Astra Vagoane va produce trenuri electrice

Noutăți importante prezentate miercuri la Conferințele Club Feroviar, eveniment desfășurat miercuri și joi la Constanța. Astra Vagoane Călători are printre planurile sale de viitor fabricarea de trenuri EMU – rame electrice dar și DMU – diesel.

Astra a început un program de dezvoltare de noi vehicule pentru transportul interregional și urban, a explicat miercuri, la Conferințele Club Feroviar, Marian Mihail Călin, director general al producătorului. În următorii ani, Astra va livra clienților săi noi tipuri de vehicule feroviare, precum tramvaie, EMU și vagon TSI, a spus el.

Marian Mihail Călin a făcut și o prezentare a gamei actuale de produse ale companiei, printre care tramvaiele furnizate la Brăila, Galați, Arad, București, Oradea, Cluj-Napoca, Timișoara. Puțină lume știe că Astra a fabricat și troleibuze, printre care modelul Town 118 tip PU-01 livrat la Cluj-Napoca.

Foto Arhivă

Abonează-te acum la canalul nostru de Telegram cotidianul.RO, pentru a fi mereu la curent cu cele mai recente știri și informații de actualitate. Fii cu un pas înaintea tuturor, află primul despre evenimentele importante, analize și povești captivante.
Recomanda 7
Author

12 Comentarii

  1. Ai trebuie 50 de Ani ca sa reinoiasca toate Trenurile din Romania ! Nu poate sa facă fatza la un asha număr mare de Trenuri ! Din Romania !

  2. Ai trebuie Materie Prima din afara ca sa produce 1 Tren pe luna ! Poate doua Trenuri pe An .

  3. Tablă pentru tole și cupru nu mai producem ca atare nici sârmă de cupru. Din ce să mai să mai faci motoare electrice și unde că UMEB (mașini electrice București) nu mai este, fabricile de cabluri electrice, aparatură de comandă și control, electronică sunt dezvoltări imobiliare, centre de afaceri (???) săli de jocuri. Să nu vorbind de câte uzine fabricau boghiuri pentru vagoane. Ce s-a ales de UMT Timișoara?

  4. Ca sa produce Bagoane de Trenuri trebuie sa Importe toata Materia Prima din Afara doar Asamblate Trenurile in Romania !

  5. Scaunele de adus din Import cu Trenurile de Marfa la fel ca si Tablele , shasiurile . Boghiurile . Rotzile .

  6. ăsta, fac pariu că nici o piuliță nu e în stare să producă. Căruțaș de meserie ia mai dă din bice băi

  7. Pai nu fac Nici Pilitze si nici Shuruburi din Inox ! Doar Nemtii fac Piulitze si Suruburi din Inox ! Era un Magazin de Shuruburi din Inox in Anul 2012 pe Strada Fundeni din Bucuresti ! Dar a incis Magazinul ca nu făcea Vânzare ! Mi-am cumpărat de Acolo Shuruburi si Piulitze din Inox pentru Pervazul de Inox de la Geamurile mele din Termopan ! De la Bloc !

  8. In 2012 mi-am cumpărat 8 coli de Tabla de inox de pe strada Fantanica si m-a costat 400 de lei . Si am dat colile de tabla de inox la un atelier si mi-a facut 6 profile de tabla de inox pentru pervazurile de la ferestrele din Termopan !

  9. @Catavencu a pus punctul pe i ! Oare laudarosul de la Arad ce ar zice. Pe de alta parte tramvaiele Imperio din Buc. au inceput sa zdrangane , le-a disparut silentiozitatea(dupa doar un an de functionare).

  10. Vor Circula pe la Bucuresti Ploiesti . Predeal . Cluj Napoca cu Internet Wi Fi si Vagon Restaurant poate ca vor merge trenurile si către Oradea

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată.


*


Precizare:
Ziarul Cotidianul își propune să găzduiască informații și puncte de vedere diverse și contradictorii. Publicația roagă cititorii să evite atacurile la persoană, vulgaritățile, atitudinile extremiste, antisemite, rasiste sau discriminatorii. De asemenea, invită cititorii să comenteze subiectele articolelor sau să se exprime doar pe seama aspectelor importante din viața lor si a societății, folosind un limbaj îngrijit, într-un spațiu de o dimensiune rezonabilă. Am fi de-a dreptul bucuroși ca unii comentatori să semneze cu numele lor sau cu pseudonime decente. Pentru acuratețea spațiului afectat, redacția va modera comentariile, renunțînd la cele pe care le consideră nepotrivite.