Noi probleme pe celebra autostradă demolată

Pe Autostrada 1, pe sensul de mers Sibiu-Sebeş (276+100 – 276+170) au apărut fisuri, crăpături şi denivelări ale carosabilului pe o lungime de 70 de m, anunță Compania de Drumuri într-un comunicat.

„Ca urmare a acestei situaţii a fost impusă restricţie de viteza de 60 km/h, pe un segment de drum de 200 de metri  traficul a fost deviat pe banda 2.

La fața locului a fost trimisă o echipă formată din specialişti CNAIR care au constatat că deplasările taluzului şi şanţului din vecinătatea sectorului respectiv au afectat banda de urgenţă şi banda 1.

În acest moment sunt efectuate măsurători topografice în vederea verificării evoluţiei fenomenului de tasare şi a deformărilor la nivelul carosabilului.

Au fost convocaţi mâine la sediul CNAIR, toţi factorii implicaţi în derularea proiectului, pentru a prezenta un raport privind cauzele acestei probleme şi pentru a dispune o soluţie de remediere”,  se mai arată în comunicatul citat.

Segmentul de autostradă Sibiu-Sebeş face parte din autostrada Orăştie-Sibiu şi a fost deschis circulaţiei în anul 2014. În anul 2015 au apărut probleme pe acest lot, ceea ce a făcut necesară demolarea şi reconstrucţia unui sector de 200 de metri, redeschis în acelaşi an şi care este operaţional la ora actuală. Ca urmare a acestor probleme a fost reziliat contractul cu Salini Impregilo SpA., căruia i-a fost reţinută garanţia de bună execuţie în valoare de aproximativ 60 milioane lei. În aceste condiţii, toate lucrările pentru remedierea neconformităţilor apărute la acest segment de autostradă vor fi suportate din această sumă, mai precizează CNAIR.

Abonează-te acum la canalul nostru de Telegram cotidianul.RO, pentru a fi mereu la curent cu cele mai recente știri și informații de actualitate. Fii cu un pas înaintea tuturor, află primul despre evenimentele importante, analize și povești captivante.
Recomanda
Cosmin Pam Matei 4555 Articole
Author

11 Comentarii

  1. Ponta di I Rus acum sunt deontologii tarii . Poate grupul de la Kluj sa explice tehnic modificările de relief la care este supusă tara si aparitia astfel a fisurilor in drumurile României . Expertiza va trebui făcută la institutii serioase din Ungaria astfel fiind credibile de toti factorii din erdei . Sint curios cati iubiti a avut nevasta lui Rus , cat timp acesta se deplasa la lucraturile de la autostrada pentru a o receptiona .

  2. Asta e Autostrada inaugurata de Ponta cu 2 zile inainte de Prezidentialele din 2014, desi NU era terminata, pe RASPUNDEREA CNADR, asa cum a declarat Constructorul Italian si cum arata Documentele!

    „Un document exploziv demonstrează inconștiența unor politicieni români, dispuși să facă orice fel de compromisuri, chiar dacă pun în pericol viața cetățenilor. Totul pentru câștigul electoral.
    În 14 noiembrie 2014, cu doar 2 zile înainte de turul 2 al alegerilor pentru președinția României, V. Ponta forța inaugurarea unei autostrăzi despre care constructorul spunea că NU e gata.
    După 2 luni, au apărut fisurile în carosabil, iar în 10 luni autostrada era deja închisă pentru reparații.
    O demonstrează chiar Procesul de predare-preluare a lucrării încheiat între constructor și Compania de Drumuri din noiembrie anul trecut.

    În documenele ataşate scrie că încă se lucra în zonele cu alunecări de teren. Cu toate acestea, şoseaua de mare viteză a fost inaugurată de premierul V. Ponta şi Ioan Rus, pe atunci şef la Transporturi, cu doar 2 zile înainte de turul 2 al alegerilor pentru Cotroceni.

    14 noiembrie 2014. 2 zile până la turul 2 al alegerilor pentru Palatul Controceni. Premierul V. Ponta şi Ioan Rus, pe atunci ministru la Transporturi, au fost primii care au testat cei 22 de kilometri dintre Cunţa şi Sălişte proaspăt deschişi circulaţiei.

    Decizia de a da drumul circulaţiei pe acest tronson de autostradă a fost luată în timp record de şefii de la Drumuri: doar 2 zile.

    Pe 13 noiembrie era încheiat un proces de predare – preluare a autostrăzii. În timp ce şefii de la Drumuri spuneau că se poate circula în siguranţă pe autostradă, documentul arată că o serie de lucrări nu erau gata, inclusiv: lipseau guri de scurgere a apei în zona unor poduri şi la viaductul de la Aciliu, lipseau şanţurile de colectare a apelor, nu erau construite bazine care să reţină apa.

  3. Banditii de la pesede continua bataia de joc si prejudicierea statului roman

    • Ei, nu doar ei, ci si Bratienii si legionarii si dobrogenii si sa nu-l uiti nici pe Putin, caraghiosule.

  4. asta e autostrada refacuta de tehnocrati nu ? cand au zis ei ca stai ca facem si desfacem , ca pesede nu a fost in stare… hmm… nici tehnocratia nu mai e ce a fost.

  5. Botezati-o ,,Austrada Muierii” si, dati-o lu’ Victoras cel plin de ,,Poante” ca loc de antrenament la baschet… vorba aia, si citez din inteleptu’ popor daco-get si ceva roman(noaptea): ,,ce-si face omu’ cu mana lui autostrada se cheama! Si,pe deasupra, mai e si multumit cu suma platita pt o asa autosatisfactie optica! Mai, frate!… cat de prost hot sa fii ca sa-ti mai doresti revenirea la varful politicii romanesti? Cand tu, de fapt, la ora asta trebuia ca sa te afli ,,La Brutarie!” Albanezu’ lu’ mama Naum…

    • Pai, cand vede cine e in fruntea politicii romanesti, cum sa nu-si doreasca?!

  6. Am mai spus acest lucru si il repet la infinit.Autostrazile din ardeal se vor darama atâta timp cât în OLTENIA și în MOLDOVA nu se vor construi autostrăzi.Cu DUMNEZEU nu te poti juca.El ADUCE echilibru în haosul universului.

  7. Constat ca ardelenii guitaie foarte tare de cand nu prea mai pot sa fure de la bugetul de stat.Le miroase tot,nu le convine nimic si au ajuns la stadiul de isterie.Nu este nimic altceva decat frustrarea care se razbuna pe aroganta.Uite acuma dupa Catalunia puteti sa fiti independenti.Hai curaj.Ce sunt acrii strugurii?Este greu fara sa ai paiul infipt adanc in bugetul de stat sau ati aflat ca mai toate judetele din ardeal incepand cu Clujul au deficite (unele foarte mari) la export?Este foarte usor sa sugi din munca altora si foarte greu sa faci singur bunastarea in propria ograda.Poate si din acest motiv ardelenii au invadat Bucurestiul pe care il descriu cu atata dezgust si oroare.Strugurii altora sunt mai buni.Tot asa si cu autostrazile – degeaba construiti cu banii altora caci totul se va darama.A fi arogant si lipsit de finetea unei minti deschise inseamna sa fi slab.Istoria ne invata ca cei puternici par uneori slabi.Dormiti linistiti caci Dumnezeu le echilibreaza pe toate.

  8. 60 de km la ora ?? Pe autostrada, in Romania ??? Mult, domne, exagerati cu viteza asta, vitezomanilor ! Pai mai acu’ vreo doua zile m-a depasit un melc, iar pe banda a doua venea tare o broasca testoasa ! Nesimtita, mai facea si semne cu farurile !

  9. Desigur , niciun vinovat , nimeni nu raspunde , totul este OK , cantec , joc si voie buna ! Constructorul va remedia , probabil , defectiunea ivita ! Vorba este , a cata prabusire este si pana cand va mai dura batataia asta de joc ? Asa o fi si-n alte tari ? Putin probabil !

Comentariile sunt închise.

Precizare:
Ziarul Cotidianul își propune să găzduiască informații și puncte de vedere diverse și contradictorii. Publicația roagă cititorii să evite atacurile la persoană, vulgaritățile, atitudinile extremiste, antisemite, rasiste sau discriminatorii. De asemenea, invită cititorii să comenteze subiectele articolelor sau să se exprime doar pe seama aspectelor importante din viața lor si a societății, folosind un limbaj îngrijit, într-un spațiu de o dimensiune rezonabilă. Am fi de-a dreptul bucuroși ca unii comentatori să semneze cu numele lor sau cu pseudonime decente. Pentru acuratețea spațiului afectat, redacția va modera comentariile, renunțînd la cele pe care le consideră nepotrivite.