Lucrările la Aeroportul Craiova, ritm alert în ciuda vremii

Lucrările la Aeroportul Craiova continuă într-un ritm alert în ciuda vremii nu tocmai prietenoase cu muncitorii constructori.
„Deși condițiile meteo din ultima perioadă nu au fost de partea noastră, am continuat să progresăm într-un ritm susținut cu lucrările de construcție a noului terminal de 31.715mp al Aeroportului Internațional Craiova“, susțin reprezentanții Companiei de Construcții Erbașu.
Ei mai afirmă că „Structura de rezistență este finalizată în proporție de 98%, iar la nivelul subsolului au fost deja realizate compartimentările și instalațiile necesare. În prezent, ne concentrăm asupra etapelor de montaj ale confecției metalice, fațadei și învelitoarei, iar în paralel executăm lucrările interioare la nivelul parterului clădirii. Totodadă, în cadrul acestui proiect, lucrăm la realizarea unei noi căi de rulare Alfa, care va avea un impact semnificativ asupra îmbunătățirii traficului pentru aeronave“.
Lucrarea este executată în echipă cu Grup Primacons și Váhostav SK. Investiția este realizată printr-un proiect cu finanțare europeană implementat de Aeroportul Internațional Craiova, cu sprijinul Consiliului Județean Dolj.
Abonează-te acum la canalul nostru de Telegram cotidianul.RO, pentru a fi mereu la curent cu cele mai recente știri și informații de actualitate. Fii cu un pas înaintea tuturor, află primul despre evenimentele importante, analize și povești captivante.
Recomanda 1

4 Comentarii

  1. Trebuie sa se laude și hOlguta in campania electorala care bine in viteza.

  2. ,,PĂCAT CĂ OLGUȚA NU A FOST CLONATĂ ,IAR CLONELE SĂ AJUNGĂ PRIMARI ÎN MARILE ORAȘE DIN „PROTECTORATUL ACTUAL(DEVESELU) ALTA ERA SITUAȚIA ÎN COLONIE -CARE NICI NU ERA COLONIE”

    9DEVESELU

  3. uolguta a fost lumina olteneasca. V-a facut fantani cantatoare baaa!
    Sa aiba aia din Fata Luncii unde sa se scalde, baaa!
    Ia spuneti, cine a pus mana pe restaurante si hoteluri, muicaaa!
    Oltenia si Moldova conduc in topul saraciei, asta nu o spui?

  4. Pentru toți Academicienii. 1)Investiția este a Consiliului Județean și deci nu are nimic în comun cu Primăria și primar doar prin sprijin moral și logistic în vederea obținerii proiectului și realizării acestuia. 2)AM mai spus dar repet – Oltenia are în jur de 2000000 de locuitori și inafara tuturor firmelor care își desfășoară activitatea în zona aici se produce 25% din petrol,75% din energia electrica, 80% din gazele României fără sa mai vorbim de mâncare și lemn.In aceasta situație contribuția Olteniei la PIB Romania este colosala astfel încât dacă Oltenia ar deveni de mâine o Slovenie PIB -ul realizat pe cap de locuitor ar fi cel puțin dublu celui al Sloveniei.In aceasta situație Oltenia nu primește în schimb de la bugetul tarii aproape nimic comparativ cu ce produce.80% din PIB ul României se duce în Ardeal.3)Cine a trecut în ultimii 30 de ani măcar o data pe an prin Cluj și prin Craiova ar putea ușor sa constate ca dezvoltarea Craiovei în aceasta perioada comparativ este cel puțin egala cu cea a Clujului fără ca să beneficieze de sprijinul bugetar ca și la Cluj – Cale ferata electrificara și autostrada Cluj Oradea,100000 studenți,Autostrada Cluj Tg.Mures,metrou,centura metropolitana,sprijin firme cu activități în domeniul,electric,gaze,CFR,cu Societăți de stat.Din cei peste 850 milioane de euro Bugetul Clujului peste 50% reprezinta aceste subvenții mascate de la stat.Clujul are de departe cea mai numeroasa populatie bugetara fata de celelalte orașe din tara. „E usor a scrie versuri ca nimic nu ai a spune”.

Comentariile sunt închise.

Precizare:
Ziarul Cotidianul își propune să găzduiască informații și puncte de vedere diverse și contradictorii. Publicația roagă cititorii să evite atacurile la persoană, vulgaritățile, atitudinile extremiste, antisemite, rasiste sau discriminatorii. De asemenea, invită cititorii să comenteze subiectele articolelor sau să se exprime doar pe seama aspectelor importante din viața lor si a societății, folosind un limbaj îngrijit, într-un spațiu de o dimensiune rezonabilă. Am fi de-a dreptul bucuroși ca unii comentatori să semneze cu numele lor sau cu pseudonime decente. Pentru acuratețea spațiului afectat, redacția va modera comentariile, renunțînd la cele pe care le consideră nepotrivite.