Noi probleme la podul de la Brăila

Noi probleme la podul de la Brăila. La doar un an de la darea în folosință, circulaţia pe cel mai mare pod suspendat construit vreodată în România a fost deviată marţi, începând cu ora 9,00, pe banda 1 derulare pentru ambele sensuri. Măsura a fost luată în vederea efectuării lucrărilor de reasfaltare, informează Direcţia Regională de Drumuri şi Poduri Buzău.

Podul peste Dunăre de la Brăila – cel mai mare pod suspendat construit vreodată în România, al treilea ca dimensiune din Europa şi ultimul pod peste Dunăre înainte de vărsarea în Marea Neagră – a fost inaugurat pe 6 iulie 2023, iar la scurt timp după inaugurare au apărut primele probleme legate de asfalt, care s-a „vălurit”.

Podul peste Dunăre a intrat din nou în reparaţii, de data aceasta pe banda 2 de circulaţie, după ce, luna trecută, banda 1 de circulaţie a fost decopertată şi a fost turnat un nou strat de asfalt. Între timp, au apărut probleme şi pe banda 2, unde asfaltul are valuri.

Podul are o lungime de aproximativ 2 kilometri şi le oferă şoferilor o alternativă, în afara traversării Dunării cu bacul, pentru a ajunge spre litoral. Deşi circulaţia pe pod a fost deschisă pe 6 iulie 2023, lucrarea nu a fost recepţionată de autorităţile române şi, potrivit ministrului Transporturilor, Sorin Grindeanu, nici nu va fi recepţionată, până când constructorul nu va repara toate problemele.

Abonează-te acum la canalul nostru de Telegram cotidianul.RO, pentru a fi mereu la curent cu cele mai recente știri și informații de actualitate. Fii cu un pas înaintea tuturor, află primul despre evenimentele importante, analize și povești captivante.
Recomanda 1

12 Comentarii

  1. Dacă nu restricționează transporturile Ucrainei spre Portul Constanța toate cu mari depășiri a tonajului il termină repede.

  2. Nu mai vorbiti aiurea, mergeti pana la pod sa vedeti in ce stare este. Poza aia nu reflecta realitatea. Podul e absolut praf pe un sens de mers si nu lucreaza nimeni la el.

  3. cum s-a deteriorat o lucrare facuta de japonezi,e cel mai curios lucru-sunt mii de poduri asfaltate in lume ,numai podul’tudose &ciolacu’are probleme
    Si nici un laborator de mixuri asfaltice ,nici o farama de CTC nu explica fenomenul,numai media,mester mare

  4. Pilonul de pe stanga malului Dunarii mai devreme sau mai tarziu se va rupe si toata calea de rulare se va prabusi in apa cu toate vehiculele de pe ea. Si asta se va intampla pentru c-atat solutia de proiectare aleasa dar si executia au fost proaste. In locul celui suspendat trebuia construit un pod cu piloni in apa. Restu-s povesti de adormit #rezistentii.

  5. @omul simplu,de pe stradă

    Lucrarea e facuta de italieni din cate stiu.

  6. BUNĂ!
    Am o părere! Asfaltul ar putea fi de buna calitate,dar e posibil ca deteriorarea,incretirea sa aiba drept cauză comprimarea/,dilatarea in lungime a caii de rulare din cauza cablurilor care sufera intinderi / comprimai mari.
    Tasarea la stâlpii, dă comprimari la cabluri? Zic si eu ,presupun.

  7. câ ei îl folosesc la mare greu, mâR🤮g ..
    ● RumburkK- trolaK URkak -RumburkK ●

  8. Mă mir că nu l-au furat înaripații din brăilița…a venit ordin de la capitală (kiev) să deblocati podul numai pentru ukrainieni…restul să treceți dunărea bă
    (editat) cum ati facut-o până acum …cu lotca, cu bacul,…

  9. @Contele: ‘Podul de la Brăila, cunoscut și ca “Podul lui Tudose”, a fost construit de un consorțiu format din companiile Astaldi (Italia) și IHI Infrastructure Systems (Japonia)’:)))))
    podul lui Apolodor si podul lui Constantin,cele mai marete realizate in antichitate, au fost proiectate si construite de romani-stramosii italienilor ….asta e situatia,ghinion Tudose

  10. Sunte-m unicat: Kolonia Universala a mai fost tzepuita in trecut shi de altzii, ex. americanii ca ne fac drumuri, ei fiind pushi pe fuga de altzii, ex. Serbia ca apoi sa ajunga la noi, cunoscutzi pentru Vlad Tzepusha.
    Adica, fara participarea burgheziei kamunizste functzionand ca la spuma kamunizsta de la rushii=oligarhii lor, nu se putea fura shi sub acoperirea firmelor straine, mai ales ca ei au incredere in afacerile cu noi, n-sha?
    In trecut se putea construi, ex.destule, dar acum cu partidele astea isterice, culmea unite ca la bolshevici, greu sa mai faci ceva pana nu te jefuiesc ei mai ceva ca altceva.
    O zi buna.
    Con

  11. Redactiei:

    De ce imi respingeti comentariul, in care spun ca gelu isi permite sa fabrice zvonuri false? In acelasi comentariu am spus ca nu este adevarat ca traficul ucrainean trece pe podul de la Braila. Daca ar fi asa, s-ar fi uzat sensul spre Dobrogea. Ce este inacceptabil in comentafiul meu de l-ati respins mereu?

Comentariile sunt închise.

Precizare:
Ziarul Cotidianul își propune să găzduiască informații și puncte de vedere diverse și contradictorii. Publicația roagă cititorii să evite atacurile la persoană, vulgaritățile, atitudinile extremiste, antisemite, rasiste sau discriminatorii. De asemenea, invită cititorii să comenteze subiectele articolelor sau să se exprime doar pe seama aspectelor importante din viața lor si a societății, folosind un limbaj îngrijit, într-un spațiu de o dimensiune rezonabilă. Am fi de-a dreptul bucuroși ca unii comentatori să semneze cu numele lor sau cu pseudonime decente. Pentru acuratețea spațiului afectat, redacția va modera comentariile, renunțînd la cele pe care le consideră nepotrivite.