mijloace artistice. Sunt convins că iniţiativa noastră va lansa noi provocări care vor arăta calea normală de dezvoltare a tinerilor în această societate”, declara Constantin Chiriac la debutul turneului.

„Avem o şansă importantă, în acest moment, să punem în discuţie educaţia bazată pe autoritate, în care tinerii sunt trataţi cu condescendenţă. Vrem să dovedim că teatrul poate crea un spaţiu în care toată lumea învaţă de la toată lumea, un spaţiu de dezbateri în care toată lumea are drepturi egale: părinţi, elevi sau profesori”, explică regizorul.

Bogdan Georgescu dezvoltă, prin proiectele sale din ultimii zece ani, o metodă proprie de teatru, pe care o numeşte Artă Activă. A participat ca artist sau trainer la numeroase festivaluri internaţionale, conferinţe şi workshop-uri în Statele Unite ale Americii, Serbia, Moldova, Slovenia, Germania, Cehia, Franţa, Spania, Marea Britanie şi România. Se defineşte ca artist şi observaţionist. Printre premiile obţinute de Bogdan Georgescu se numără: Premiul Asociaţiei Internaţionale a Criticilor de Teatru, secţia română (2010), Premiul Ambasadei Irlandei pentru Cel mai bun dramaturg (2011), Cel mai bun spectacol la Festivalul European la Spectacolului de Teatru, Timişoara (2012) sau Premiul Cel Mai Bun Tânăr Artist la Kontakt Festival, Torun, Polonia (2012).

Prin Festivalul Internaţional de Teatru de la Sibiu şi programul său de voluntariat, Teatrul Naţional „Radu Stanca“Sibiu, Departamentul de Artă Teatrală al Universităţii „Lucian Blaga“ din Sibiu şi Şcoala Doctorală în Artele Spectacolului din cadrul aceleiaşi universităţi se profilează ca un centru vibrant al teatrului tânăr, un spaţiu deopotrivă al excelenţei şi al experimentului în artele spectacolului. Sub îndrumarea reputatului manager cultural şi actor Constantin Chiriac, oraşul a atras în ultimii ani nume importante din artele spectacolului din întreaga lume, teatrul devenind un element definitoriu pentru brandul cultural al oraşului.

Platforma culturala BRD Scena9 îşi propune să fie acel loc în care tinerii artişti visează, explorează, se exprimă, învaţă, creează, produc valoare. Platforma s-a confirmat a fi un spaţiu al dialogului în care coexistă proiecte strălucitoare cu proiecte ce creează punţi între educaţie şi cultură, cum sunt Ideo Ideis şi Manifest pentru Dialog. BRD Scena9 îşi propune să reunească toate aceste idei sub forma unui HotSpot cultural cu inputuri din artele spectacolului, poezie, emoţie, precum şi din tehnologie.

De la Caragiale la Şalom Alehem – ”Un spectacol-jurnal, un moft”

Maia Morgenstern joacă în spectacolul De la Caragiale la Şalom Alehem

Duminică, 13 decembrie, la ora 18.00, La Nenea Iancu, iubitorii teatrului de calitate şi ai comédiei lui I.L. Caragiale sunt invitaţi să urmărească un spectacol inedit despre societatea secolului al XIX-lea, din distribuţie făcând parte actriţa Maia Morgenstern.

Privită prin ochii celor doi mari autori, viaţa poate fi o nesfârşită călătorie cu trenul, cu numeroase staţii, cu felurite întâmplări comice şi poveşti aduse de pasagerii care ne însoţesc o bucată mai mică sau mai mare din drum.

Caragiale şi Şalom Alehem, scriitori remarcabili ai literaturii române şi idiş, au fost contemporani şi au scris inspirându-se din viaţa zbuciumată a sfârşitului de secol XIX din Estul Europei. Cei doi autori au multe subiecte literare comune, iar prin „dialogul” simbolic propus duminică seară, vor fi puse în valoare asemănările şi deosebirile culturale, oferind o perspectivă inedită către societatea secolului al XIX-lea.

Tranziţia între cele două lumi literare este realizată prin călătoria cu trenul, mijloc de transport care a revoluţionat viaţa de zi cu zi din epocă, dar şi temă literară centrală pentru ambii autori, prilej pentru socializare, cunoaştere, salvare, fugă şi amuzament în acelaşi timp.

Duminică, din distribuţie vor face parte actorii Teatrului Evreiesc de Stat: Rudi Rosenfeld, Cornel Ciupercescu, Geni Brenda, Viorica Bantaş, Andrei Miercure, Dorina Păunescu, Arabela Neazi, Nicolae Botezatu, Tudor Istodor, Veaceslav Grosu, Maia Morgenstern, Mihai Ciucă, Nicolae Călugăriţa, Neculai Predica.

Dramatizarea este realizată de Edith Negulici, regia de Andrei Munteanu, proiecţia de Oana Monica Nae.

Publicul spectator este invitatul restaurantului-berărie La Nenea Iancu, deschis anul acesta în memoria lui I.L. Caragiale, cunoscut mai puţin astăzi pentru calitatea sa de făurar de berării, deşi era foarte apreciat pentru această activitate la sfârşitul secolului al XIX-lea. Casa din Strada Romulus nr. 55, care găzduieşte astăzi restaurantul, a fost construită în stilul Art Nouveau, în anul 1892, în vremea în care Nenea Iancu îşi deschidea primele berării. Publicul este aşteptat, aşadar, La Nenea Iancu, unde va avea loc o nouă reprezentaţie în cinstea ilustrului dramaturg şi a contemporanilor săi: De la Caragiale la Şalom Alehem şi înapoiu.

Spectacolul este o producţie a Teatrului Evreiesc de Stat şi se va desfăşura integral în limba română.

Teatrul de Stat Constanţa, în premieră la Festivalul Internaţional de Teatru din Izmir

Razna prin poveşti, spectacolul Teatrului din Constanţa

Spectacolul Razna prin poveşti după Ion Creangă, în regia lui Nicolae Poghirc, pus în scenă la Teatrul de Stat Constanţa, participă la Festivalul Internaţional de Teatru din Izmir.

Teatrul de Stat Constanţa este primul teatru din România invitat să participe la cea de-a treia ediţie a Festivalului Internaţional de Teatru din Izmir, derulat în perioada 4-14 decembrie 2015 sub egida TAKSAV, fiind cel mai mare eveniment de gen din zona Egeană.

Actorii constănţeni vor susţine o reprezentaţie, în data de 9 decembrie, la ora 20.00, pe scena Centrului Cultural Selahattin Akcicek, Izmir Konak. Scenariul spectacolului este semnat de Laura Maria Schevach şi Nicolae Poghirc, scenografia de Sanda Mitache, iar muzica îi aparţine lui Liviu Manolache.

Distribuţia este alcătuită din actorii Adrian Dumitrescu, Andrei Cantaragiu, Andu Axente, Mirela Pană, Ana Maria Ştefan, Alina Manţu şi Cosmina Soare.

ICR Istanbul se află la prima colaborare cu Teatrul de Stat Constanţa şi cu operatorul cultural TAKSAV (Toplumsal Araştırmalar, Kültür ve Sanat için Vakıf – Foundation for Social Research, Culture and Art). Având sediul central în Ankara, TAKSAV şi-a deschis în urmă cu câţiva ani o filială în Izmir prin intermediul cărei aplică experienţa dobândită timp de 19 ani în organizarea festivalurilor de teatru din capitala Turciei. Astfel, de 3 ani promovează trupele străine de teatru în cadrul Festivalului Internaţional de Teatru din Izmir. În cei 3 ani, Festivalul a avut peste 20 de mii de spectatori, 89 de trupe de teatru din străinătate şi aproape 200 de voluntari care s-au ocupat de coordonare şi implementare. La ediţia din acest an se vor alătura companii de teatru din Azerbaidjan, Franţa, Grecia, Iran, Austria, Georgia. Anul trecut, ţara invitată de onoare a fost Elveţia.

Tema ediţiei2015 afestivalului este ”Libertatea”, iar obiectivul principal îl constituie realizarea unei întâlniri la confluenţa dintre estetică, prietenie şi împărtăşirea de experienţe. Pe lângă spectacolele de teatru, programul festivalului mai include: workshop-uri, prelegeri şi discuţii despre performanţe şi tehnici teatrale.

“Al Dumneavoastră Orson Welles!”

Dorel Vişan joacă în spectacolul TV Al dumneavoastră Orson Welles

Casa de Producţie TVR vă invită joi, 10 decembrie, la ora 19.00, la avanpremiera spectacolului de Teatru TV, Al Dumneavoastră Orson Welles!, de Richard France, cu Dorel Vişan şi Silviu Debu, bazat pe un scenariu biografic, centrat pe personalitatea celebrului om de cinema Orson Welles. Este o poveste inedită, la limita dintre amintire, speranţă şi visare, a unui creator căruia i se oferă ultima şansa de a-şi finaliza capodopera la care lucrează de o viaţă.

Scenariul şi regia: Cezar Ghioca.

Adaptare tv: Cristian Grigore şi Cezar Ghioca.

Scenograf decor şi costume: Roxana Lungoci; Muzica originală : Liviu Elekeş;

Imagine: Cristian Grigore, Peter Velciov; Montaj : Cristi Grosu şi Alina Vana;

Director de imagine: Peter Velciov.

Producător: Cătălin Rebengiuc.

Producător delegat: Dana Filip von Becker.

Producator coordonator: András Demeter.

Proiecţia va avea loc în sala mică UCIN.

Abonează-te acum la canalul nostru de Telegram cotidianul.RO, pentru a fi mereu la curent cu cele mai recente știri și informații de actualitate. Fii cu un pas înaintea tuturor, află primul despre evenimentele importante, analize și povești captivante.
Recomanda
Magdalena Popa Buluc 7431 Articole
Author

Precizare:
Ziarul Cotidianul își propune să găzduiască informații și puncte de vedere diverse și contradictorii. Publicația roagă cititorii să evite atacurile la persoană, vulgaritățile, atitudinile extremiste, antisemite, rasiste sau discriminatorii. De asemenea, invită cititorii să comenteze subiectele articolelor sau să se exprime doar pe seama aspectelor importante din viața lor si a societății, folosind un limbaj îngrijit, într-un spațiu de o dimensiune rezonabilă. Am fi de-a dreptul bucuroși ca unii comentatori să semneze cu numele lor sau cu pseudonime decente. Pentru acuratețea spațiului afectat, redacția va modera comentariile, renunțînd la cele pe care le consideră nepotrivite.