
Lucrările pe Autostrada Moldovei (A7) continuă într-un ritm alert, iar ministrul Transporturilor, Sorin Grindeanu, a anunțat că mai multe secțiuni vor fi date în folosință anul acesta. Pe lotul Mizil – Pietroasele (28,35 km), realizat de o asociere româno-bulgară, stadiul fizic al lucrărilor a ajuns la 98,6%. Cu toate acestea, problema pasajului de la kilometrul 20 trebuie soluționată rapid pentru ca circulația să fie deschisă în luna aprilie.
Ministrul Transporturilor a subliniat că „constructorii sunt mobilizați foarte bine, în special între Mizil și Adjud”. El a confirmat că anul acesta se va putea circula cel puțin pe sectorul Focșani – Adjud (49 km), iar în 2025 întreaga autostradă de la Ploiești la Pașcani, finanțată prin PNRR, va fi finalizată.
Stadiul lucrărilor pe alte loturi
Pe lotul Pietroasele – Municipiul Buzău (13,9 km), realizat de un constructor turc, progresul este de aproximativ 40%, iar lucrările vor fi finalizate până la sfârșitul anului. Până atunci, se va asigura descărcarea de pe lotul Buzău – Vadu Pașii, unde constructorul român lucrează la podul peste râul Buzău.
”Constructorii turci de pe Lotul Pietroasele-Municipiul Buzău (13,9 km) au avansat până la 40% și vor finaliza lucrările până la sfârșitul acestui an. Până atunci vor asigura descărcarea de pe Lotul Buzău-Vadu Pașii, unde constructorul român lucrează în acest moment la podul peste râul Buzău. Pe secțiunea dintre Focșani și Bacău (95,9 km), același constructor român a ajuns la stadii cuprinse între 25% și 45%”, mai declară Sorin Grindeanu.
Pentru secțiunea dintre Focșani și Bacău (95,9 km), același constructor român a atins stadii de execuție cuprinse între 25% și 45%.
Domnilor, haideți sa o lămurim odată pentru totdeauna!
Este vorba de puțină geografie până la urmă… Adică vorbim de localitatea (satul) Pietrosul din proximitatea A7, situat pe DJ203G care traversează autostrada, fiind și limita Lotului 2 din secțiunea Ploiești (mai exact loc. Dumbrava, din apropierea căreia se „desprinde” A7 din A3) Buzău,ad8ca lotul din mijloc al acestei secțiuni. Localitatea Pietroasele, renumită pentru podgoria cu același nume și pentru faptul că acolo a fost descoperit tezaurul „Cloșca cu puii de aur”, aflat momentan în alt stat, se afla la 5 km. nord-vest de autostradă, 8n linie dreaptă. Așadar, atenție la confuzie!
Constructorii nu ar fi facut nimivc daca CNAIR nu ar fi scos la licitatie aceste loturi! Si ca sa le scoata, au trebuit sa faca studii de fezabilitate, exproprieri de terenuri, proiectul autostrazii, etc. O multime de dosare ca sa fie aprobat de UE! daca n-ai lucrat pe programe europene, nu te mai baga in seama! Constructorii s-au apucat de treaba dupa ce TOATA documentatia si contestatiile au fost gata. Deci contributia ministerului e MAJORA, fara ei nu se face niciun metru de autostrada (ceea ce stim de zeci de ani).
Garantat, că, daca nu făceau presiuni uriașe americanii, doar minciuni și furt financiar. Așa că, nu va mai lăudați cu minciuni, tu Grindeanu, nu tu ai făcut drumurile, constructorii și muncitorii au muncit, NU TU!