Decarbonizarea în aviație, între mit și realitate

Recomanda 3
Author

14 Comentarii

  1. daca UE intra in recesiune sau e si zborurile se vor reduce din lipsa de cerere, pt ca somerii nu au gandul la vacante, firmele nu mai ”umbla” dupa contracte…doar daca asiaticii raman pe Plus unii ar putea face turism…altfel va fi liniste…

  2. La ora 4 astazi cerul orasului Bucuresti era brazdat de luminitele unui zbor civil (mai lent) si 4-5 avioane de vanatoare (foarte rapide).
    Pe cerul de la ora 7 astazi cerul orasului Bucuresti era brazdat de peste 10 dare de combustibil specific doar avioaneloer militare supersonice !
    In anii ’60-’80, in plin Razboi Rece … nu se intampla asta !
    DEH … Decarbonizarea în aviație, între mit (vremuri trecute) și realitate (vremuri actuale).

  3. Cu respect, d-le Popescu,darele pe care le-ai vazut d-ta ereau dare de condens.

  4. WEF a dat ordinul de demolare a economiei europene iar C.E. execută ordinul, la fel ca escrocii imbecili ai fiecărui stat „liberal”.Clima edoar pretext.Dârele pe cer sunt pulberi toxice aruncate de departamentul”geoinginerie” a programului HAARP ai SUA.

  5. Chestia asta cu taxa pe CO2 seamana izbitor cu taxa aia pe apa meteorica, adica pe ploaie. Inventie mizerabila, ca sa ne fure de bani……[Rumburak]

  6. @Vlaicu
    -in acelasi sector al cerului unele avioane lasa dara alte nu lasa dare.

    in mod evident depinde de ce combustibil folosesc:
    cu sau fara „ingrendiente”

  7. Intru lamurirea inteligentului @11:00:
    Dupa cum ti-a scris si @Vlaicu, acelea sunt dare de condens. Se formeaza prin condensarea vaporilor de apa in jurul particulelor rezultate in urma arderii carburantilor folositi de avioane ptr propulsie (in cea mai mare parte sunt particule de Carbon).
    Avioanele folosesc carburanti, ca la orice motor. Combustibilul se foloseste doar in sobe si alte dracii de incalzire, ca sa nu daradai de frig sau sa prelucrezi/topesti ceva. Golirea rezervoarelor de carburanti in aviatie se face doar in cazuri disperate, cand avionul trebuie sa revina la sol de urgentza, din cauza unor defectiuni care presupun aterizarea fara trenul de aterizare defect.

  8. Problema nu este atat a darelor de condens cat al numarului de avioane care zboara. Atlasul aviatic are doua niveluri de zbor, unul de mai joasa inaltime si altul mult mai sus. Cine a lucrat in aviatie stiu acestea. Poluarea aeriana exista cu adevarat.

  9. Cate avioane zboara zilnic pe cerul Europei, 100.000 ? Unde se grabeste lumea asta, destinatia finala este aceeasi, n-o rateaza cineva !

  10. CAnd sunt intrebati, toti declara ca merg la munca. Cand mergeam eu, in stagiatura, mergeam cu tramvaiul 5, prin Ferentari, numai cu oameni de arta si de cultura, pe bune, care veneau de la spectacole.

  11. Curios cum granzii planetei, un ”black rock” dee xemplu, se străduiesc să te umilească, să-ți interzică,. Să te oblige să faci baie odată pe lună, să stai in camere la 16 grade, să nu ai vaci căci fac vînturi sau să consumi lăcuste și viermi, poate intestinali..Dar nu știu să calculeze consumul și poluarea unui vapor care aduce gazul de șist american.. Nu știe să calculeze cît poluează un trafic aerian doar europa america.. Nu au cunoștințe despre poluarea creată de un incendiu de pădure, anuală,.. sau de un război, chiar local.. Deci sunt făcături, creații umanoide pe dos,. Nu știu pe unde au ascuns rațiunea..

Comentariile sunt închise.

Precizare:
Ziarul Cotidianul își propune să găzduiască informații și puncte de vedere diverse și contradictorii. Publicația roagă cititorii să evite atacurile la persoană, vulgaritățile, atitudinile extremiste, antisemite, rasiste sau discriminatorii. De asemenea, invită cititorii să comenteze subiectele articolelor sau să se exprime doar pe seama aspectelor importante din viața lor si a societății, folosind un limbaj îngrijit, într-un spațiu de o dimensiune rezonabilă. Am fi de-a dreptul bucuroși ca unii comentatori să semneze cu numele lor sau cu pseudonime decente. Pentru acuratețea spațiului afectat, redacția va modera comentariile, renunțînd la cele pe care le consideră nepotrivite.