Zi plină la Astra Vagoane Arad, acolo unde printre activitățile de zi cu zi, conducerea a avut întâlniri și cu primarul orașului, și cu un investitor chinez interesat să producă aici autobuze electrice.
Presa locală scrie că și primarul Călin Bibarț a continuat discuțiile cu investitorii chinezi și că toate informațiile privind o investiție la Arad vor fi prezentate conducerii companiei din China.
„În prima parte a zilei am continuat discuțiile cu reprezentantul firmei chineze interesată să deschidă o linie de producție de autobuze electrice la Arad. Acestuia i s-au pus la dispoziție toate informațiile necesare în vederea demarării unei astfel de investiții în municipiul Arad, informații ce urmează să le prezinte conducerii fabricii pe care o reprezintă. I-am asigurat de toată deschiderea noastră, conștienți fiind de importanța și beneficiile unei asemenea investiții în orașul nostru”, a transmis primarul Călin Bibarț citat de Aradon.
Investitorul, om de afaceri din China, a fost adus miercuri la Arad de către fostul premier, Călin Popescu Tăriceanu, pentru a vizita fabrica de tramvaie Astra și pentru a se întâlni cu Valer Blidar, patronul acesteia, mai scrie presa locală. În cadrul vizitei efectuate, chinezul a fost impresionat de ceea ce a văzut și nu este exclus ca în viitorul apropiat, alături de celebrele tramvaie Imperio, la Arad să se producă și autobuze electrice.
Nu ne iau foc benzinăriile dar ceva incendii tot le trebuie.E prea calmă viața. Să bage naibii un ochi să vadă cu ce s-au procopsit ăi din cacalifornia de la chinezi cu tehnologia lor cu tot.
aoleu, dar va dau voie stapanii vostrii din UE si SUA sa faceti afaceri cu chinezii? nu va e frica? sunt pericole la adresa „securitatii nationale si a UE” si a NATO si a mediului inconjurator… si alte alea
Avem Tramvaie in Bucuresti dar fac un Zgomot ca zici ca merg Tramvaiele pe Butici ! Fac un zgomot ciudat de la Roti de parca Rotzile nu ar fi Rotunde !
Zdrangane Rotzile de la Tramvaie .
Eu v-am zis ca sunt de fapt chinezesti. Aici doar le dau cu scuipinol si-nnoada sarmili!
@neagu mircea – nu e problema de la trenul de rulare, e de la liniile neschimbate de zeci de ani. Eu unul imi aduc aminte cand au schimbat calea de rulare pe Sos Chitila si pe 1 Mai, cred ca-s mai bine de 25 de ani de atunci… au trecut de la terasamentul cu piatra cubica la prefabricatele de beton, cu garnitura de cauciuc langa metal. Diferenta a fost enorma. Acuma dupa 25 de ani s-a ales praful de garnitura, si se vede cum joaca linia din beton cand trece tramvaiul. Ia acelasi tramvai care zangane si pune-l pe liniile noi refacute, sau pe tronsoanele unde e terasament ca de trenuri… sunt aproape ca alea noi.
@ghro are dreptate de la linii in Craiova se auzeau urât (credeam că ăla e zgomotul lor natural) dar după ce au refăcut toate liniile aceleași tramvaie zgomotul a dispărut (se aud mașinilor si zgomotul de fond mai rău decât tramvaiele
Măi Grho, îți este dor de stăpânii de la răsărit,nu ți-a ajuns perioada comunistă?
Noi chiar nu mai putem face nimic ? Chiar nu avem ingineri să proiecteze? Trebuie de la chinezi și turci? Trebuie doar să asamblăm?
Noi nu putem face o caroserie de autobuz? Nu putem face la UMEB un motor electric de tracțiune? Nu putem face la ICPE SAERP electronică? Nu putem face geamuri? Ce mai facem în țara asta? Asamblare cu forță de muncă cu minimă calificare. Avem deja peste 60 ani de tradiție în automotive. Deci putem face ceva…dar nu vrem.
Vatmanul are o tasta pentru ungere buza bandaj.Nu o apasă.Dupa tramvaiul 54 nu mai apasă el ci când semnalizează se va face ungerea
SAERP are echipamente pe tramvaiul Imperio.Sunt foarte buni.Sursele lui Imperio(cu excepția climelor)sunt produse de SAERP.Sunt niște ingineri excepționali
Lasilor, ce repede va acomodati cu ungurismele lui blidar valer, sluga la doi stapani.