Capitala, cu un pas mai aproape de semaforizarea inteligentă

Primăria Capitalei a anunțat marți că a lansat în SEAP documentația pentru achiziția Studiului de Fezabilitate

De (R.C.)
Capitala, cu un pas mai aproape de semaforizarea inteligentă

Primăria Capitalei a anunțat marți că a lansat în SEAP documentația pentru achiziția Studiului de Fezabilitate

Primăria Capitalei a anunțat marți că a lansat în SEAP documentația pentru achiziția Studiului de Fezabilitate privind extinderea sistemului de semaforizare inteligentă în Capitală.

Potrivit primăriei, modernizarea și extinderea sistemului de semaforizare inteligentă din București se va face în patru etape.

În primă etapă, vor fi modernizate și, după caz, reconfigurate, 85 de intersecții aferente unui număr de 5 radiale care asigură legătura dintre ieșirile importante din oraș cu zona centrală: Şoseaua Colentina, Şoseaua Alexandriei, Bd. Iuliu Maniu, Şoseaua Bucureşti – Târgovişte, Șoseaua Berceni.

Conform autorităților, etapa a doua prevede creșterea capacității centrului de trafic actual, inclusiv prin dotarea lui tehnologică, pentru un management al traficului mai eficient în intersecțiile deja integrate în sistemul centralizat, dar și extinderea acestuia la alte intersecții din București.

Etapele 3 și 4 presupun includerea în sistemul centralizat de trafic a tuturor intersecțiilor din Capitală, respectiv extinderea semaforizării inteligente la nivelul întregului oraș.

Valoarea estimată pentru achiziția studiului de fezabilitate este de aproximativ 3,4 milioane de lei, fără TVA, iar termenul pentru depunerea ofertelor este 19 septembrie 2022.

Primăria generală precizează că, în ceea ce privește sursa de finanțare, a depus, în parteneriat cu primăriile de sector, cerere de finanțare nerambursabilă prin Planul Național de Redresare și Reziliență (PNRR) pentru elaborarea studiului de fezabilitate și implementarea proiectului.

Distribuie articolul pe:

11 comentarii

  1. control totalitarian prin „bine” cu forta. Nu vor decat sa iti ia banii soferule atat! In fapt in realitate vor fi exact atatea nereguli ca si pana acum. EI NU VOR DECAT SA VA SPOLIEZE DE BANI, CAT MAI USOR, IN ASA FEL INCAT, CATIVA DINTRE MILITIENI ISI VOR PIERDE PULANU’ (pardon, slujba). CHIAR NU VEDETI CUM SE STRANGE LATUL CHINEZ IN JURUL GATURILOR VOASTRE?

  2. in rest TREBUIE semaforizate TOATE intersectiile,
    zebre din 50 in 50 de metri,
    limitatoare de viteza,
    piste biciclisti/trotinetisti PE CAROSABIL,
    limite de viteza peste oriunde.
    (Bucurestii nu au strazi)

  3. piu,piu,piu
    semafoare cu semnalizare audiou pt. handicapati(pietoni)
    -bucuresti city,sector 4 penitenciar,
    pixzdar balutza.
    (a bagat si cu butoane,
    tot pt. pietoni)

  4. @ Rommstein- M-am amuzat copios.
    ps. Cum sa faci semaforizare inteligenta cu polițiști? Simplu: le faci frizura gen Einstein. Dacă sunt puși pe stâlp, când pica curentul, pica și ei. Ceea ce nu e de dorit, dar nici de plâns. Ținând cont de tăria craniana, efectele vor fi minore. Fiind minore vot fi amendate de cei de la moravuri și investigate de procurorii cei mai inteli- genti dintre genți de voiaj de dama.

  5. E o cale sa se praduiasca niste bani. La volumul de trafic din Bucuresti nu exista cale de ameliorare a traficului.
    Pariez pe un miliard! Vor fi diferente neobservabile.

  6. Hm,asta a mai ramas de facut in Bucalele ala prafuit plin de smecheri da si de fraierci,ca in rest nea Mucusior si premaria au rezolvat totul…Pas cu Pas.Astia nu par sa priceapa,sa gandeasca ca daca ,,intra,,ceva rusnac sau chinez dastept toata circulatia o sa fie pusa in cap de se vrea.Ghi-ni-on.

  7. Da’ despre ștudiu’ ăla dă fezabilitate despre ciorile dîn Ciușmigiu se mai aude ceva? Că io auz crăuneli în fiecare demeneață. Șî pute! Pute rău, dom’Nicușor.
    O fi dă la graffiti dă street art cu găinaț?
    Să trăiț’!

  8. Nu exista semaforizare inteligenta pe o lipsa mare de debit !!! Circulatia fluenta se poate face doar prin scaderea drastica a vitezei de deplasare pentru toate vehiculele. Olimpicul la mate va minte, cum i-a mintit si pe aia din Rosia Montana ! Altfel, haosul este cea mai „inteligenta” deplasare, ti-ar spune oricine a facut un curs de fizica. Deci, o sa dati multi bani ca sa circulati mai incet si sa poluati mai mult !!!

  9. la iarna cind se rationalizeaza energia in toata europa semafoarele inteligente o sa functioneze si fara curent electric?! Pe vremea lui Ceasca in fiecare cartier existau maxim 5-6 becuri aprinse ca iluminat public. Europa-Ceausescu-Pace … si mustar in galantare … bai trans-progrsistilor o sa invatati si voi cum se facea pe vremuri sandwich cu mustar si se statea la coada pentru tacimuri de pui si cite 3-4 zile. Sa va luati scaunele de coada USRistilor ca voi prin manipularea 10 august ne-ati bagat in nenorocirea asta, voi si stapinii vostri trans-progresitii din USA sinteti de vina pentru toata nenorocirea de acum si o sa platiti

  10. Adică pune câte trei milițieni inteligenți la fiecare intersecție!!..unul îmbrăcat în roșu, altul în galben iar treilea în verde ..
    Hai bă lăsați poveștile astea, inteligența la semafoare!vaca cu chiloti de tablă!!…

  11. Până se termină studiul de fezabilitate (pă nește meleoane dă euroi, bănuiesc) pentru semaforizare inteligentă, se poate repara semaforizarea actuală, neinteligentă? Adecătelea să se pună nește becuri care s-au ars. Mai ales la coloarea roșie a semaforului (omulețul care stă) și mai ales pentru petoni (ăia care merg pă picioarili lor proprii și personale), că și ei e plătitori dă taxe și impozite.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Ziarul Cotidianul își propune să găzduiască informații și puncte de vedere diverse și contradictorii. Publicația roagă cititorii să evite atacurile la persoană, vulgaritățile, atitudinile extremiste, antisemite, rasiste sau discriminatorii. De asemenea, invită cititorii să comenteze subiectele articolelor sau să se exprime doar pe seama aspectelor importante din viața lor si a societății, folosind un limbaj îngrijit, într-un spațiu de o dimensiune rezonabilă. Am fi de-a dreptul bucuroși ca unii comentatori să semneze cu numele lor sau cu pseudonime decente. Pentru acuratețea spațiului afectat, redacția va modera comentariile, renunțînd la cele pe care le consideră nepotrivite.