De ce s-a blocat noul pod de la Ciurel

În prima zi lucrătoare după inaugurare, Pasajul Ciurel, pentru care Primăria Capitalei a plătit 240 milioane de lei, s-a blocat iar motivul este unul simplu: nu mai există un drum alternativ.

Înainte de construcția podului, era un drum pe Splaiul Independenței, prin fața Sema Park, dar acesta s-a desființat. Acum e un sens unic Șoseaua Virtuții-Unirii. Pe partea cu pasajul e sens unic Unirii-Șoseaua Virtuții și, ca atare, nu există altă posibilitate decât să treci pasajul.

Numai că la vărsarea în Șoseaua Virtuții, în locul semaforului de la Sema Park, pe două benzi, există acum ”Cedează trecerea” pe o singură bandă, în fluxul care vine dinspre Podul Grant. Și nu găsim nici măcar o bandă de degajare. În consecință podul mai rău încurcă decât să înlesnească traficul pentru locuitorii din sectorul 6. Practic, acest pe lângă faptul că nu duce nicăieri, te și obligă să intri pe el.

Pasajul Ciurel este parte din proiectul unei legături rapide între Splaiul Independenței și Autostrada București-Pitești. Noul drum ar trebui să aibă trei benzi pe sens şi aproximativ 8,3 kilometri în total. Traseul acestui drum rapid spre A1 este prevăzut să pornească de la intersectia Virtuții cu Splaiul Independenței, să meargă pe lângă Lacul Morii până la intersecția cu bd. Uverturii, după care să treacă pe lângă stația de tratare a apei Roșu-Militari și să iasă din București prin comuna Chiajna.

Apoi, ar trebui să traverseze Centura Capitalei, să treacă prin Comuna Dragomirești-Vale și să iasă în A1, la km 13, Pod Ciorogarla. Valoarea totală a proiectului: 128 milioane euro. S-a construit până acum doar podul de la Ciurel, zis și ”podul spre nicăieri”. Cu toate acestea, a fost inaugurat cu mare pompă de către primarul Gabriela Firea, sâmbăta trecută.

credit foto Mediafax

Abonează-te acum la canalul nostru de Telegram cotidianul.RO, pentru a fi mereu la curent cu cele mai recente știri și informații de actualitate. Fii cu un pas înaintea tuturor, află primul despre evenimentele importante, analize și povești captivante.
Recomanda 1
Cosmin Pam Matei 4557 Articole
Author

14 Comentarii

  1. Capitalistii au realizat in 30 de ani podul basarab, podul ciurel, metroul drumul taberei, o linie de cale ferata bucuresti otopeni un spital parca la suceava si piete inchise cu termopane care arata ca naiba. Si se mira intelectualii ca nea Fane din berceni e nostalgic si nu intelege „parcursul european” !!!

  2. daca nu duce nicaieri de ce totusi unii circula? In clipa in care este ”fara iesire” nimeni nu ajunge pe el pt ca ramane suspendat/blocat.
    Vreti sa spuneti ca afluxul este mare si cedeaza trecerea nu se practica…
    Vreti sa spuneti ca sunt atat de multi sedentari incat nu pot merge decat cu masina si pana o lege europeana nu va limita deplasarea in orasele mari si va impune taxe uriase, soferi nu vor fi opriti sa circule toata ziua si dea valma…

  3. Cand nu-i cap !,vai de picioare .Proiectul trebuia derulat pas cu pas avind aceeasi importanta -fluidizare trafic !,
    cand nu vezi mai departe de varful nasului, incurci si pe altii,asta-i FIREA ,asta ati ales, sa va fie de cap ! .
    Cand bucurestenii vor alege oameni cu cap si nu vuvuzele !,lucrurile se vor indrepta .

  4. Nu trebuia si pitzi sa inaugureze ceva? Doar e campanie ce dracu…

  5. Normal ca s-a blocat. Prima data trebuia testata de expertul in testari.

  6. Inaugurare a la turca Firea,bre!Pe ce pune Sarmancur mana,pune si Haosul mila…

  7. Dupa vizitele de lucru.
    Trenul la Otopeni nu circula pana in Decembrie.
    Pasajul Ciurel care duce spre nicaiari s-a blocat, fiind supraaglomerat.
    Bucatica de autostrada de la Tg Mures nu e circulata pentru ca nu au toti romanii elicoptere sa ajunga la ea.
    Eu cu cine votez ???

  8. Asta este „rezultatul” modificarii proiectului de catre patzackina si expertii de teapa lu’ Veorika, Badalau, Paul-tractoristu Budai, Cuc&danutzele, etc.!

  9. Votati cu Nicusor Dan, el n-a avut ghinion la nici o inaugurare.

  10. @Jardan Durais: Ai dreptate, el doar a pus umarul la lungirea la nesfarsit a acestui pod. Poate daca nu bloca el prin instante construirea acestui pod era terminat de mult si se lucra deja si la continuarea proiectului.

  11. @Jardan Durais: Da, NUL Dan n-a avut ghinion. Noi avem ghinion sa fim contemporani cu el. Si cu GHINION 6 (7?) case la Sibiu. Si cu Orban 6 beri. Si cu Base J. Daniel’s. Chiar si cu tine (tot nu ti-ai gasit un job serios ?) 🙂

  12. Nu pe acest drum si-a plasat pupitrul neicanimeni din cea mai inalta functie a statului?! Poate gresesc,eu! Dar trenul functioneaza la parametri normali si reali?

  13. Atat de bine ,,duce catre nicaieri”, incat s-a blocat cu masinile inghesuite pe el. Sper ca macar cei care au un neuron in scafarlie sa sesizeze ineptia.
    Podul face parte dintr-un proiect mai amplu derulat in 3 etape, explicat f frumos de Firea.
    ACUM PROIECTUL SE AFLA LA PRIMA ETAPA: PODUL……[Leo]

Comentariile sunt închise.

Precizare:
Ziarul Cotidianul își propune să găzduiască informații și puncte de vedere diverse și contradictorii. Publicația roagă cititorii să evite atacurile la persoană, vulgaritățile, atitudinile extremiste, antisemite, rasiste sau discriminatorii. De asemenea, invită cititorii să comenteze subiectele articolelor sau să se exprime doar pe seama aspectelor importante din viața lor si a societății, folosind un limbaj îngrijit, într-un spațiu de o dimensiune rezonabilă. Am fi de-a dreptul bucuroși ca unii comentatori să semneze cu numele lor sau cu pseudonime decente. Pentru acuratețea spațiului afectat, redacția va modera comentariile, renunțînd la cele pe care le consideră nepotrivite.