(VIDEO)Continuă moda inaugurării autostrăzilor în campanie

UPDATEPreședintele Klaus Iohannis spune că a participat la deschiderea tronsonului de autostradă Iernut – Chețani nu pentru festivisme, ci pentru a da semnalul că dezvoltarea infrastructurii mari este o necesitate de bază: „Am așteptări foarte mari de la guvern și de la constructori”.

„Nu am venit pentru festivisme și nu am venit pentru a încheia ceva. Am venit pentru a da un semnal. Am venit pentru a da semnalul că trebuie să lucrăm mai repede, trebuie să ne ținem de termene și trebuie să avansăm mult, mult mai repede cu lucrările de infrastructură. Acest eveniment nu este un punct terminus, ci un punct intermediar, pentru că mai avem foarte, foarte mult de lucru în România”, spune Klaus Iohannis

Șeful statului a reamintit de lansarea planului de relansare economică a României, unul dintre punctele foarte importante fiind infrastructura mare.

„Aici e nevoie de foarte multă implicare și aici am eu așteptări foarte mari de la guvern și de la constructori să facem pași importanți. Deci acest eveniment vrea să arate că ne dăm seama de importanța acestor lucrări și că trebuie să schimbăm ritmul. (…) Prezența mera aici vrea să arate că mă interesează și voi rămâne conectat la aceste proiecte, fiindcă îmi dau seama de importanța lor. Dezvoltarea infrastructurii în România e nu doar o dorință politică de campanie, ci o necesitate de bază”, adaugă Iohannis.

El menționează că autoritățile au ambiția să realizeze Autostrada Transilvania, care trebuie finalizată, Autostrada Unirii, Valea Prahovei, Valea Oltului și multe alte lucrări – „Pot să vă asigur, le vom realiza într-un timp surprinzător de scurt”
Președintele Klaus Iohannis și premierul Ludovic Orban au participat la deschiderea tronsonului de autostradă Iernut – Chețani.
Gândiți-vă că, dacă vorbim de lucrări de tip autostradă, avem ambiția să realizăm Autostrada Transilvania, care trebuie finalizată, Autostrada Unirii, Valea Prahovei, Valea Oltului și multe alte lucrări pe care le-am planificat și pe care de data asta, pot să vă asigur, le vom realiza într-un timp surprinzător de scurt!


România are încă 18 kilometri de autostradă după ce s-a pus în funcțiune sectorul dintre Iernut și Chețani de pe autostrada Transilvania.
lnaugurarea a avut loc în prezența președintelui Klaus Iohannis, a premierului Ludovic Orban și a ministrului Transporturilor, Lucian Bode, fac parte din Autostrada Transilvania, secțiunea dintre Târgu Mureș și Câmpia Turzii. Prezența oamenilor politici la deschiderea unui ciot de autostradă în plină campanie electorală nu e este nouă. Cu două zile înainte de al doilea tur de scrutin pentru prezindențiale, în 2014, candidatul Victor Ponta, a inaugurat cei 22 de kilometri ai lotului 3 din autostrada Lugoj-Deva. Pentru că totul s-a făcut pe grabă, după 10 luni secțiunea a fost închisă și pe o porțiune de 200 de metri a fost demolată pentru că au apărut infiltrații.

Lotul ce se inaugurează azi, construit de Astaldi-Max Boegl, se leagă de loturile de autostradă Iernut-Ogra (3,6 km) și Ogra-Ungheni (10,1 km), care sunt gata de la final de 2018. Prin urmare, se va ptea merge doar pe autostradă pe circa 32 de kilometri, de la Ungheni și până la Chețani, cu acces și descărcare din DN15. România ajunge astfel la un total de 873 de kilometri de autostradă.

Lucrările la cei aproximativ 18 kilometri de șosea de viteză dintre Iernut și Chețani au început în mai 2016 și au fost realizate de asocierea Astaldi-Max Boegl. Valoarea contractului s-a ridicat la 437,6 milioane de lei, fără TVA.

Anul acesta s-au mai dat în funcțiune 5,35 km. dintre Biharea-Borș, la granița de vest a României. Până la finele lui 2020 am putea avea gata 17 km. din lotul 1 Sebeș-Turda și 16 km. din autostrada ocolitoare a municipiului Bacău, practic prima șosea rapidă din Moldova. Dacă facem un calcul, rezultă că anul acesta ar putea fi dați în trafic aproximativ 55 de kilometri noi de autostradă. Anul trecut au fost dați în trafic doar 43 de km (loturile 3 și 4 ale Autostrăzii Lugoj-Deva), în condițiile în care pe lotul 3 s-a circulat cu restricții de viteză pentru că a fost construit prost.

Președintele Klaus Iohannis și Premierul Ludovic Orban, participă la deschiderea tronsonului de autostradă Iernut – Chețani

Președintele Klaus Iohannis și Premierul Ludovic Orban participă la deschiderea tronsonului de autostradă Iernut – Chețani

Publicată de Partidul Naţional Liberal pe Vineri, 18 septembrie 2020

Abonează-te acum la canalul nostru de Telegram cotidianul.RO, pentru a fi mereu la curent cu cele mai recente știri și informații de actualitate. Fii cu un pas înaintea tuturor, află primul despre evenimentele importante, analize și povești captivante.
Recomanda
Cosmin Pam Matei 4576 Articole
Author

21 de Comentarii

  1. Bravo Klaus
    Tine-o tot asa. In ritmul asta tu cu guvernul tau terminati autostrada fix in 2072. iar apoi va apucati si de autostrada Moldovei.

  2. Maine va inaugura inca doi centimetri de slitz la pantaloni. Cu vizitele astea ” de lucru ” nu mai pacaleste pe nimeni. S-a dus de fapt pentru ca era in drum spre Sibiu, altminteri nu se deranja.

  3. Niste nesimtiti astia de la PNL! Portiunea respectiva, desi finalizata, trebuia lasata inchisa si inaugurata doar dupa primele alegeri parlamentare ce vor fi fost castigate de PSD (adica peste cel putin 4 ani).

  4. Iohannis sosit cu elicopterul de la Bucuresti, iar apoi cu limuzina si servitoarea de protocol intre doua dealuri pe autostrada unde il asteptau membrii guvernului cu Ludovic in frunte, zice: Nu am venit pentru festivisme, am venit sa va spun ca se poate. Ce se poate, ca elicopterul nu e pentru toti iar bucatica de autostrada nu uneste nici macar Tg Mures cu Cluj.
    Intrebare: Cat costa deplasarea guvernului acolo intre doua dealuri la 4-500 km de Bucuresti cu tot cu sppisti, soferi si servitori ? ca sa afle … ca se poate. Nu, nu, nu e festivism in campanie electorala, nu, nu. Cine plateste ca sa se dea Iohannis cu guvernul meu pe sticla ? Noi, prostii !!

  5. Maine inaugureaza Firea podul Ciurel. Cum ar fi sa zica: Nu e festivism, am venit doar sa va spun ca se poate ? Adica: Nu e pentru campania electorala.
    Ia sa vedem cu o sa-i sara Mucusor in cap cu caine cu tot si cu Rares Batistuta, s-o faca de cacao.

  6. Azi nu sunt interesat de Iohannis și sluga lui de la guvern, alde Sică. La prima oră am văzut-o la TV
    pe „ilustra” Turcan. De fiecare dată când aud că-și va da cu părerea, las totul de-o parte, pregătit fiind
    să-i sorb cuvintele. Nu se poate, îmi zic de fiecare dată, să nu zică madam ceva care necesită un monument
    de prostie. Așteptarea mea a fost răsplătită. Zicerea de azi a madamei Turcan:”Putem salva vieți ca urmare
    a accidentelor”. Superb, nu-i așa?

  7. @ dan – distinsa doamna a politicii de sorginte liberal intelectuala, mioara Turcana cu lana de blana, gândește fără să gândească si se vopseste fără să se vopseasca . Aceasta si explica înclinația sa spre ” Oratoria” de sorginte latina- rusească. Tertulian ar fi invidios, iar Seneca ar muri de moarte naturală la auzul glasului logicii liberale.
    Ps. De mâine Guvernul își va tine ședințele pe ciotul realizărilor impaiate. Ne bucurăm ca dupa lupte seculare s-a finalizat si acest ciot ca suport electoral, cu sanse mărire de a fi transformat în bener si afisat pe clădirea Guvernului. Asteptam, cu interes, ca sa inaugureze alt ciot, dar de data aceasta început de liberalii iubitori de banci, parcuri cu câini vagabonzi si pisici analfa- bete, cu tendințe vadite spre BETIE.

  8. Fraieri sa fie sa scape ocazia,si PSD ar fi facut la fel,Bio Veorica inaugura cate o canalizare!sa ziceti mersi ca nu inaugureaza piramide!

  9. In dispretul intregului popor PSD,care nu vrea autostrazi”Continuă moda inaugurării autostrăzilor în campanie”:)))

  10. @Jordan- cand vrei sa pari ironic si nu poti!! Ai facut-o pe Viorica mult mai putin toxica pentru România decât conservantii pnelepristi. Si nu numai mai puțin toxica, dar si mai scumpa si mai apreciata de cetatenii cu o alimentație intelectuală sănătoasă si cu un stil de viata natural.
    Ps. Am inteles ca doamna Viorica a fost la inaugurarea domniei tale. Tare. D’aia esti nemulțumit. Te-a deconspirat, desi nu era cazul. Era Socialistă. Revistă de educație politică pentru pitici si cetățeni cu pitici la Cotroceni.

  11. Tine-o tot asa Iohannis ! Stii bine ca la cati romani cu capul in nori sunt pe aceste meleaguri, merge. Somn usor romani 1

  12. # jardan: am uitat. Dacă ești bio Viorica, inseamna ca ai crescut într-un sol BIO. Deci, Psd-ul e un sol Si Bio si sănătos, din care cresc politicieni naturali, cu un sistem imunitar puternic, cu polizaharide de calitate si antocianine de cea mai inalta clasa. Sa stii ca rosu este cel mai bun antocianin pentru bolile de inima. Ca sa vezi unde te poate conduce o ” Ironie inteligenta”, marca Jardan Duran Duran

  13. Ce mi-ar place sa fie campanie electorală nonstop și inaugurări electorale tot nonstop. Să fie competiție de inaugurări. I-aș vota pe toți cu două mâini. Dar am o vârstă și am mai trăit asta

  14. Care ar fi necesitatile de baza ale lui Iohannis, care si-a construit menajeria politica personala (al meu… al meu… al meu…) cu maimutoii (si maimuticile) lui Basescu, cel care declara fara sa clipeasca (si sa-l trasneasca, cum ar fi meritat) ca „Romania nu are nevoie de autostrazi”? Curat-murdar, mein herr.

  15. Nu inteleg de unde atata dorinta de inaugurare de „autostrazi” de 10-20 de km. pe la politicieni. Autostrazi care duc de niciunde spre niciunde. Din mijlocul campiei pana in varful dealului, de unde iesi de pe „autostrada lu’ peste”, ocolesti fo 20 de km si reintri pe vechiul drum de pe vremea lui Ceausescu (sau chiar de pe vremea lui Secara-voda). Nu s-a terminat nici renumita Autostrada 1 intre Sibiu si Arad-Nadlac, ca la un momenta dat iesi de pe „autostrada lu’ peste” si intri pe niste serpentine periculoase, cu gropi de-ti rupi masina, cu TIR-ruri care urca acolo cu 30-40 de km la ora si cu accidente in trafic „fara numar-fara numar”. Nu s-a terminat nici aia intre Sebes-Turda-Cluj Napoca, astfel incat iesi de pe „autostrada lu’ peste” la Sebes-Alba si faci inca o data atata pana la traversarea orasului Alba Iulia cat ai facut din granita pana acolo (la anumite ore). Nu sunt in stare astia sa faca autostrada Sibiu-Ramnicu Valcea, 100 de km (baejtinebun? 100 de km?) ca sa lege Europa de Muntenia si de Pitesti-Mioveni si exportul pentru Dacia-Renault. Se pare ca ei raman blocati mereu in a da in exploatare „autostrazi” care duc de ici-colo, fara finalizare, functionabile doar „d’aci pana colo”

  16. Ăștia chiar ne cred tâmpiți.Adică adună”dovezi” pentru succesul în alegeri.

  17. @Dan, kakaia tavariscea o ataca pe Viorica, de la Tribuna PR, cu patosu-i declamat de killbill,făcând-o incapabilă etc.. acum se comportă ca vecina-i croitoreasă de doi poli..că tot defilează cu moda modistă..de provincie..”ca urmare AAccidentelor , ne trezim vii dar ne culcăm, morți..”hai, mai bine la cratiță”!!

  18. @Marius ,deja au lansate ”cioturi albite/pl”, mucusor cu interlopo/spaga, premare sadic, alte premare cu micuțe la bord,…numai buni de apărat de sicapenechiu/etc &avokții/nl, wooow!!

  19. Terminati bai cu comentariile astea infantile.
    Macar sa inauguram noi in fiecare zi cate ceva, un pod, 10 km de autostrada,o sectie noua de spital,o scoala,un canal de irigatii…
    Poate sa inaugureze si Gigi Duru’ numai sa avem ceva de inaugurat.

  20. Romania trage sperante . A aparut stirea, care normal trebuia comunicata romanilor din surse prezidentiale si nu data de pupila lui Putin, Gusa ,, luptatorul ” , prin agentia altei slugi a rusilor , Chireac fostul ghid ONT scolit de securitate ,DCNews, prin care viitorul premier va fi Siegfred Muresan , mandria romanilor la Bruxelles, care s – a distins prin capcitatea intelectuala si felul de a gandi european, preferatul dnei Merkel si al lui Johannis. Asteptam , desi statul este de tip vechi , comunist ful, ca ministrii de dupa alegeri sa fie format si din diasporeni , ,pasoptistii” sec. XXI , cu studii si experiente profesionale solide care au confirmat si confirma in functii de raspundere in Occident . Suntem johannisti, dar vrem sa -i spunem dlui Johannis sa nu se mai afiseze in inugurari a cativa km de autostrada , linii ferate si bucatele de magistrale de metrou de cativa km. Aceste ,,realizari” intarziate cu zeci de ani, nu sunt motive de festivitati ci doar se confirmare a sistemului clientelar comunist. Trebuie sa mergem inainte cu alta altitudine pana la inaugurari de proiecte intregi cu respectarea termenelor cu strictete. Trebuie , munca si iar munca grea pretioasa pentru tara, Semnalele din strada cu romani de diferite nivele sunt bune. Romanii nu mai vor comunism . Nu mai accepta rotirea sacului ca soricelul sa nu stie pe unde sa iasa. Adica PSD inlocuit de PNL. Vrem alta structura a partidelor , nu dupa model comunist. Speram ca Siegfried Muresan va incepe schimbarea, care va fi dureroasa, noul apare cu dureri. FARA COMUNISTI IN ROMANIA!!!

Comentariile sunt închise.

Precizare:
Ziarul Cotidianul își propune să găzduiască informații și puncte de vedere diverse și contradictorii. Publicația roagă cititorii să evite atacurile la persoană, vulgaritățile, atitudinile extremiste, antisemite, rasiste sau discriminatorii. De asemenea, invită cititorii să comenteze subiectele articolelor sau să se exprime doar pe seama aspectelor importante din viața lor si a societății, folosind un limbaj îngrijit, într-un spațiu de o dimensiune rezonabilă. Am fi de-a dreptul bucuroși ca unii comentatori să semneze cu numele lor sau cu pseudonime decente. Pentru acuratețea spațiului afectat, redacția va modera comentariile, renunțînd la cele pe care le consideră nepotrivite.