Reclamaţii haioase la Protecţia Consumatorului

O găină tristă, o femeie care ar fi fost atacată info-energetic şi un prezervativ rupt sunt câteva dintre reclamaţiile pe care reprezentanţii Oficiului pentru Protecţia Consumatorului (OPC) Buzău le-au primit, în ultimele luni, de la buzoieni. Potrivit reprezentanţilor OPC Buzău, printre reclamaţiile făcute în ultimele luni se află şi cea a unei femei care a […]

Reclamaţii haioase la Protecţia Consumatorului

O găină tristă, o femeie care ar fi fost atacată info-energetic şi un prezervativ rupt sunt câteva dintre reclamaţiile pe care reprezentanţii Oficiului pentru Protecţia Consumatorului (OPC) Buzău le-au primit, în ultimele luni, de la buzoieni. Potrivit reprezentanţilor OPC Buzău, printre reclamaţiile făcute în ultimele luni se află şi cea a unei femei care a […]

O găină tristă, o femeie care ar fi fost atacată info-energetic şi un prezervativ rupt sunt câteva dintre reclamaţiile pe care reprezentanţii Oficiului pentru Protecţia Consumatorului (OPC) Buzău le-au primit, în ultimele luni, de la buzoieni.

Potrivit reprezentanţilor OPC Buzău, printre reclamaţiile făcute în ultimele luni se află şi cea a unei femei care a venit la sediul instituţiei şi le-a spus inspectorilor că a fost atacată info-energetic în momentul în care a intrat într-un magazin cu bijuterii de unde a vrut să cumpere o cruciuliţă din aur.

Un alt caz este cel al unui buzoian care a venit la OPC Buzău cu o găină pe care tocmai o cumpărase de la piaţă. Bărbatul le-a povestit inspectorilor că pasărea era cam tristă şi că nu are o explicaţie pentru starea ei.

După o primă inspecţie, cei de la Protecţia Consumatorului au descoperit că găina avea prinse pricioarele cu o sfoară, aşa cum se întâmplă în pieţe, şi de aceea nu putea să se mişte. După ce i-a fost tăiată sfoara, pasărea şi-a revenit instantaneu.

Printre reclamaţii se află şi cea a unui buzoian care a sesizat prin e-mail calitatea proastă a unui prezervativ care s-a spart în timpul actului sexual.

Comisarii de la OPC Buzău au fost nevoiţi să facă o verificare, iar la final să formuleze o concluzie.

„Reclamaţia a fost transmisă prin e-mail şi se referea la un prezervativ care s-a deteriorat. Mai exact, s-a spart în timpul utilizării. Reclamantul cerea verificarea produselor şi dacă se poate aplica sancţiune. Reclamaţia a fost neîntemeiată. Depinde cum a ştiut reclamantul să-şi însuşească instrucţiunile de utilizare şi cum l-a exploatat”, a declarat Liliana Badiu, comisar OPC.

Distribuie articolul pe:

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Ziarul Cotidianul își propune să găzduiască informații și puncte de vedere diverse și contradictorii. Publicația roagă cititorii să evite atacurile la persoană, vulgaritățile, atitudinile extremiste, antisemite, rasiste sau discriminatorii. De asemenea, invită cititorii să comenteze subiectele articolelor sau să se exprime doar pe seama aspectelor importante din viața lor si a societății, folosind un limbaj îngrijit, într-un spațiu de o dimensiune rezonabilă. Am fi de-a dreptul bucuroși ca unii comentatori să semneze cu numele lor sau cu pseudonime decente. Pentru acuratețea spațiului afectat, redacția va modera comentariile, renunțînd la cele pe care le consideră nepotrivite.