Cum s-au schimbat obiceiurile consumatorilor

Păstrarea distanţei sociale şi numărul mare de persoane care muncesc de acasă şi nu mai merg zilnic la birou a dus la o scădere a vânzărilor de deodorant la nivel mondial, arată un studiu citat de CNN.

Compania de bunuri de consum Unilever a publicat un raport care arată că în perioada pandemiei a scăzut cererea pentru produse de îngrijire personală. Compania, care deţine mărci precum săpunul Dove şi deodorantul Axe, a spus că blocajele impuse de guverne au dus la scăderea vânzărilor.

Totuşi, Unilever nu a pierdut pe toate palierele, dimpotrivă. Compania deţine şi mai multe mărci de îngheţată, iar vânzările pentru aceste produse au crescut pe măsură ce oamenii consumă mai multe alimente acasă.

„Consumatorii au mâncat mai multe supe şi au adăugat la masă mai multe maioneze şi sosuri, iar ca desert au ales îngheţata”, a declarat CEO-ul Unilever, Alan Jope, citat de CNN Business.

Vânzările de îngheţată consumată acasă au crescut cu 15% în prima jumătate a anului, iar în lunile aprilie şi iunie, creşterile au fost chiar cu 26% mai mari faţă de aceeaşi perioadă a anului trecut.

Abonează-te acum la canalul nostru de Telegram cotidianul.RO, pentru a fi mereu la curent cu cele mai recente știri și informații de actualitate. Fii cu un pas înaintea tuturor, află primul despre evenimentele importante, analize și povești captivante.
Recomanda
Author

2 Comentarii

  1. Mai bine, tuburile de spray cu tot felul de componente covidane(de ne iese testul pozitiv mereu,datorita componentelor chimice fluorescente care au intrat in sange) si mancarea aia chimizata de la unilever. Rotavirusii din inghetata pentru care se face reclama la televizor de medicamente contra lor , de diaree si tot felul . Le-a scazut lor profitul domnule(asta ii durea pe ei-ar trebui sa mai dea ceva la impozit), dupa ce ne trimite la doctor, farmacie si apoi spital cu produsele lor, o fabrica care face unt , margarina si dero in acelasi timp, silica gelul in maioneze si ketchup nu zice nimica. Cautati Colloidal silica in foods, ca este folosit ca aditiv de inchegare.
    Am vazut cazul de aseara in care o femeie cu dializa ii iesea pozitiv testul mereu cand se ducea la centrul de dializa, iar acolo ii faceau test de covid. Mereu iesea pozitiv la ei, dar nu avea nimic ca simptome, la alte centre ii iesea negativ, in spital ii iesea pozitiv si tot asa. Problema este ca de cateva luni este in spital ca se tot reinfecteaza conform spuselor unui sef Dsp. Aoleu, sa ii dam Nobelul sefului Dsp. La varsta de 73 ani , acea femeie daca avea covid cu adevarat, probabil ca murea pana acum, mai ales ca face dializa! Am inteles tot aseara ca testele astea rt-pcr nu se fac asa cu una cu doua, si ca sunt foarte multi pasi si nu trebuie greseli, 48 de teste(calup) durand 5 ore . Cand faceau 25000 teste pe zi?

    https://www.organics.org/7-harmful-ingredients-in-your-deodorant/
    https://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/17035601

  2. este in floare…pt ca sedentarismul si consumul de alimente in general se ”asorteaza” bine cu obezitatea, acea problema pusa pe lista comorbiditatilor celora care s-au intalnit cu Nea Covid, ca sa evit cacofonia…
    s-a redus poluarea prin gaze de esapasment, s-a economisit la benzina, dar nu si la ”ars calorii”

    Judecand realitatea, am mancat mai putina inghetata ca sa nu racesc in gat si sa devin ”clientul” lui Tataru, pt ca azi nici un medic nu ma va trata de rosu in gat, dar ar face orice sa ma declare Covid sau sa ma tina langa bolnavi ca sa iau Covid.
    In pandemie o alta metoda de supravietuire in fata unui sistem sanitar ostil este: NU faciti rosu in gat, EVITATI activarea sinuzitei din liceu, sa NU ti se deranjeze stomacul pt ca ajungand la medic te fac Covid, doar este singura sansa de a castiga „cinstit” o paine ca medic, ca PNL-ist…torturand cetatenii, timp in care imprumuturile si beneficiile cresc.

Comentariile sunt închise.

Precizare:
Ziarul Cotidianul își propune să găzduiască informații și puncte de vedere diverse și contradictorii. Publicația roagă cititorii să evite atacurile la persoană, vulgaritățile, atitudinile extremiste, antisemite, rasiste sau discriminatorii. De asemenea, invită cititorii să comenteze subiectele articolelor sau să se exprime doar pe seama aspectelor importante din viața lor si a societății, folosind un limbaj îngrijit, într-un spațiu de o dimensiune rezonabilă. Am fi de-a dreptul bucuroși ca unii comentatori să semneze cu numele lor sau cu pseudonime decente. Pentru acuratețea spațiului afectat, redacția va modera comentariile, renunțînd la cele pe care le consideră nepotrivite.