Singura companie care a dorit să efectueze zboruri regulate pe noul aeroport de la Brașov, Dan Air, a anunțat că își continuă activitatea în ciuda conflictului pe care l-a avut cu Romatsa. ”Bună ziua dragi pasageri, Mulțumită susținerii dvs. constantă vom continua operarea pe aeroportul Brașov. Prin urmare nu vor exista modificări în programul de zbor deja publicat. Suntem alături de voi și va mulțumim că sunteți alături de noi. Mulțumim”, a anunțat Dan Air, după ce a lăsat să se înțeleagă că se retrage.
„Prioritare fiind siguranța pasagerilor noștri, ne asumăm pierderile adiționale și greutățile întâmpinate și vă anunțăm că ne vom continua programul de zbor adaptat condițiilor oferite în prezent de către Aeroportul din Brașov.
Menționăm că în urma solicitărilor noastre, Aeroportul Brașov ne-a transmis în cursul acestei zilei o comunicare potrivit căreia problema logisticii pentru îndepărtarea păsările din zona aeroportului din Ghimbav a fost rezolvată. Cu privire la lipsa organizațiilor de întreținere arătam ca suntem încă în așteptarea unui răspuns”, se arată în comunicatul Dan Air.
Totodată, compania aeriană a anunţat că este în trative cu Romatsa pentru prelungirea programului de zbor. Dan Air a acuzat Romatsa că are un program de SRL la Brașov, și că pune în pericol zborurile.
În afara celor 12 ore de program, aeroportul din Brașov nu beneficiază de servicii de navigație aeriană, vamă, frontieră și control de securitate.
Astfel, coroborat cu întârzieri cauzate de motive operaționale și/sau aglomerația din spațiul aerian european, în ultimele zile câteva zboruri Dan Air nu au mai aterizat sau decolat de la Brașov.
Compania românească Dan Air a fost prima și este singura companie aeriană care operează în prezent zboruri comerciale regulate pe aeroportul din Brașov.
Aceasta lega noul aeroport cu Bruxelles (Belgia), Munchen, Nuremberg, Stuttgart (Germania), Londra Gatwick (Marea Britanie), Roma (Italia) și Barcelona, Madrid, Malaga și Valencia (Spania).
Companiile aeriene Animawings, HiSky și Tailwind operează zboruri charter spre și dinspre Brașov, dar numai spre Antalya (Turcia) și Heraklion (Grecia).
Wizz Air a anunțat în aprilie 2023 două rute care vor fi operate spre Brașov, din Londra Luton (Marea Britanie) și din Dortmund (Germania).
Ruta Londra Luton – Brașov va fi operată de Wizz Air din august 2023, iar cea dintre Brașov și Dortmund va fi inaugurată în septembrie 2023.
Problema este daca investitia in acest aeroport in cati ani se va recupera/amortiza, cate zboruri trebuiesc pe o luna, cati pasageri, cata marfa. Apoi cate locuri de munca sunt permanente, cate sezoniere. Caci daca este in pierdere este o investitie proasta. Mentenanta unui aeroport este foarte scumpa. Multe investitii proaste au fost facute in Ro. Acesti bani poate erau utili sa se realizeze unitati de procesare si productie industriala, agricola, spital nou, etc.cu mai multe locuri de munca.
In regulă,atunci țineți-o tot așa:distrugeți ce funcționează și încropiți,improvizați întru satisfacerea orgoliilor actualelor zeități…pe mine unul chiar nu mă interesează,nici nu mă afectează,puteți să vă etalați aroganța(probabil moștenită de pe vremea mândrie de a trăi în Orașul Stalin;am făcut cunoștință cu ea și în alte vremuri,sunt imun…)
Dan asta este roman??? O fi daco-pat, sau pui de Dac??? Ce firma straina este de s-au cheltuit banii romanilor ca pentru Bestiechel?
Se pare ca daca UE ne da bani, totul este sa investeshti banii in defavoarea tzarii noastre. Se zice ca numai corporatziile trebuie sa reprezinte tzari shi popoare, asha cum in Germania pe vremuri Allo!Geniile cucerise totul, de tranzactziile se faceau numai troc, adica eu vreau mere shi cealata entitate platea cu pere, la intzelegere, ceva ca zeciuiala pe vremurile bibilice cand sa transfera de la un membru al comunitatzii la altul, ca sa zica ca ei fac ceva pentru umanitate, sau nu cum spun ashtia plusvaloare. Ca ei nu dau nimic, chiar daca nu este de la ei. Deci dpdv economic, s-a ajuns la dat cu stangul in dreptul ca pe vremea bolshevicilor, mai ales ca ei sunt care dicteaza, ca la Malta, sperietoarea, ca altfelori razboiul sau moartea ca la Ceaska, zic ei ca te ashteapta!
O zi buna.
Con
P.S. Colonia noastra cu allo!geniile la putere nu se dezminte, devenind obiect de consum pentru ei, de la lgbd, prostitutzie, droguri, samd.
„Ce procent din banii astia il suporti?”
Orice brasovean, orice covasnean si orice harghitean suporta orice suma sa nu mearga la Otopeni, la Sibiu sau la Tg.Mures. Orice basist nu poate intelege asta pentru ca nu s-a inventat inca prostia artificiala. Tot scandalul este pornit de catre basisti pentru ca n-au primit aeroportul in supt de bani !!! Voi sa va face-ti aeroport la Maciuca.
Distrugerea unor aeroporturi functionale este tot opera romanasilor nostri, nu ale altora. Am avut traditie si prin Uzina Tractorul Nivea, Cibo si ale altor uzine din Brasov de care s-a ales praful. Despre ce traditie vorbiti dv, istoria este una si traditia este altceva. Mai puneti mana pe carte ca sa stiti sensul cuvintelor. Cand zborurile vor deveni tot mai scumpe din cauza kerosenului cine va mai veni pe acest aeroport?!! Sa le asteptati pe cele solare!
#Patriot:Aeroportul de la Tg.Mureș abia își mai trage sufletul,sabotat de interese de prin vecini,iar tovarășul(permanent) „de coaliție” și interese nu se poate opune;păcat,era singurul din acest areal(Cluj,Sibiu),care are o situare ideală-autostradă,cale ferată alături,posibilități de extindere fără complicații(atât relieful,cât și situația funciară fiind favorabile);tradiție(este printre primele construite în România Mare,funcționând aproape neîntrerupt de prin 1936);așa,pentru cultura generală,locul ales pentru acest aeroport este cel în care,în 4 septembrie 1912,a aterizat Aurel Vlaicu cu avionul construit de el…așadar,istorie,tradiție,condiții…la coș cu ele!
tu te auzi ce spui, CJ Brasov, credite! Ce procent din banii astia il suporti?
„Cine va plati aceasta pierdere?”
Aeroportul este construit cu bani de credit de care Consiliul Judetean Brasov. Voi de unde sunteti de va fute grija ? Voi, basistii din Cluuuj, sa faceti program la prostii vostri de unde sa zboare ! Nu e suficient ca nu sunteti capabili sa faceti 50 km de autostrada ? Auguri si in cerul gurii !
Cum a primit aviz favorabil de funcționare, dacă nu are echipă de revizie,intretinere și constatare a unor eventuale probleme tehnice ?…
Este o crimă să zbori pe încrederea piloților!…
Ferească Dumnezeu să se întâmple vreo nenorocire!…cine răspunde?…
Romatsa este haznaua securistă unde s-au întrepătruns interesele unor rezerviști retardați ai fostei Securități și ai serviciilor de informații iliesciene cu cele ale transportatorilor aeronautici străini, cu anihilarea oricărei companii românești. Faptul că Consiliul Județean Brașov prin ministrul Veștea a semnat acorduri de operare cu companii românești a deranjat foarte tare Romatsa, care a limitat temporal operabilitatea aeroportului din Brașov la 12 ore pe zi. Chiar, pe mahării ăia securistoizi de la Romatsa când îi iau procurorii DNA în coarne, sau sunt invulnerabili precum mafia aeroportuară din Constanța?
Aeroportul Brasov o investitie din start in pierdere. Era deja unul la Sibiu si altul la Tg. Mures. Bani aruncati din orgolii politice.
Dam sute de milioane si eficienta zero. Baa, chiar minus! Cine va plati aceasta pierdere?