O fotografie pentru veșnicie

Circulă pe net o fotografie care îi face pe români să zâmbească amar. Imaginile surprinse acum aproape 20 de ani (în iunie 2004) îi arată plini de încântare pe Adrian Năstase (premierul României la acea vreme), Miron Mitrea (ministrul Transporturilor), Ioan Rus și Charles Redman – vicepreședinte Bechtel. Toți tăiau panglica pentru lucrările a ceea ce ar fi trebuit să fie Autostrada Transilvania. Contractul fusese acordat direct de către Guvernul Năstase în 2003, iar autostrada trebuia să fie gata în 2012. N-a fost să fie! Până acum s-au dat gata doar 500 de km de panglică :))

Abonează-te acum la canalul nostru de Telegram cotidianul.RO, pentru a fi mereu la curent cu cele mai recente știri și informații de actualitate. Fii cu un pas înaintea tuturor, află primul despre evenimentele importante, analize și povești captivante.
Recomanda 13
Author

15 Comentarii

  1. Romanii pot sa zambeasca, doar asta si-au dorit din moment ce l-au votat pe basescu si a doua oara. Cel care declara EXPLICIT ca romania nu are nevoie de autostrazi.
    Iar apoi romanii au votat fara probleme si pnleprele, partidul vopsit unde toti securistii lui basescu s-au transferat si l-au parazitat de nu mai e nici un liberal acolo.
    Si au mai votat-o bucurosi si pe scrofilde, escroaca ce a incasat zeci de milioane de euro pe expertizarea unor lucrari bechtel care nu s-au facut. Lucru recunoscut de ea, spunand ca si regreta – doar ca banii inapoi nu-i da.
    Da, da … romanii pot sa zambeasca linistiti. Romania e in faliment, la anul nu va mai plati nici dobanzile.

  2. Pînă atunci nici un contract nu se putea da fără licitație, concurs.
    Au dat ceva OU că se poate fără la obiective strategice.
    Au declarat autostrada obiectiv strategic și-au dat-o direct unor oameni din CIA.
    Contractul prevedea penalități pe spinarea noastră orice-am fi făcut. Ne-au amendat desigur și-au plecat.
    Mulți români ce lucau în străinătate chiar în domeniu se gândeau să se angajeze la autostradă. Nimeni nu le-a răspuns.
    Redman
    Rothchild

  3. A ramas doar angajata Bechtel, hoata care dupa ce s-a imbogatit prin furtul cu Bechtel, a ajuns primar, tot prin furt, furt de voturi! Bravo natiune!!!!! De facut in afara de furturi nu s-a facut nimic, sub protectia procurorilor si a serviciilor!

  4. Erau si ei mai tineri,se tineau de glume proaste!Bine ca nu s-au imbătat la cheful organizat dupa tăiatul maionezei, ca porcii

  5. da, dar suntem in NATO acum nu? acum suntem protejati vor spune unii pe aici!

  6. Sunt 500 de kilometri si din aia multi cu probleme care vor costa mereu in viitor alti si alti bani. Sa construesti totusi autostrada cu vacarii din imprejurimi este o performanta.

  7. flancu estic …baby…ala-i cel mai tare si mai mare…prosti am fost si sintem de acu pina-n vecii vecilor……mindri si ….orgoliosi

  8. 500km de la nasu mare pentru Cluj, mai mult decat suma autostrazilor care pleaca din Bucuresti. Si asta e considerata tragedie de grupurile ardelene care ne conduc cu atata inteligenta de atatia ani. Dar se zice ca noi miticii din Bucuresti (care producem grosul PIB ului) ii tinem in loc, altfel ei ar rupe gadul cu capitala aia provinciala mai mica decat sectorul 3 din Bucuresti.

  9. Ehe daca nu era Bechtelul nu mai scoteau Romanii un record umilitor asa de bun. Avem parteneri de treaba iar in tara hoti destui . Romania Colonia o tara foarte importanta pentru Licurici.

  10. Ce va mirați, Exxon tocmai a extras 1 miliard de coco și a plecat spre alte zări.
    Rolul unei colonii e sa fie jefuită la sânge. Vedeți Africa ! ?

  11. Ce memorie scurtă au românii, au uitat de toată târăşienia lui Băsescu, care a anulat contractul, a sista lucrările, organizând el alte licitaţii, şi scoţând un preţ de 20 de ori mai mare, apoi cum totul a murit. Aşa se face că mafiotul de băsescu, golanul, turnătorul, securistul, Petrov, a fost ales a doua oară.

Comentariile sunt închise.

Precizare:
Ziarul Cotidianul își propune să găzduiască informații și puncte de vedere diverse și contradictorii. Publicația roagă cititorii să evite atacurile la persoană, vulgaritățile, atitudinile extremiste, antisemite, rasiste sau discriminatorii. De asemenea, invită cititorii să comenteze subiectele articolelor sau să se exprime doar pe seama aspectelor importante din viața lor si a societății, folosind un limbaj îngrijit, într-un spațiu de o dimensiune rezonabilă. Am fi de-a dreptul bucuroși ca unii comentatori să semneze cu numele lor sau cu pseudonime decente. Pentru acuratețea spațiului afectat, redacția va modera comentariile, renunțînd la cele pe care le consideră nepotrivite.