PNRR: Metroul din Otopeni abandonat, cel din Cluj, nu

 PNRR este o iluzie în mâna unor șmecheri care se pregătesc să „palmeze” banii pentru redresarea României! Iar pe ce nu pot pune ei mâna – să se aleagă praful! scrie fostul ministrul al Transporturilor, Răzvan Cuc. Acesta atrage atenția că „În loc să termine linia de metrou de la stația 1 Mai la Otopeni, au inclus în PNRR construcția metroului de la Cluj-Napoca. Licitația pentru linia și cele șase stații de metrou care să ducă la aeroportul Otopeni s-a desfășurat în 2019. S-au înscris mai multe companii pentru acest obiectiv de infrastructură. Nici până azi Ministerul Transporturilor nu a fost capabil să anunțe câștigătorul și să atribuie contractul! O rușine!“, mai scrie pe pagina sa de FB fostul guvernant.
Social-democratul este de părere că „Moldova este o regiune care este practic abandonată! Oricâte postări pe Facebook ar face ministrul sau circarii din această coaliție toxică de la guvernare, Autostrada Unirii (Târgu Mureș – Iași – Ungheni) nu se va putea face. Proiectul acesteia a fost inclus în PNRR integral, iar încheierea studiilor de fezabilitate va mai dura cel puțin doi ani. Proiectele din PNRR trebuie finalizate integral până la sfârșitul anului 2026. Nu este suficient timp, iar gașca dlui Cîțu știa acest lucru. Dar nu-i pasă!“. Și continuă:
Când s-a făcut Masterplanul pentru transporturi, acesta a fost dezbătut în toate comisiile Parlamentului. Toată puterea și opoziția au contribuit la realizarea acestuia. Acum, guvernul a lucrat în secret, a făcut doar ceea ce a crezut de cuviință și veți vedea cum ratăm obiectivele din PNRR unul după altul doar pentru că o coaliție toxică, una care s-a suit cu genunchii pe speranțele românilor, are interese proprii, nu naționale.
 PNRR nu ar fi trebuit să aibă culoare politică. Ar fi trebuit să fie un plan de redresare al societății românești în ansamblul ei. Suntem în fața unei ambiții politice a unei coaliții absurde. Suntem în fața unui guvern care nu vede în PNRR decât oportunitatea de a dirija bani spre firmele apropiate de partidele care îl compun. Din păcate, suntem în situația gravă de a rata o mare oportunitate pentru dezvoltarea României. Acest lucru se numește trădare!“
Abonează-te acum la canalul nostru de Telegram cotidianul.RO, pentru a fi mereu la curent cu cele mai recente știri și informații de actualitate. Fii cu un pas înaintea tuturor, află primul despre evenimentele importante, analize și povești captivante.
Recomanda 2
Author

5 Comentarii

  1. Era inutila linia asa cum e si cea de tren pe care nu o folosete nimeni motiv pentru care sunt redus la minim numarul de trenuri pe acel traseu. Ar fi mai bine sa extinda Otopeni decat o investitie inutila pentru a satisface orgolii.

  2. Orice capitala care se respecta are legatura moderna si civilizata cu aeroportul astfel ca pasagerii sa poata ajunge fara complicatii in centrul orasului sau in alte puncte care ii intereseaza. Sa ingropi banii aiurea (pretul va fi in final de trei ori pentru metroul bocului mai ales ca nu au oameni pregatiti pe plan local pentru a-l construi si nici utilajul necesar) pentru a aduce dimineata niste sateni navetisti in oras si dupa amiaza sa-i duci inapoi langa tarlaua lor, chiar este o iresponsabilitate maxima din partea lui Citu si Iohanis. Sa-si faca cei ai Bocului metrou cand vor, dar pe banii lor si nu ai bucurestenilor.

  3. Metroul din Cluj Napoca? Ha, ha, ha. pai va avea maximum 3-4 statii. De cate ori mergeam la Cluj doar cu un rucsac in spate, de la gara pana in centru mergeam pe jos. Ce sa faca cu metroul clujenii? Astia sunt bani irositi, transportul de suprafata combinat cu infrastructura feroviara ar putea rezolva ieftin si eficient problemele de deplasare la Cluj. Pe axa principala est-vest a orasului, de la parcul Colina pana la aeroport, Clujul are 10Km! Pana la aeroport care este in afara, tineti seama, sunt 10km.

  4. Ei, viitoarea capitala de gubernie se vrea muszay cu metrou, vorba ungurului ”fudulie-n traista goala”.

  5. Cea mai buna dovada ,ca regimul FSN de 31 de ani da lovitura după lovitura in prestigiul patriei lor , probate un regim antiromânesc, se va evidenția in cele de mai jos.Cum este posibil ca cei care au preluat ștafeta tataicilor lor din vechea nomenclatura comunista dinainte de 1989 si afalati la cârma statului ,,democratic” ,,capitalist” sa nu gândească ca o capitala a unei tari din UE nu poate exista dacă nu are o legătura directa , modernă cu aeroportul ,,Coandă” Otopeni cu Capitala. Motivația invocata de ong- stul Zdrula , ajuns ministru al Transportului prin relațiile lui don gheneral SIE , tăticul lui , minister vital pentru circulația ,,sângelui “ economic si social al țării, este , același invocat de Basescu , alt comunist, cu privire la ineficienta autostrăzilor din cauza circulației rarefiate la momentul 2005 si azi 2021. Palatul Telefoanelor clădit de americani in 1926 ar fi fost interzis de Tov. zdrula după gândirea sa retrograda , tipica taticutului care si-a asigurat o viața de tarabostes 45 de ani si după 1989 , ,,asigurând “ decadenta țării sale catre mocirla comunista.

Comentariile sunt închise.

Precizare:
Ziarul Cotidianul își propune să găzduiască informații și puncte de vedere diverse și contradictorii. Publicația roagă cititorii să evite atacurile la persoană, vulgaritățile, atitudinile extremiste, antisemite, rasiste sau discriminatorii. De asemenea, invită cititorii să comenteze subiectele articolelor sau să se exprime doar pe seama aspectelor importante din viața lor si a societății, folosind un limbaj îngrijit, într-un spațiu de o dimensiune rezonabilă. Am fi de-a dreptul bucuroși ca unii comentatori să semneze cu numele lor sau cu pseudonime decente. Pentru acuratețea spațiului afectat, redacția va modera comentariile, renunțînd la cele pe care le consideră nepotrivite.