
UPDATE TAROM transmite un mesaj ferm de disociere faţă de un demers de donaţii publice iniţiat de unul dintre sindicatele din companie pentru salvarea operatorului aerian naţional.
„În acest moment, considerăm că datoria TAROM este faţă de români, nu invers. TAROM transmite un mesaj ferm de disociere faţă de un demers de donaţii publice iniţiat de unul dintre sindicatele companiei. Datoria noastră este faţă de pasageri şi de români în general, faţă de cei care aleg serviciile companiei şi cărora suntem datori să le oferim tot ce avem mai bun în schimbul încrederii pe care o investesc în noi. Un demers menit să inverseze acest raport nu este nici util, nici binevenit. Compania TAROM trebuie să se reconsolideze şi să se revitalizeze, urmând un plan clar de restructurare. Şi va reuşi”, afirmă reprezentanţii operatorului, într-un comunicat transmis marţi.
Aceştia subliniază că demersul de donaţii nu reprezintă poziţia TAROM, mai ales în condiţiile în care compania a intrat în cel de-al 70-lea an de existenţă.
„Mai mult decât atât, vorbim despre o acţiune publică iniţiată într-un moment total nepotrivit. Este prima zi din anul cu numărul 70 al companiei TAROM. Este regretabil că acest moment aniversar este distorsionat de astfel de acţiuni. Orice altă poziţie nu reprezintă viziunea şi voinţa TAROM. Respingem orice fel de atac asupra capitalului de încredere al companiei, la care lucrează nenumăraţi specialişti de bună credinţă. Acum 69 de ani compania TAROM şi-a (re)dobândit independenţa. Fără susţinerea constantă şi fără încrederea românilor nu am fi reuşit să marcăm nenumăratele momente importante din istoria noastră. Acum, după 69 de ani, avem şansa unui nou început pentru TAROM şi, da, avem nevoie de încrederea şi susţinerea românilor, dar nu exprimată în donaţii de 1 leu”, se mai precizează în document.
Potrivit sursei citate, raportul corect este invers, astfel că TAROM trebuie să demonstreze pasagerilor că este o companie care poată să redevină ce a fost şi chiar mai mult decât atât, prin zboruri sigure şi plăcute, prin servicii premium, la preţuri competitive.
„Suntem într un moment crucial în care TAROM se redefineşte şi are şanse să redevină, după o lungă pauză, o companie profitabilă, numai dacă definitivează procesul de restructurare care, la rândul său, urmăreşte în primul rând centrarea tuturor eforturilor noastre pe experienţa pasagerilor noştri”, se mai precizează în comunicat.
Dai 1 RON! Salvezi TAROM! În ziua în care ar fi trebuit să celebreze intrarea în anul 70 de la înființare, Compania Tarom nu are prea mari motive de bucurie. Aniversarea „este umbrită de nereuşitele conducerilor politice, incompetenţa instituţională şi a statului eşuat“, afirmă liderul Sindicatului Unit Tarom într-un comunicat remis Agerpres.
Din dorința de a salva compania de a „pieri în neantul istoriei ca şi multe alte companii de stat româneşti închise de incompetenţele conducerii politice“, sindicatul angajaţilor companiei solicită public tuturor membrilor de sindicat, angajaţi şi foşti angajaţi şi totodată tuturor cetăţenilor României, care încă mai cred în brandul TAROM, să susţină renaşterea acestei companii.
În perioada următoare, sindicatul va susţine o activitate de donaţii pentru salvarea acestei companii şi una de subscripţie publică de acţiuni în vederea ajutorării companiei. În anul 2023,TAROM mai are doar 12 aeronave şi 19 zboruri externe, faţă de 27 de zboruri şi mult mai multe aeronave în anul 1967.
„În 18 septembrie 2023, compania TAROM ar fi trebuit să serbeze cei 69 de ani de la înfiinţare. Din păcate, de 33 de ani, aproape jumătate din viaţa acestei companii a fost sub semnul aşa ziselor restructurări făcute de guvernele României, sub toate culorile politice, niciuna reuşită. Intrarea în cel de-al 70-lea an de viaţă este umbrită de nereuşitele conducerilor politice, incompetenţa instituţională şi a statului eşuat. Constatăm cu tristeţe că istoria de aproape 70 de ani a companiei nu mai este de mult în mâinile noastre, a angajaţilor, ci a politicienilor statului eşuat. Dacă timp de decenii brandul TAROM şi-a câştigat prin oamenii săi, angajaţii profesionişti ai TAROM, un loc binemeritat în istorie reprezentând cu mândrie România, am ajuns în situaţia în care cel mai probabil vom pieri în neantul istoriei ca şi multe alte companii de stat româneşti închise de incompetenţele conducerii politice”, susţin reprezentanţii Sindicatul Unit Tarom, într-un comunicat remis AGERPRES.
„Forma donaţiilor, conturile şi Prospectul de emisiune vor fi publicate conform legislaţiei în vigoare. Dai 1 RON! Salvezi TAROM!”, se menţionează în comunicatul sindicaliştilor din TAROM, semnat de preşedintele SUT, Narcis Pascu.
ce au prins pe aia cu spaga de milioane. Ce vreti voi, sa suporte poporul hotiile securistilor vostrii?
Atunci, sa numeasca poporul directorii Tarom si tot ei sa selecteze firmele care vand o sticluta de apa cu 15 lei!
Esti cam naiv tov. sindicalist!
Oameni buni, taromul zboara permanent, de ce donatii? Taromul e firma cu care zboara politicienii de la bucuresti oriunde si nu numai ei! Trebuie mentinuta ca director pdl-ista basista care a fost ministru la transportiri pentru alimentarea grohaitorilor din politica? Parca fusese stimulati ilegal din bugetul statului! Cum a ramas cu revuperarea sau returnarea la bugetul statului a alocarilor financiare? Sa fiu in locul cetatenilor, nici de o lumanare pentru tarom nu as da, cei care au devastat financiar taromul, sa plateasca gras!
Acesta este un scenariu de hartuire:
Sa intelegem ca au asanat conducerea Tarom tot interlopiii cu militarii grijulii pentru patria romana care raspund la comenzile generaliloe expirati ai Romaniei? Cum se poate ca intr-o societate a anului 2023 sa existe dosare de asanare de care un om nici sa nu fie instiintat?
„Dai un rom, salvezi Tarom” sau „Dai un ron, salvezi Taron”. N-am gasit alta rima! Plecati ba cu cearsha d-acilea, fomistilor!
I-auziti ce aberatie cu’Dai un Ron! Salvezi TAROM!’…pai ne’ne sindicalist de ce Statu’ Roman(care a fost si este) nu va scutura pana la desfiintare cum s-a intamplat in Ungaria, Elvetia, Belgia…cu firmele lor zburatoare ce aveau sigla nationala.
Care e chichirezu’ sa primiti anual, de la bugetul natiei, multe dzeci de milioane de iEuroi?!?
hai sictir parazitilor !
Pana cand nu sunt dati afara toti nepotii,stranepotii si ostrogotii cu aceleasi nume de familie,pana nu ramane doar un Popescu,un Ionescu,un Zelea,un Codreanu ,etc pana atunci nu putem discuta despre salvarea acestui templu al nepotismului urban
O companie care arata ca TAROM nu poate fi salvata,cu 10% piloti si restul birocrati prin toate capitalele lumii pe unde are TAROM birouri,si la sediul central
asta da tupeu ..
cu o schema de personal superumflata raportat la numarul de curse, rute idioate (cine naiba zboara la Amman ??) si agentii de bilete (!) intr-o lume in care toate absolut biletele se cumpara online.. Tarom chiar trebuie declarata in faliment, situatie in care de facto e de ani buni.
pe langa faptul ca e o (alta) gaura neagra a banului public Tarom mai e si o afacere de familie. toti angajatii sai sunt neamuri 🙂
Automatele de apa din aeroportul Otopeni nu dau rest. Daca iei o Dorna (numai Dorna au) de 0.5l ce costa 9 lei si introduci 10 lei nu ti se da rest 1 leu. N-am incercat dar ma intreb daca introduci 50 lei nu ti se da rest 41 lei?? Si oamenii s-au obisnuit.
Asta inseamna FURT pe fata, nu stiu cine are in administratie acele automate dar n-am mai pomenit sa nu ti se dea restul oricat ar fi restul ala, in nici o tara civilizata. Ce se intampla in aeroportul Otopeni? Cine incaseaza banii aia? Asta spune tot despre tara asta. Degeaba nu plimbam noi low cost prin alte tari si ne laudam cu pozele pe instagrame daca nu reactionam cand cel mai elementar lucru ne e respectat in Romania, adica sa ai cinstea si bunul simt sa dai rest in aeroport nu la coltul strazii.
Buna ziua. Fara 666 intors adica acel 9 care sincer nu stiu la ce se refera format din trei linii paralele din stanga imaginii nu se putea??? Consider ca am ajuns cu totii la un moment de saturatie. Serios (sirius??)