Camioanele românești nu mai au voie în Ungaria

Camioanele românești nu mai au voie în Ungaria. Traficul automarfarelor – autovehicule cu o capacitate mai mare de 7,5 tone – pe teritoriul Ungariei va fi restricţionat din seara zilei de joi, ora 23 (ora României) până vineri, 15 martie, ora 23.00 (ora României). Măsura a fost luată de autorităţile ungare deoarece 15 martie 2024 este declarată zi de sărbătoare naţională, nelucrătoare, a informat, într-un comunicat, Inspectoratul Teritorial al Poliţiei de Frontieră (ITPF) Oradea.

Totodată, sursa menţionează că, începând cu luna martie, pentru zilele de week-end – în fiecare sâmbătă, ora 23.00 până duminica, ora 23.00, ora României -, autorităţile din statul vecin au reintrodus interdicţia circulaţiei autovehiculelor cu o capacitate mai mare de 7,5 tone, pe teritoriul lor.

Restricţiile nu se referă la mijloacele de transport care efectuează transporturi de mărfuri periculoase, de animale vii, de produse alimentare perisabile ori supuse unui anumit regim de temperatură.

Având în vedere cele mai sus menţionate, în această perioadă, şoferii automarfarelor vor avea obligaţia să staţioneze în parcările special amenajate, până la încheierea restricţiei de circulaţie pe drumurile publice din Ungaria.

În aceste intervale de timp, traficul de călători şi autoturisme se va desfăşura în condiţii normale.

Abonează-te acum la canalul nostru de Telegram cotidianul.RO, pentru a fi mereu la curent cu cele mai recente știri și informații de actualitate. Fii cu un pas înaintea tuturor, află primul despre evenimentele importante, analize și povești captivante.
Recomanda 1

11 Comentarii

  1. ….. Măsura a fost luată de autorităţile ungare deoarece 15 martie 2024 este declarată zi de sărbătoare naţională, nefumătoare…

  2. Asa este si pe 3 Oct. in fiecare an in Germania Federala, n-are legatura cu camioanele romanesti, orice autovehicol peste o limita de tonaj este oprit in parcari, nu numai la granita. Nu stiu la ce ne foloseste stirea aceasta incompleta ? AUR provine din URA !

  3. Dupa citirea stirii concluzia este ca titlul este manipulator de-a dreptul.

  4. Da Liviule, dar ne-a facut sa dam click-ul aducator de bani din publicitate!

  5. Nu mai exista camioane romanesti…Exista de import. Deci spunem Camioane ale unor romani nu au voie in Ungaria.

  6. Douã camioane românesti s-au ciocnit în apropierea punctului de trecere Nagylak-Nãdlac (nume dac), iar al 3-lea autovehicol român a intrat în ei. Soferii români spaima Europei!

  7. @Johnny, Liviu: Aveti dreptate, asemenea porcarii sunt in mai toate ziarele. Una citesti in titlu si alta afli din continutul „articolelor”. Nu credeti ca ANPC-ul ar trebui sa intervina?

  8. nu mirăm ca RCA ul e…. SCUMP pt camioane.
    Toți tractoriști au „trecut” de la brazdă la autostradă .

  9. Pai și când e ziua națională a României de ce nu se procedează la fel și la noi? Întreb pentru un prieten!

  10. Salut pe toată lumea. Părerea mea este că această știre trebuie catalogată la fake news. Vă spun și de ce cred eu acest lucru. În titlu se spune ca ” Nu mai au voie Camioanele Românești în Ungaria.” Adevărul este ca Ungaria, are o zi libera pe 15 Martie, iar interdicția este data pentru toate camioanele cu o capacitate mai mare de 7,5 tone, indiferent de tara din care provine. Deci, prin titlu se încearcă o manipulare. Este adevărat ca inclusiv camioanele din România care depășesc cerințele sunt interzise pe teritoriul Ungariei, dar, asta nu înseamnă că doar camioanele din România sunt interzise. Iti creează o impresie greșită prin care te face sa deschizi pagina lor.
    Cu stimă,
    Iulian

Comentariile sunt închise.

Precizare:
Ziarul Cotidianul își propune să găzduiască informații și puncte de vedere diverse și contradictorii. Publicația roagă cititorii să evite atacurile la persoană, vulgaritățile, atitudinile extremiste, antisemite, rasiste sau discriminatorii. De asemenea, invită cititorii să comenteze subiectele articolelor sau să se exprime doar pe seama aspectelor importante din viața lor si a societății, folosind un limbaj îngrijit, într-un spațiu de o dimensiune rezonabilă. Am fi de-a dreptul bucuroși ca unii comentatori să semneze cu numele lor sau cu pseudonime decente. Pentru acuratețea spațiului afectat, redacția va modera comentariile, renunțînd la cele pe care le consideră nepotrivite.